5

118 13 1
                                    

Larin
Ne oluyor du böyle bunlar da kimdi ?
Ayaklarım geri geri giderken adam bana doğru yaklaşıyordu .

"Bu kadar nazlı olma bebeğim" demesiyle bir umut beni dinler diye cebimdeki not defterini ve kalemi çıkardım ama daha birşey yazamadan kalemi ve defteri elimden çekip fırlattı.

"hiç boşuna ellerini yorma " dedi pis bakışlarıyla

yamana baktım çaresizce,belki vicnanı biraz sızlarda beni bunlara vermezdi .

Yamanla gözlerimiz kesişince "ne yapacaksanız mekanımızda yapın ama yarın geri getirin memleketine gidecek" dedi gözlerimin içine bakarak

"merak etme yarın burda " dedi ve cebinden çıkarttığı bir deste parayı yamana verdi .

Kolumdan çekiştirerek arabaya bindirdi ve silahı kafama tutarak " hareket etmeni önermem"dedi.

Sakince oturup düşünmeye başladım. Bu adamlardan kaçmanın bir yolu olmalı .

Araba bekler beklemez kaçmalıydım , kaçabilirsem tabi

Araba bir kulübün önünde durduktan sonra adam kolumdan çekiştirerek içeri geçirdi. Harekete geçmeme bile izin vermemişti

İçerisi çok kalabalıktı ve adamın beni çekiştirmesi kimsenin umrunda değildi .

Zorla alıkoyulduğum belli olmasına rağmen kimse dönüp bakmadı, herkes eğlencesine devam ediyordu.

Kulübün üst katına çıktığımda adam kolumu daha çok sıkıp "bana bak güzel kız, seni kendime saklamıştım ama şu odada çok önemli bir adam var sakın zorluk çıkartma ve onu memnun etmeye bak " dediğinde kaşlarımı çatıp adama baktım.
Bu adam beni ne sanıyordu ?

"bu işlerin yabancısı olmadığını biliyorum o yüzden naz yapma" dediğinde bir şok daha yaşamıştım.

Adam bana bakıp "bu böyle olmayacak betin benzin atmış al şu suyu içte kendine gel" dedi ve elindeki su şişesini bana uzattı .

Çok susamıştım ama almak istemiyordum
"hadi al bayılıp kalacaksın yoksa "dedi ısrarla

Elim tireye titreye suyu alıp içmiştim
"güzel şimdi şu odada dinlen biraz "dedi ve kolumdan tutup beni gösterdiği odaya geçirip yatağa oturttuğu anda başım dönmeye başladı.

Elimi başıma koyduğum anda adam bana bakıp dalga geçer bir ses tonuyla "ne oldu yoksa başınmı döndü " dedi .

Eminim o suyun içinde birşey vardı , aptal gibi ona inanıp suyu içmiştim .

Ayağa kalktığım anda gözlerim karardı ve yere düştüm.

Adam beni yerden kaldırıp "ah güzelim ben sana bu kadar çok içme demedim mi " dedi gülerek

Ne kalkacak halim ne de kolumu kaldıracak gücüm vardı.

Adam üstümü çıkartıyordu ama hiçbirşey yapamıyordum gözlerimi bile açamıyordum

Gözyaşlarım sicim sicim akıyordu , herşey bitecekti hayatım da dahil , en acısı da kendi kanımdan olan insanların ihanetiydi.

Oysa annem ile babamla ne güzel hayatımız vardı.

Adam kıyafetlerimi çıkartıp başka bir kıyafet giydirmişti.
"gerçekten de çok güzelsin, şimdi burda uyumaya devam et birazdan o zengin adam gelip senin tadına bakacak tabiki sonrada ben " dedi ve odadan çıktı.

Ayağa kalkmaya çalıştıkça başımın dönmesiyle geri düşüyordum , kalbim korkudan çok hızlanıyordu , miden de bulanıyordu .

Kapının açılmasıyla gözlerimi kısıkta olsa açmaya çalışıyordum.
ama karşımdaki kişiyi bulanık görüyordum .

SESSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin