XII: Davet

97 13 50
                                    

Yorumlarınızın benim için ne kadar önemli olduğunu söylememe gerek var mı?

=×+♡+×=

Tv Girl - Lovers Rock

"Itachi, babam birisine tecavüz etmiş"

Obito bundan sonra bir şey dedi mi? Eğer dediyse de Itachi bunu duyamamıştı. Nefesi daraldı, kalbi sıkıştı. Böyle korkunç bir şeyi babasından beklemiyordu. Yoksa bekliyor muydu?

Obito Itachi'nin kötüleştiğini fark edince bir bardak su getirmek için mutfağa koştu. Bunu ona söylediği için çok pişmandı fakat o an kendisi de neye uğradığını şaşırdığı için boş bulunmuştu. Yapacak bir şey yoktu.

Günün sonunda babası gözaltına alındı. Annesi Obito'yu yine eskisi gibi yanına aldı. Itachi'nin annesine de onunla kalması için ısrar etti fakat kadın bunu kabul etmedi. Biraz çocuklarıyla yalnız kalmak istiyordu. Ve muhtemelen sonsuza kadar evlenmemek.

 Ve muhtemelen sonsuza kadar evlenmemek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pazartesi.

"Itachi, sen kursa kal. Sasukeyi ben size götürürüm"

"Zahmet olmasın ama"

Obito'nun arkasından gelen Kakashi elini Obito'nun omzuna koydu ve konuştu.

"Merak etme Itachi, bugün bende anaokuluna uğrayacağım, beraber götürürüz çocukları Obito ile"

Koridorda yankılanan bir ses üçünü de irkiltti.

"OBİTOOOOOO"

"Noluyor amk"

Kuzgun saçlı çocuk arkasına döndü. Karşılaştığı manzara onu bir hayli şaşırttı. Bu uzaktan kuzeni Shisui'idi. Onun burada ne aradığı hakkında hiçbir fikri yoktu.

"LaN Shisui? N'apıyon burda?"

Kakashi bu siyah saçlı çocuğu inceledi. Muhtemelen Itachi'den biraz daha büyüktü hatta kendi yaşıtı da olabilirdi.

"Ben ezelden beridir buradayım zaten asıl sen n'apıyon?"

Tam sözünü bitirmişken Itachi'yi fark etti kıvırcık saçlı.

"Bende 9'a geçtim de burayı terci-"

Kuzgun saçlı kuzeninin onu dinlemediğini fark edince sözünü yarıda bırakmıştı. Shisui ise tabii ki de Itachi'ye odaklandığı için onu dinlemiş gibi yapmaya çalıştı ama nafile.

"Hı hı... öyle mi olmuş. Anladım"

Kakashi ise gülerek izliyordu olanları. Shisui geldiğinden beri rahat konuşmaları için o da Itachi ile konuşuyordu ve Itachi, Shisui'nin ona ağzına düşecekmiş gibi baktığının farkında bile değildi.

Obito Shisui'yi böyle boş bulmuşken kulağına doğru eğilip bağırdı.

"SHİSUİ!"

Dalgınken bir anda gelen yüksek desibeldeki Obito sesi ile Shisui yerinden sıçradı. Sesin Obito'dan geldiğini kavrayınca sakinleşti. Obito ise biraz fazla mı sesli oldu acaba diye düşünmekteydi çünkü üstündeki garip bakışlar normalden daha fazlaydı.

SPRACHE | ObiKakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin