Vote verip yorum yaparak bana destek olmayı unutmayın lütfen.
Keyifler nasıllll??? Muhsin biraz uyuz bir tip anlamışsınızdır zaten bende yazarken sinir krizi geçiriyorum jsjsbhssjkensba
İyi okumalaar.🩷
[BÖLÜM-10]
Çantamı sağ taraftarımda ki koltuktan alarak arabamdan indim. Park ettiğim kısmı iyice aklımda tutarak asansöre bindim.Ofisin olduğu kata gelince, asansörden indiğim gibi Efdal koluma girerek avaz avaz bağırmaya başladı.
"Sare ne giyicem düğününde. Neden 1 sene öncesinden haber vermiyorsun. Guess çok iyi bir mavi takım çıkarmış onu mu alsam yoksa iğrenç sıkıcı biri gibi beyaz smokin mi giysem. Asla karar veremiyorum. Allah belani ve-"
Kolumu Efdal'den çekip anlamsızlıkla suratına baktım.
"Sabah sabah ne oluyor ya? Ne düğünü kim evleniyor." dedim.
"Sen." diyip gözleriyle masamı işaret etti.
Merakla masama doğru ilerledim. Masamım üzerinde kocaman bir çiçek buketi vardı. Nerden çıkmıştı aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Hâla biraz uykulu olmamın da verdiği etkiyle biraz çiçekle bakıştım.
"Kızım üstünde not var okusana artık meraktan çatladım." Efdal'in uyarısıyla notu olduğu yerden çıkartırken, ayrıca buketin içinde bir de kutu gördüm. Önce notu okumak adına ikisini de buketten çıkartıp elime aldım.
Benim pusulamda ki yönlerin hepsi sana çıkıyor Sare. Ellerin ellerime değdiğinde sonsuz yaşamım başlayacak. Şimdilik kendin tak. Bir dahakine sözüm olsun ben takacağım :)
-MuhsinNeler olduğuna anlam vermemeye devam ederek kutunun içini açtım. Dün bana kız arkadaşıma alacağım diye seçtiği yüzüğü bana mı göndermişti? Ya da zaten bana mı gönderecekti?
Aklımda ki soru işaretleriyle hemen Muhsin'e yazmak için telefonumu elime aldım.
Muhsin
Sare: Muhso.
Sare: Bana niye yüzük gönderdin lan.Muhsin: Aslında bu yoktu.
Muhsin: Öyle bir içimden geldi.Sare: Kız arkadaşına verdin beğenmedi sende bana gönderdin kesin.
Muhsin: Hayır en başından beri sahibi sensin :)
Sare: Kolpacı herif bana niye seçtirdin.
Sare: Mal oldum burda anlamak için.Muhsin: İlişkimize heyecan katmak istedim.
Sare: Senin kocanın ilişkisi yok. Beni çıldırtmak mı istiyosun.
Muhsin: Benim kocam yok ki.
Sare: Her neyse.
Sare: Çok kıbarsın.(ayıp olmasın diye yazıyorum
Sare: Teşekkür ederim.Muhsin: Beğendiysen ne mutlu bana.
Muhsin: Güle güle kullan :)Günümün kalanını Esna, Uğur ve Efdal'in beni darlayıp dalga geçmeleri eşliğinde geçirdim.
Ayrıca da Muhsin'in bana gönderdiği hediyeyi storyime atmayı ihmal etmedim. Çünkü ben böyle şeyleri insanların gözüne sokmaya bayılan pisliğin tekiyim.
s.saresegmen: subanallah ilk kez çiçek görenler beğensin.
[BÖLÜM SONU]
Hoş kalın.🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA | TEXTİNG
Literatura faktuUykumun en tatlı yerinde, tam dalacakken telefonuma yine bildirim geldi. Sabrımın son demlerindeydim. Bu sefer sövüp saymak için elime aldığım telefonu, okuduğum mesajla büyük hezimete uğramıştım. Uygulamadan engellediğim numara sms atmıştı. +09***...