barlas 🐺 :
sikicem heee
hiç sevmiyorum şu kızı
ne anlatıyo sana sabahtan beri
jiyan 🧛♂️:
sana ne kardeşimmmm
gayet iyi bir kız sevmemen senin sorunun
kıskanıyosan kıskanıyorum de :d
barlas 🐺:
iyiyse cennete gitsin amkkkk
(Görüldü 15:28)
kıskanıyorum
jiyan 🧛♂️:
tuvalete gel
barlas 🐺:
tamam
***
Barlas tuvaletin kapısını aralayıp içeri adım attığında camın önünde sigara içip onu izleyen Jiyan ile göz göze gelmişti. Allah'ın cezası kansız vampir sigara içerken o kadar güzel gözüküyordu ki, Barlas sigaradan nefret etmesine rağmen sarışının dudakları arasındaki sigaradan derin bir nefes çekip soğuk gencin soğuk ve pembe dudaklarına delice yapışmak istemişti. Derin bir nefes alıp çatık kaşlarıyla yanına ilerledi. Sinirli görünmeye çalışıyordu ancak aksine o kadar tatlıydı ki bu görüntü Jiyan'ın dudaklarında hoş bir tebessüm oluşmasına sebep olmuştu. İçini gıdıklayan bu tebessüm sinirini daha da bozarken türüne has bir tonla hırlamaya, öfkesini diri tutabilmek amacıyla sarışının yaptıklarını içinde tekrarlamaya başlamıştı. Sürekli tuvaletlerde buluşuyorlardı ve Jiyan onu geçen gün evine geleceğim diye resmen kandırmıştı. Tamam daha doğrusu kandırmamış, işi çıktığı için ekmek zorunda kalmıştı ama olsun Barlas yine de kızgın hissetmekte kendine hak tanıyordu. Kollarını göğüsünde birleştirdi ve kısık gözlerle onu izleyen vampirin yanına yaklaştı.Vücudunun yine alev aldığının farkında değildi.
"Şu zıkkımı içtiğini göstermek için mi beni ayağına kadar çağırdın?"
Jiyan'ın dudakları yana doğru kıvrılırken sigaranın külünü lavabonun içerisine atmıştı. "Sigara içmemden rahatsız mı oluyorsun?"
"Evet. Üstelik okuldayız. Şikayet edeceğim seni." Barlas çocuk gibi mızmızlanınca Jiyan'ın yüzüne peydahlanmış gülümseme genişledi ve suyu açarak sigarayı söndürüp çöp kutusuna attı. Ellerini de hızlıca sabunladıktan sonra sessizce onu ve heybetli vücudunu izleyen çocuğa döndü.
"Seni sevmek için çağırmıştım ama galiba sigara kokusundan rahatsız olacaksın?" Barlas'ın kahverengi kuyruğu "sevilmek" kelimesini duyunca istemsizce sallanmaya başlamış, kulakları dikkatle dikilmişti. Esmer yanaklar pembeleşmekte geç kalmazken bal gözler de parıl parıl parlamaya başlamıştı.
"Bir şey olmaz. O kadar da rahatsız etmez."
"Yok yok, rahatsız olursun sen şimdi."
"Etmez diyorsam," Vampir gencin kolunu azıcık acıtacak şekilde cimcikledi. "...etmez."
"600 kişilik sürün benim tarafından sevilmeye bu kadar hevesli olduğunu biliyor mu?"
"Havaya fırlattığın Bülent Serttaş beni sinirlendirirsen tek hamleyle kafanı vücudundan ayırabileceğimi biliyor mu?"
"Bülent Serttaş hakkımda çok az şey biliyor." Barlas Jiyan'ı aynı merdivenlerde sıkıştırdığı gibi cam ile arasına sıkıştırdığında sarışın genç fark ettirmemeye çalışarak sertçe yutkundu. Ellerini çaresizce cam pervazına sarmışken sıcak nefesi kulağında hissetmekte gecikmemişti.