Doruk'dan
Hayır yani sadece YouTube'dan şarkı açmak istedim. Nasıl denk gelip Mor ve Ötesi ' Oyunbozan' çaldı bilmiyorum ve takmıyorum. Ama yine de şu an ki durumuma uygun.
Çünkü...
Anıl tam da Deniz'in kafasında ki kişiydi ben ise son kişi bile değildim. Ve eğer Anıl onunla denemek isterse Deniz buna evet diyebilirdi. Ve evet en kötüsü buydu...
İyi de önceden Deniz'i istemezken şimdi nereden çıktı bu? Ne diye hayatımıza girip ayağımıza dolandı.
Ya Deniz ona şans verirse? Ne yaparım ben? Elbette onun mutlu olmasını isterim. Ama ya kafamızda hayal ettiğimiz kişi bizim için doğru kişi değilse.
Ah be Doruk Armağan Atalay gidip en olmayacak kişiye aşık oldun... Tıpkı babam gibi...
Annem dünyanın en naif kadını babam ise en kaba adamı. Annem nasıl onu kabul etti bilmiyorum ama Deniz ve ben onlar gibiydik.
Deniz istediği kadar sert çıkmaya çalışsın ama asla öyle biri olmayacak. Onu tanıyorum, biliyorum. Hem zaten onun güzel kalbi kimseyi kırmaz ki...
Koltuğa oturup kafamı geriye doğru yasladım. Gözlerimi kapatıp Deniz'i düşündüm. Dünyanın en güzel kızını...
Bundan üç sene önce görmüştüm onu.
Deli dolu bir kızdı işte. Kaan bize yakın arkadaşı olduğunu söylemişti. Ama hiç tanışmadık. Aynı sınıfta olsak bile...İki sene önce saatlerce uğraştığım kurabiyelerim yanmıştı. Ve bu benim dersten geçmem için sınavımdı. O gün Deniz öylesine yaptığı kurabiyeleri bana vermiş ve bilmeden dersten geçmemi sağlamıştı.
O an bile tanışmadık.
Deniz güzel bir kızdı. Herkes ondan etkilenir. Beni her zaman ki güzelliği değil de tüm kalbi ile bana yardım etmesi hoşuma gitmişti.
Ve bir gün aşık oldum...
Kaan ile konuşmuştum. Deniz'in benim gibi birinden hoşlanmayacağını biliyorum. Yine de umut ediyorum. Tabii Deniz'in beni yakışıklı bulup tipimi beğenmesi ise ayrı bir konuydu.
Keşke annemi dinleyip kibar biri olsaydım. Gerçi çok kez denemedim ama hep bir yerde patladım. Ki zaten Deniz ile sevgili olsam muhtemelen sinir krizlerim hep onu kıskanmak olurdu.
Sanki asla ama asla benim olmayacak gibiydi.
Bir kez daha mı mesaj atsam? Kendi numaramdan mı atsam? Evet evet öyle yapsam daha iyi olur.
Doruk: Deniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklıyız Çünkü Farkındayız - Texting✓
Fiksi Remaja0537***: Hi, Barbie! Deniz: Hi, Ken! 0537***: Film çok güzeldi. Deniz: Aşko kuşkoyum ama filme gitmedim. 0537***: Harbi mi? Deniz: Harbi! 0537***: Boşa gittim aq, zaten bok gibiydi.