Doğaçlama yapıcam Hadi bismillah
Keyifli okumalar muahhh♡♡
Bölümü Hüküm(Cem adrian) ile yazdım
☆☆☆☆☆
Soruma cevap vermemiş öylece yüzüme bakmıştı. İkimizin de içinde kırıklar vardı.
Ellerimi ellerinden uzaklaştırdım ve yerden kalktım.
"Ben...seni gördüğüme sevinemiyorum bile Minho...neden bu hale getirdin bizi..."
Ağladığım için nefeslerim kesiliyordu. Panik atak geçirecektim biliyordum. Yine de geçirmemek için kendimi sıkıyordum.
"Jisung..."
Hiç bir şey diyemiyordu. Gözleri çok şey diyordu ama ağzından sadece ismim çıkıyordu. O an tekrar fark ettim ismimim ağzına ne çok yakıştığını. Ne çok özlediğimi.
Tuvaletin kapısı açılmıştı. İçeriye bir kaç kişinin girdiği belliydi.
"Lee know~ Hadi çık dışarı. Yaralısın biliyoruz,bize karşı gelemezsin bu halde."
Kafamı eğip yarası ile cebelleşen Minho ya baktım. Aradıkları oydu. Yardım edecektim.
Kabinden çıkmak için adım attığım da ayağımdan tuttu gitmemem için. Kafamı eğip gözlerine baktım. Sessizce konuştum.
"Bekle..."
Üstümde ki ceketi çıkartıp Minho ya giydirdim ve şapkasını kafasına geçirdim. Ardından dudağım da parlayan gloss u ve saçlarımı dağıttıp kabinden çıktım.
Ellerinde ki silahları hızla bana doğrultan adamlara baktım. Minho olmadığımı anlayınca geri indirdiler.
Korkmuş gözlerle onlara baktım.
"Neler oluyor..."
Önlerinde duran ve tam bir piçe benzeyen adam bana doğru birkaç adım attı.
"Kusura bakmayın beyefendi, sadece birini arıyorduk."
"Anladım ama burada ben ve sevgilim dışında kimse yok."
"Hmm anladım...sevgilinize bakabilirmiyiz."
"Bu pek mümkün değil. Kendisi şuan biraz çıplak. Anlarsınız ya."
"Oh peki."
Geri dönüp adamlarına çıkmaları için emir verdi ve lavabodan ayrıldılar. Başka yerlerde arıyacaklardı.
Hızlıca kabinin kapısını açıp Minho ya baktım. Bayılacak gibi duruyordu. Tamamen yere yığılmış eli ile kolunda ki yaraya bastırıyordu.
Yanına çöküp üstümde ki tişörtün bir parcasını yırttım ve yarasına bastırdım. Pantolonumun arka cebinden hemen telefonumu çıkartıp Felixi aradım.
****
-Alo Felix,yalvarırım hemen lavaboya gelin.
-Jisung ne oluyor? Sana bir şey mi oldu?
-Felix ne olur sorgulamadan gelin.
-Tamam geliyoruz.
****
Telefonu kapatıp arka cebime geri döndüm. Minhonun yanına çöküp kendime çektim ve sıkıca sarıldım. Vücut ısısı çok düşüktü.
"Dayan Minho...biraz daha dayan..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill Me ~Minsung~
Teen FictionMini hikaye* Angst~ Elinizdekilerinin kıymetini bilin çünkü hayatın sizden ne zaman alacağını bilemezsiniz. Bugün yanınızda olan şey yarın ellerinizin arasından kayabilir...