Hellour Hellour!
Welcome to my first, bukan first senaqnya, dah banyak dah, tapi ni yang feqaa paling rajin nak update & publish. hihi. Anyways, lets get to a proper introduction :P
So, selamat datang ke karya pertama Feqaa ;
' PENGGANTI PALING SEMPURNA ' 🪐.Just a bit info untuk dibaca sama ;
# Feqaa masih amatur dan masih baru dalam bidang penulisan novel. I am far wayyy too young compare to what you guys have expected. So, jangan kecam kalau jalan cerita dia ada sedikit cliche, cringe, ayat berterabur, typo dan lain-lain.
# Feqaa still tak fluent Bahasa Malaysia ( sebab Feqaa bukan asal Malaysia ), so in advance, Feqaa nak minta maaf kalau dialog and ayat dia macam tak kena je. hehe.
# 'To read, to write & to express'. Itu je niat sebenar Feqaa nak buat cerita ni. Feqaa nak express fantasi, delusinasi, angan-angan Feqaa untuk buat cerita ni. Halah, long short, Feqaa nak express delulu Feqaa jerr.
# Jangan plagiat ye anak-anak! Walaupun Feqaa bukan terdiri daripada author-author terkenal, Feqaa jugak manusia biasa. Siapa tak sedih kalau idea yang susah payah nak perah, tiba-tiba dicekup seperti cucur adabi sebegitu sahaja kan?
# Semua jalan cerita & karakter-karakter adalah sepenuhnya dari pengalaman, rekaan dan idea Feqaa sendiri! Tidak ada kena mengena dengan yang hidup & juga yang telah mati.
>>>
SELAMAT MENEROKA KISAH CINTA ANTARA ;
AWANGKU MUHAMMAD NUR EDHRAQI HARRAZ BIN PENGIRAN HAMZAH SUFYAN.
X
NOURUL ATHEELA DAALIYA BINTI AHMAD AFGHAN RAZIN.Lurve,
nsfeqaardzuan 🎧.Starting date :
10 Oktober 2023.Finishing date :
--/--/--