1.0

54 7 1
                                    

09.10.2023

kro:

kro: namımı şahlandırayım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kro: namımı şahlandırayım dedim

Çağla: ahahahahaha

Çağla: sabah sabah nasıl dinliyorsun ya

kro: hafif esiyor ya dinletiyor

Çağla: bugün hafif esmiyor yalnız

Çağla: hava bildiğin soğuk

kro: değil ama sen nasıl istersen

Çağla: tamam

kro: geldin mi

Çağla: yok kahvaltı etmeye gidiyoruz

kro: sizin devamsızlıklar kaç oldu ya

Çağla: sen onu da halledemiyor musun ya

kro: ona bir çarem henüz yok

Çağla: peki

Çağla: neyse ben gidiyorum

Çağla: bayss

kro: 👋

&&

Çağla'dan

"Kanka çakmağın var mı?" Diye soran Hakan ile göz devirmiş ve "Hakan, dört senedir arkadaşız seninle ve sen hala sigara içmediğimi, asla da içmeyeceğimi anlayamıyorsun." Diyerek söylenmiştim.

"Bir ümit sordum bende Allah Allah." Dediğinde adımlarını hızlandırmış biraz ilerimizde park ettiği arabasını kilitleyip bize doğru gelmeye başlayan Tuğra'nın yanına gitmişti.

Gülüşerek bir şeyler konuştuklarında Tuğra altındaki Panda Tech'in arkadaki fermuarlı zula cebinden zippo çıkartıp Hakan'a vermişti.

Hakan sigarasını yaktığında yüzü normalden çok gülmüş zippoyu elinde birkaç kez döndürdükten sonra zippoyu geri Tuğra'ya vermişti.

Yanlarına vardığımızda Ömer'de Tuğra ile selamlaşmıştı. Tuğra'nın bakışları bana döndüğünde baş selamı vermişti karşılık verdiğinde "Star'a geçiyoruz gel sende." Diyen Hakan'a dönmüştü.

"Yok okula geçeyim ben." Diyen Tuğra'nın sesini ilk defa duymuştum.

Tuğra'yı tanıyordum, ki okulda olupta onu tanımayan olduğunu da düşünmüyordum, ancak hiç karşılıklı tanışmamıştım.

"Siktir git ne uzatıyorsun gel dediysem gel işte." Diyen Hakan ile Tuğra sırıtmış Hakan'ın küfürlerine karşılık vermeden "Bir saat oturur kaçarım, işim var idarede." Demişti.

"Ya tamam kardeşim çok meşgulsün yürü." Diyen Hakan önden yürümeye başlamıştı.

Bazen neden dört senedir Hakan ile arkadaşlığımı sürdürdüğümü sorguluyordum.

Tuğra Hakan'ı kenara çektiğinde Ömer ve benim önlerinden geçmemizi beklemiş biz geçtikten sonra arkamızdan ilerlemeye başlamışlardı.

"Nisa'yı arasana bir." Diyen Ömer ile ince siyah bomber ceketimin cebinden telefonumu çıkartmış Nisa'yı aramıştım.

Beş dakika içinde Nisa'nın bir masa bulmuş olduğunu öğrenip adımlarımızı hızlandırmıştık.

"Babalar sözünü tutar, hasımlar lafını yutar." Ritimli bir şekilde şarkı sözlerini söyleyen Hakan'ın sesini duyduğumda Ömer'e dönmüştü bakışlarım.

Birlikte güldüğümüzde koluna girmiş Ömer'i çekiştirmeye başlamıştım.

&&

"Arabayı ne yaptın?" Diye soran Hakan'ın bakışları saniyelik bana dönmüş ardından tekrar Tuğra'ya dönmüştü.

"Duruyor garajda." Diye cevap veren Tuğra ile gülmüşlerdi.

"Gloss var mı?" Nisa'nın sorusu ile kol çantamı yan sandalyeden alıp çantamdaki dağınıklığın arasından glossu bulmaya çalışmıştım.

"Cumartesi akşamı Cecconi's yapıyoruz o zaman." Diyen Hakan'ı "Ders çalışacağım gelemem." Diyerek ilk baştan reddetmiştim.

"Saçmalama." Diyen Hakan'a bakıp "Sınavlar var, geçemem çalışmazsam." Demiştim.

"Bugün soruları alacağım memurdan, olursa sizinkilere de bakarım. Hakan'a atarım o size atar zaten." Diyen Tuğra ile bakışlarım ona dönmüştü "Gerçekten mi? Çok iyi olur." Diyerek cevap verdim Tuğra'ya.

"Hallederim."

"Çağla'cım artık cevapları atarsın bize." Sırıtarak konuşan Hakan ile samimiyetsizce gülümseyip "Aynen." Demiştim.

Atardım.

_____

Hakan gibi dostunuz olsun derdiniz kalmaz, hemen planı yapıp dahil ediyor herkesi.

Düşündürmez, uğraştırmaz.

Daha ne istersin ki.

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz.

Selametle.

Kro || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin