• 2 •

55 6 9
                                    

Dostala jsem žádosti na zasedací pořádek v autobuse, takže tady je xD ⬆️
- - -

Po necelé hodině cesty nakonec autobus i s posádkou uvnitř dorazil k zoo, překvapivě bez nějakého většího počtu komplikací. Jeden z mála lehkých problémů nastal v momentě, kdy se Mikey zhruba v půli cesty probudil a požadoval nějaké jídlo, načež se s hrůzou zjistilo, že Draken ráno ve spěchu nestihl připravit žádnou případnou svačinku pro tenhle případ. Takže minimálně pro lidi, kteří seděli v jeho blízkosti, by se zbytek cesty dal považovat za peklo.

Hned, jak autobus zastavil na parkovišti u areálu zoo, se všichni začali postupně štrachat z dopravního prostředku ven. Shinichiro chvíli čekal, než ven vylezou všichni - o lehké zdržení se postarali Sanzu a Rindo, jelikož museli ještě před odchodem probudit Rana, který hned po odjezdu zabral řadu pěti zadních sedadel se slovy, že se ještě potřebuje trochu vyspat do krásy.

Když se i tato trojice nakonec vyštrachala (Ran upřímně moc nevypadal, že by se vyspal do krásy, spíš vypadal ještě víc rozespale a pravděpodobně by byl radši, kdyby ho v tom autobusu nechali spát dál), černovlasý učitel na chvíli skupinu přenechal na starost svému kolegovi a vydal se k pokladně, pořešit již pár dní předem objednané vstupenky.

Třída se kolem autobusu rozprostřela opět do menších skupinek a mezitím, co se všichni začali mezi sebou bavit, Hanma se chopil svého foťáku a lehce se rozkročil, následně namířil objektiv na dopravní prostředek. Jeho činnost překvapila Kisakiho stojícího vedle něj natolik, že dokonce i na chvíli přestal sledovat Hinu s Takemichim a zaměřil svou pozornost na vyššího. "Co to sakra děláš?" zeptal se nechápavě a pozvedl obočí.

"Co bych asi dělal? Dokumentuju školní výlet!" mávl Hanma jeho směrem rukou, jako kdyby to byla naprostá samozřejmost a po chvilce se ozvalo cvaknutí foťáku. Kisaki jen protočil očima a zase od něj pohled odvrátil, tohle snad ani nemělo smysl řešit a upřímně, proti té Hanmově jasné odpovědi ani neměl žádné argumenty. Jednou někde četl, že stupidní lidé mají snazší život - očividně na tom něco bylo.

Po chvilce Hanmu přestalo focení autobusu bavit a místo toho se o dopravní prostředek opřel, následně si z kapsy vytáhl cigaretu se zapalovačem, aniž by ho jakkoliv znepokojovalo to, že je doslova nezletilý žák na školním výletě. To už se vrátil i Shinichiro se vstupenkami a Wakasa na svého přicházejícího kolegu vrhl ne zrovna nadšený pohled.

"Chtěl bych tě jen upozornit, že tohle je značně nefér, doufám, že si to uvědomuješ," prohlásil a kývl hlavou směrem k Hanmovi s cigaretou v puse. Shinichiro po jeho poznámce a následném pohledu daným směrem na chvíli strnul a začal zvažovat své možnosti. Samozřejmě ho nijak nepřekvapil ten fakt, že Hanma kouří - to musel vědět kdokoliv, kdo s ním přišel i jen na chvíli do styku.

Zároveň si dost dobře uvědomoval, že i kdyby teď svému studentovi tu cigaretu sebral a snažil se mu dát nějakou přednášku, moc velkou autoritu mít stejně nebude. Konec konců, občas se na kuřáckých pauzičkách na školním dvoře i potkávali.

I tak ale musel něco aspoň zkusit, protože věděl, že jinak na to Wakasa ještě hodně dlouho nezapomene. Proto k Hanmovi během chvíle přešel a volnou rukou mu zatím nezapálenou cigaretu vzal - Hanma v ten moment vypadal trochu jako štěně, které někdo nakopnul - a schoval ji do stejné kapsy, jako tu Wakasovu. Slabě si odkašlal a na vyššího studenta se podíval.

"Jsme na školním výletě...neměl bys tu kouřit," řekl Shinichiro a snažil se mluvit aspoň se zbytkem nějaké autority, i když to zrovna od něj muselo vyznít celkem překvapivě. Všichni tak nějak počítali s tím, že zrovna pan učitel Sano bude první, kdo se po příjezdu papírku s tabákem chopí.

Školní výlet s Tokyo Revengers Kde žijí příběhy. Začni objevovat