57

45 3 0
                                    

Kapı sesi ile kapıya doğru yürüdüm. Bu sefer kim gelmişti ki? Sabahtan beri gelen gelene ya. Kapıyı açtığım da  gördüğüm kişiye pek şaşırmadım.

"Günaydın sister."

Kaan'ı aldırış etmeyip içeri geçmesi için müsaade ettim.

Maşallah bugün de Doruk hariç herkes geldi ya. Ya hani olay yerine önce suçlu gelirdi. E gelmedi...

Ki ben zaten Kaan ve Doruk dışında kimseye kızgın değilim ki. Kaan benim çocukluk arkadaşımdı...

Doruk ise... Beni üzen şey oraya o olmasına rağmen gelmeyişi. Ki beni onca zaman orada bekletti.

Düşüncelerimi kenara bırakıp salona girdim. Herkes bir yere oturmuştu.

" Denizciğim küs müyüz?" dedi Ozan.

" Ozan benim sizinle sorunum yok. Sonuçta arkadaşınız yani ne yapabilirsiniz ki? Fakat Kaan benim çocukluk arkadaşımdı."

Son sözlerim ile Kaan yerinden fırladı.

" Arkadaşımdı derken! Geçmiş zaman lan bu!"

"He Kaan. Sus otur!"

"Deniz o da benim arkadaşım. Sadece sana aşık suçu ne?"

"Ya Kaan önce beni gruba aldın. Sonra olanlar oldu. Bir öğreniyorum numara Doruk."

Kaan sinirle nefes verdi.

" Abi ben dedim size bu numara işine gerek yok. Bu kızı ekibe alalım Doruk insan gibi davransın kız aşık olsun dedim. Gittiniz iki işi yaptınız. He oldu mu oldu. Fakat sorunlu oldu." dedi Ozan.

" Adam haklı." dedi Alp.

" Yani Deniz sen sadece Doruk ve Kaan'a küssün değil mi?"

Özgür'ün sorusu ile onu başımla onayladım.

''Sonuçta arkadaşınız sizin ne suçunuz var ki? Her şeyi yapan yapmış.''

''Haklısın aşko. Bence sen Doruk'u süründür.''

Kaan koltukta ki yastığı Ozan'a fırlattı. ''Lan kes.''

''Ay bence herkes kessin. Hepiniz suçlusunuz. Hele ki Kaan. O senin en yakın arkadaşın ya.'' dedi Seda.

''Evet ya Seda haklı.'' dedi Asena.

Herkesten bir ses çıkıyor ya. Halen Doruk'dan ses yoktu. Gerçi sürekli mesaj atıp aradı. Ama gelebilirdi. Alıştım , hiç gelmeyişine...

İyice saçmaladım. Kahve almak adına ayağa kalmıştım ki kapı çaldı. Kesin Doruk geldi. Sonunda geldi ya. Kapıya doğru hızla gittim. Derin bir nefes alıp kapıyı açtım. 

''Selam güzelim.''

Neden ya neden? Hayal kırıklığı... 

Farklıyız Çünkü Farkındayız - Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin