Bar

216 17 22
                                    

Her hafta mutlaka yaptığım gibi florya noona nın tavsiye-teselli adı altındaki konuşmasından yeni çıkmıştım. Florya noona bizim şirketimiz de çalışan genel müdürdü ama aramızda asla işçi-işveren muhabbeti olmamıştı. Coğu zaman Onun tesellisine ihtiyacim oluyordu. Neden mi onun tesellisine ihtiyaç duyuyorum?
Çünkü ben grup arkadaşım Hwang Hyunjin den hoşlanıyorum. Yaklaşık 3 yıldır ona karşı saf bir aşk duyuyorum. Biz lise son sınıftayken de arkadaştık ve kadere bak ki ayni grup ta da olmuştuk. Hyunjin benden hiçbir şey ini saklamaz, içi dışı birdir bana karşı iyi çocuktur ama biraz kördür.

Ona olan aşkım göremeyecek kadar kör.

Ama seviyorum işte.

Albümün son dosyaları nı taşıyordum. Hepimiz iyi bir tatili hak ediyorduk.

Elimde ki dosyaları taşırken arkamdan birinin seslenmesi ile döndüm.

"Lix naber nereye böyle.?"

Bu hyunjin di.

"Hiç hyung son dosyaları götürüyorum senden naber."

"İyi bende eve geçeceğim birazdan bekleyeyim seni birlikte gidelim."

Hwang hyunjin ile aynı arabada yalnız olmak mı yok kalsın kalp sağlığım daha önemli.

"Yok sağol hyung benim işim uzun sürer sıkılırsın. "

"Senin yanında sıkılmak imkânsız gibi birşey hem hava çok soğuk içim el vermez."

Ay yine tekledi iyi mi. Bu Piç bide ne yapıyor var ya umut veriyor güzel sözler söylüyor sonrada yüzüme bile bakmıyor. Ama napalım seviyorum işte.

"Bilemedim ki gel istiyorsan."

Bir o yana gidiyordum bir bu yana aslında çok işim yoktu ama o sıkılıp gitsin diye işim varmış gibi yapıyordum. Ama o sıkılmak bir yana dursun ağzını bile açmıyordu.

Artık bu oyundan sıkılınca ona döndüm.

"Benim işim bitti gidelim mi.?'

"Olur hadi çıkalım."

Çıkışa doğru yürürken bize selam veren personelleri selamlıyorduk.

Dışarıya çıkınca sonbaharın soğuk rüzgarı yüzüme vurdu.

Hyunjin arabanın sürücü koltuğuna bindiği zaman ben de içime derin bir nefes çektikten sonra yanina oturdum.

"Yoruldun mu?"

Tamam haydi bismillah.

"Evet baya bi."

"Eve gidince dinlenirsin."

Konuşmamız telefonumun sesi ile bölündü.

Hannie~ arıyor...📞

"Efendim ji?"

"Nerdesin lix?"

"Eve geliyorum noldu.?"

"Oğlum süper bir yere davet edildim ve bil bakalım yanımda kimi götürüyorum?"

"Kimi?"

"Seni"

"Ne beni mi?" uğraşamam jisung çok yorgunum."

"Ya çok iyi bir bar çok seveceksin ."

"Ha bide bar yok işim olmaz benim oralarda."

"Ya abi sahibi davet etti çok yakışıklı bir çocuk napayım.?"

"Minho hyung duymasın bunları han ji."

"Ay yok be benim için değil benim Minhom askım bebeğim.

"Ji kısa kes."

"Kısacası senin için kanka kusura bakma ama takıldın kaldın hyunjin de kimseyi almıyorsun hayatına."

"Ohm ohm jisung."

"Ha yanında mı ? neyse bu 3 yıldır sana onlarca teklif geldi kimseyi kabul etmedin hadi ve gülüm."

"Hayır jisung başka birini bul."

"Kimi bulayim allah aşkına changbin hyung uyuyacakmış seungmin put gibi zaten nereye götürecem hyunjin desem ağzıma sicarsin minhoyu goturemem Chan hyung gelmez jeongin e de izin vermez geriye bitek sen kaliyon hem oturur biraz dertlesiriz ne dersin."

"Eve geleyim bakarız."

"SEN VARYA MUTHİS BİR ADAMSİN SEN-"

"Sus jisung allah belanı vermesin kapat."

Telefonu kapattim ve hyunjine döndüm.

"Neden anırdı o?"

"Bara çağırıyor."

"Ne?"

"Evet."

"Gitmeyeceksin dimi?"

"Yoo gideceğim."

"Felix-"

"Valla gideceğim eğlenmeyi bende hak ediyorum."

Noldu kaldın mı öyle hm

Sen dedin diye yapamayacağım Yok kıçım.








Nasıl buldunuz ilk bolumu kaos biraz daha ilerleyen bölümlerde bekleyin

Aklımda çok hain planlar var hahahah

Oy verir misin??????

Oy verir misin??????

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Heartbreaker-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin