Tehdit

86 11 3
                                    

Felix gözlerini başında hissettiği inanılmaz ağrı ile açtı.

En son hatırladığı şey jisung ile içmesiydi hafızasında o andan sonrası yoktu eve nasıl, ne zaman uyuduğu? Bunların cevabı aklında yoktu.

Başını tutarak doğruldu yattığı yataktan. Odasındaydı, hyunjin in yatağına baktığında derli toplu bir yatak ile karşılaştı. Demek ki saat şuan baya geçti.

Telefonundan saate baktığında saatin öğlen 2 olduğunu gördü.

Bu gün izin günleriydi biraz daha uyuya bilirdi ama telefonunun bildirimlerini silerken gördüğü bilinmeyen numaradan gelen mesajlar vardı.

Umursamadı ve arkasını dönüp uyumaya çalıştı ama aklı hep bilinmeyen numaradan gelen mesajlardaydı.

Telefonunu bir daha açtı ve mesajlara tıkladı.

Gördüğü şeyler ile kalbi hiç olmadığı şekilde hızlandı.

"Bu fotoğraftaki ben miyim?"

Karşında fazla gerçekçi bir fotoğraf vardı ve fake olmadığı ortadaydı.

Bilinmeyen numaradan bir çağrı aldı.

Korkarak telefonu açtı ve kulağına götürdü.

"Lee Felix dün gece basıldı?"

"Ne?"

"Bu vücudu gerçekte görmek fazla güzeldi."

"Ne saçmalıyorsun?"

"Dun gece çokça fotoğrafını çektik bu gördüğün fotograflar sadece bir kaçı dahası da var gormek ister misin?"

"Ne istiyorsun benden?"

"Sadece hyunjin den uzak duracaksın."

"Ama neden?"

"Bir nedeni yok yaptın yaptın yapmadın boy boy fotoğraflarını medyada görürsün."

"Kahretsin ne yapmam gerekiyor ."

"Düşünelim bi onla iletişimini kes."

"Ne?"

"Ne nesi? Dediğim şey çok basit. Karar ver Lee Felix ya hwang hyunjin yada kariyerin."

"Tamam kesicem."

"Güzel sonra yine ararım."

Telefon kapandıktan sonra Felix ne yapacağını bilemedi.

Bunu birine söyleye bilirmiydi?

Bunu da bilmiyodu..

Dün o odada olduğunu biliyordu ve bu yüzden sesini çıkaramıyordu. Hyunjinle konuşmamaktan başka çaresi yoktu.









Biraz kısa oldu kusura bakmayın biraz hastayım yazamoyorum beklemede kalın 😍😍😍😍😍

Oy verir misiniz??????

💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼🌈

Heartbreaker-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin