İlgi

1.9K 194 76
                                    

hellooo
yeni bölüme hoş geldiniz aşkolar
biraz kısa ama bu hafta devamı gelecek

bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın 🩷

hayalet okuyucuları da ayrıca sikeyim 😊🍆


🍷

" Benimle ilgilen. "

Kocasının tepesinde dikilmiş dururken Taehyung'un son beş dakikadır ağzından çıkan tek şey buydu.

" Benimle ilgileeeen! "

Jungkook burun kemerini ovup yüzünü ovuşturdu.

" Bebeğim yerine geçer misin lütfen? İşim var. "

Taehyung daha da somurturken kollarını göğsünde birleştirdi.

" Benimle ilgilenmeyeceksen biz niye evlendik puşt! "

Jungkook'un başı anında yukarı kalkarken büyümüş gözleri eşini buldu.

" Ne dedin sen? "

Taehyung yutkundu.

Kocaya puşt denilir mi mal, dedi gay iç sesi.

" Bir şey demedim gaipten sesler duyuyorsun. "

" Bana puşt- "

" BANA İLGİ GÖSTEEEEEEER! ''

Pekala, kocasına puşt dediği için azar yememek için en iyi kaçış yolu bağırmaktı.

" Beş dakika sonra görüntülü olarak toplantıya katılacağım Taehyung, " dedi Jungkook eşinin ona puşt demesini kısa süreliğine - toplantı bittikten sonra ona gününü gösterecekti - göz ardı ederek. " Şimdi karşıma geç ve o kıçını yerleştir, ben işimi bitirene dek de uslu ol. "

Taehyung'un kaşları çatıldı, gözleri şeytani bir şekilde kısılırken dudakları büzüldü. Jungkook tekrar ekrana döndüğü için tüm bunları göremiyordu ve bu sıçtığının en büyük kanıtıydı.

Eşini tanıyordu ancak hala daha eksik kısımlar vardı. Örneğin, çok önemli olsa ve dünya çapında bir görüşme yapılacak olsa dahi Taehyung sırf kocası ona emir verdiği için uslu durmayıp şeytani toplantı mahvetme planını uygulayabilecek potansiyeldeydi. Jungkook ne yazık ki bunu bilmiyordu.

Eh, ama ne derlerdi bilirsiniz. Ona küçük sürprizler yapın... Taehyung da tam olarak bunu yaptı ve beş dakika sonra başlayacak olan toplantıya dek gidip kıçını koltuğa yerleştirdi.

Jungkook son işlemleri halledip rahatça geriye yaslandığı sıra toplantının başlamasına bir dakika kalmıştı. Gözleri karşısında sessiz sedasız oturan eşine kaydığında birkaç saniye onu izledi.

" Bana kızdın mı tüy yumağı? "

Eğer sorunun cevabı evetse - yüksek ihtimalle öyleydi - Jungkook ona özür mahiyetinde ayaklarını yerden kesecek bir sakso çekebilirdi.

Ancak aldığı cevap...

" Hayır, haklıydın o yüzden dediğini yapıp yerime oturdum. "

Jungkook gözlerini kırpıştırdı.

" Ne? "

" Uslu duruyorum işte " dedi Taehyung, " Tam olarak istediğin gibi? "

Jungkook'un bir kaşı sorgularcasına havalandı.

" Lafımı ikiletmedin? "

" Hmhmmm. "

" Bana kızmadın da? "

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin