Od jakiegoś czasu w internecie można było usłyszeć wiele rzeczy. Już od dawna próbowałem zbierać dowody w, jak mi się wydawało, słusznej sprawie. Temat obchodził mnie od momentu, w którym Sukanek wypuściła pierwsze story odnośnie Stuarta i oskarżeń w jego stronę, jednak dziewczyna szybko została okrzyknięta "wariatką" a sprawa zamieciona została pod dywan. W tym samym czasie oskarżony zniknął z sieci, więc temat jeszcze łatwiej odszedł w zapomnienie.
Aż do momentu w którym postanowiłem go poruszyć, mówiąc o łączeniu kropek.
Chciałem zostać zauważony, chciałem mieć wreszcie więcej dowodów, na to, co wydało mi się oczywiste. To czego chciałem, wypowiadając te słowa, spełniło się.Już tego samego wieczoru, moje DM'y wypełniły się teoriami widzów oraz wieloma oskarżeniami. Ludzie zdążyli sami wywnioskować, co mam namyśli. To wywołało prawdziwe zamieszanie w sieci. Wreszcie prawda miała ujrzeć światło dzienne. Spodziewałem się po tej aferze wszystkiego, lecz nie tego, co zobaczyłem.
@konopskyy_
Cześć Sylwek. Widziałem twoją ostatnią wypowiedź odnośnie Stuarta. Już od jakiegoś czasu zajmowałem się tym tematem i mam wiele materiałów, jednak jestem pewien, że to nie wystarczy w tak ważnym temacie. Potrzebuje twojej pomocy, myślę, że razem możemy sprawić, że wielu influencerów zostanie zaciągniętych w ślepą uliczkę i będzie musiało się przyznać do swoich czynów. Proszę, bez ciebie moje słowa mogą nie wybrzmieć tak poważnie jakbym chciał. TY jesteś kimś, kto może potwierdzić rzetelność moich słów.Spojrzałem na to w pełnym szoku. Potrzebowałem dłuższej chwili na przeanalizowanie tego, co Mikołaj napisał. Powszechnie wiadomo było, że od afery z Leksiem, wiele osób nie traktowało go poważnie, mimo o wiele lepszej weryfikacji swoich źródeł oraz polepszenia jakości filmów. Nawet ja nie byłem w stosunku co do niego przekonany. Zawsze miałem gdzieś z tyłu głowy jego "wybryk".
Nie wiedziałem co zrobić, jednak myśl o nowych dowodach, które mogłyby całkowicie przekonać o winie jednostek takich jak np. Stuu i Dubiel, zadecydowała o mojej prawie natychmiastowej odpowiedzi.@sawardega_wataha
Zgadzam się. Współpraca w tym przypadku powinna znacznie pomóc w odkryciu prawdy.Przez chwilę zastanawiałem się, czy nie popełniłem błędu, jednak wiedziałem, że tylko czas może to zweryfikować. Decyzja zapadła.
// wszystko robione tylko for fun xd
CZYTASZ
Nie tylko kropki zostały połączone..... (Konopski x Wardęga)
FanfictionDwoje chłopaków, którzy nigdy nie przypuściliby, że kiedyś połączy ich jakaś współpraca. Jak rozwinie się ich relacja i jak pandora gate na nich wpłynie? //for fun, nie shipuje konopa i wardęgi.