Pov Hailie
Kilka dni później
Szykowałam się właśnie na wesele Anji i Vincenta.A właściwie to szykowała mnie stylistka.Miała już zrobione włosy i makijaż więc przyszedł czas na sukienkę.
Gdy byłam gotowa poszłam do pokoju gdzie była Anja gdy ją zobaczyłam miałam ochotę się rozpłakć z szczęścia,narzeczona Vinca a zaraz żona wyglądała bosko,wyglądał jak te wszystkie laski z Pinterest.Poprostu CUDO.
(Anja wyglądała mniej więcej tak)
Sukienka:
Makijaż:
Włosy:
Paznokcie:
-Anja wyglądasz jak gwiazda!-krzyknęłam podekstywona.-Czy ja wiem?
-No co ty gadasz wyglądasz zajebiście.Ej wszystko dobrze?
-No tak średnio,stresuje się że coś pójdzie nie tak, że Vince się mną zawiedzie czy coś.-powiedziała przygnębiona.
-No chyba żartujesz,mój brat do najbardziej uczuciowych osób nie na leży to prawda ale jak cię zobaczyć to może tego nie pokaże ale w środku to będzie myślał że przed nim stoi najbardziej zajebista kobieta na ziemi i zaraz będzie jego żoną.Przecież Vince ma z tobą dwójkę dzieci a to jest mało prawdo podobne że jako członek organizacji powiedział by ci przed ołtarzem ,,nie".Więc proszę się szeroko uśmiechnąć i jedziemy bo nie chcemy się spóźnić na twoje wesele.-zakończyłam swój monolog.
-Może masz rację...
-Oczywiście że mam,a teraz zbieraj tą zgrabną dupkę i lecimy bo serio zaraz się spóźnimy.
Anja wstała z fotela i podeszła do drzwi,poszłam od razu za nią i po chwili byłyśmy już przed rezydęcją Monetów.Na mnie czekał Adrien z Aronem a Anja jechał sama limuzyną.
Powiedziałam że spotkamy się w kościele i poszłam w stronę auta.
-Mama!-krzyknął Aron gdy weszłam do samochodu.
-Cześć myszko.-powiedziałam.
-Cudnie wyglądaz perełko.-powiedział Adrien ruszając z miejsca.
-Dziekuję.Rozmawiałeś dzisiaj z Vincentem?
-Nie ale z Dylanem i twoim ojcem z pięć razy.Twój brat za bardzo przeżywa jedną rzecz a Cam pytał się czy na pewno wszystko ogarnięte jest z organizacją.
-A co takiego Dylan planuje?
-Zobaczysz.-odpowiedział tajemniczo.
Po dojechaniu pod koścół wyszliśmy i udaliśmy się do środka,chłopcy poszli usiąść w pierwszej ławce a ja poszłam stanąć koło Dylana który był świadkiem.
Po chwili usłyszeliśmy muzykę i na salę wkroczyła Anja...
CZYTASZ
Hailie Monet x Adrien Santan
Fiksi RemajaHaillie Monet zgadza się wyjść za Adriena Santana żeby dziecko Mayi i Montego przeyżyło. czy haillie pokocha Adriena? Postacie od Weroniki Anny Marczak @werkapisze