1🪁

92 3 8
                                    

Merhabaaa bu benim ilk texting deneyimim bir hevesle başladım, henüz kurguyu kafam da oturtmuş değilim. Allah ne verdiyse girişiyorum. Hatam varsa affola. Eğlenceli ve keyifli vakit geçirmek öncelikli hedefim.

Vote verip yorum yaparak bana destek olmayı unutmayın lütfen.🫶🏻

Buraya başlangıç tarihi alalım👉🏻

İyi okumalaar🩷

[ BÖLÜM-1 ]

Verdiğim yemek siparişini kuryeden teslim alarak salona doğru geçtim. Poşeti masaya bırakıp kumandayı aramaya başladım. Yemek yerken bir şeyler izlemeden duramıyordum. Fakat her koltuğa oturduğumda götümün altında beliren kumanda aşırı şaibeli bir şekilde ortalıklarda gözükmüyordu. Salonu birbirine kattıktan sonra kumandayı masanın üzerinde görmek ufak çaplı sinirlerimi alt üst etsede keyfimi kaçırmamak adına hızlıca yemeğimi yemeğe geçtim.

Keyifle karnımı doyururken telefonuma gelen mesaj dikkatimi dağıtmıştı. Solumda duran telefonu elime alıp bildirimleri kontrol etmiştim. Mesaj uygulamasından kayıtlı olmayan bir numaradan 2 mesaj vardı.

+09***: Uyudun mu?
+09***: Anlaşmamız vardı hatırlıyorsundur umarım?

Büyük ihtimalle şirkette asla komik olmayan arkadaşlarımın asla komik olmayan şakalarından biriydi. Mesaja görüldü atıp, yarın ofiste büyük olay çıkaracağımı aklımın bir köşesine not ederek yarım kalan yemeğime geri döndüm.

Yemeğim bittikten sonra etraftaki çöpleri toplayıp poşete doldururken arsız telefon yeniden seslendi. Artık ciddi anlamda sinirlendiğimi hissediyordum. Bir öfkeyle sohbete yeniden girdim.

+09***: Çok ayıp neden mesajıma görüldü atıyorsun?

Sare: Bak Uğur.
Sare: Komik değilsin.
Sare: Vazgeç artık güldürmüyor.

+09***: Birincisi zannettiğin o kişi değilim.
+09***: İkincisi bu saatte şaka yapabilecek kadar dinç degilim.

Sare: Israrla yazacak kadar kuvvetin var ama?

+09***: Peşinde olduğum bir şeyler var diyelim.

Sare: İyi.
Sare: Peşinde olduğun şeylerle sana mutluluklar.

+09*** numarasını engellediniz.

Uygulamadan çıkıp, telefonumda başka şeylerle ilgilenmeye başladım. Ciddiye alabileceğim seviyede bir tip değildi anlaşılan. Ayrıca da peşinde olduğu şeyleri hiç konuşmadığı birine neden yazardı ki.

Salonda bütün işlerim bitince, saatinde iyice ilerlemesiyle kendimi yatağa attım. Sabah 09:00'a alarmımı kurduğumdan emin olup uyku modumu açtım.

Uykumun en tatlı yerinde, tam dalacakken telefonuma yine bildirim geldi. Sabrımın son demlerindeydim. Bu sefer sövüp saymak için elime aldığım telefonu, okuduğum mesajla büyük hezimete uğramıştım. Uygulamadan engellediğim numara sms atmıştı.

+09***: Bu kadar gerilmene gerek yoktu Selin :)

Bu her kimdi ve eski adımın Selin olduğunu nerden biliyordu?

[BÖLÜM SONU]

Umarım başlangıç için iyi olmuştur.
Gelecek bölümlerde görürşmek üzere.

Hoş kalın.🩷

ANLAŞMA | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin