🔥8(+18)🔥

9.9K 104 76
                                    

Aras gittikten sonra yaptığım şeyin utancından yastıkla kendimi boğmaya çalıştım. Bu böyle olmayacaktı. Adamı yükseltip bırakırsam bir gün gelip uykumda halledecek işini.

Ne yalan söyleyeyim ben de Aras kadar olmasa da yükselmiştim. Mükemmel opusuyordu.

Ister istemez onu düşünmeye başladım. Yatağın üstünde yatıyordum. Elim istemsizce kadinligimin üstüne gitti. Şortun üstünden okşamaya başladım. O kadar yükselmiştim ki bu bile çok iyi geliyordu.

Ancak yetmeyince elimi şortun içine sokup okşamaya başladım. Hızlı hızlı kendimi oksuyordum. Boşta kalan elimde göğüslerimi sıktım.

Ağzımdan istemsiz inlemeler çıktı ama duramıyordum. Bu haldeyken kendimi durduramazdim. Gogsumdeki elimi ağzıma goturdum. Kendimi susturmaya çalışırken bir yandan çok hızlı bir şekilde oksuyordum. Aklımda sadece Aras vardı. Şu an bunu onun yaptığını hayal ediyordum.

Göğüs uclarimdaki sizi bana yine onu hatırlattı ve yine istemsizce inledim.

" Ahh ahraahhs ahh."

Kendimi çok daha sert okşadım. Bitmeye yakın olduğumu anlamıştım. Kendimi iyice yatağa bastırdım. Ardından boşaldım.

Boşalırken yine istemsizce arasi sayıkladım. Yerimden doğruldum. Ne yaptığımı çok geç fark ettim. Yükselmenin verdiği hazla hiç fark etmemiştim.

Kendine gel eylül. O sana aşık olacak sen ona değil.

Hemen banyoya girmeye karar verdim. Kıyafetlerimi alıp odadan çıktım ama ses seda yoktu. Evin ışıkları kapalıydı.

"Araş?"

Odasının önünde durdum. Kulağımı kapıya dayadım ama hiç ses yoktu. Kapıyı tıkladım ama yine ses yoktu. Aras gitmişti.

Içim rahatladı çünkü az önceki inlemelerimi duymasını istemezdim.

Duşa girdim hemen.

--- Arasın ağzından.

Eylülü bırakıp odadan çıktım. Bu kızda aptal cesareti denen şey var sanırsam. Dur dediğinde duracağımı düşünmüştü..

Sadece bu seferlik durdum. Bundan bile zevk almıştım.

Bir kadından zevk almıştım...

Bu çok uzun zamandır olmayan bir şey. Iliskiye girmem bosalmam zevk aldığım anlamına gelmiyor. Hoşuma giden beni güldüren tekrarlama isteği uyandıran bir kadınla çok uzun zamandır tanışmamış bir şeyler yaşamamıştım.

Belki de çıkmakla hata yapmıştım ama şimdi geri giremem. Ya uyuduysa? Gidip bir baksam fena olmaz.

Kapısının önüne yaklaştıkça sesler duymaya başladım.

Basta ne endişelendim ama bu sesler inleme sesleriydi. Kapının tam önünde durdum. Onu dinliyordum.

Adımı sayıklayıp inliyordu.

Erkekliğim acımaya başladı. Pantolonun içine sığamayacak kadar kalkmıştı. Elim istemsiz oraya gitti ve okşamaya başladım. Pantolonu hafif indirdim ve boxerin üstünden oksamaya başladım. Bu bile yetmiyordu. Eylülün acı ve zevk karışımı inlemeleri bana dahasını istettiriyordu.

Ne yaptığımın farkına vardığım anda kendime bir tokat attım. Bana yakışan bir şey değildi. Üstümü düzeltip hemen evden çıktım. Yolda bana bir kadın ayarlamalarını söyledim. Gerçekten iyi seviştiğini bildiğimiz bir kadını ayarlamışlar. Lale.

Mekana gidip kimseyle konuşmadan doğruca Lalenin yanına gittim.

Lale yatağın üstüne oturmuş bekliyordu. Bacak bacak üstüne atmıştı. Üstünde çok seksi bir takım vardı.

Beni görünce yavaşça ayağa kalktı. Kalkarken kendi vücudunu baştan aşağı okşadı. Yanıma gelip üstümdeki ceketi çıkardı.

"Biraz rahatlamaya ihtiyacın varmış sanırım."

Ceketimi çıkarıp yere düşürdü. Ardından arkamdan yavaşça boynuma ve sırtıma dokunarak önüme geldi.

Bir kolu enseme sarılıyordu. Dudakları dudaklarıma yakındı.

"Ben buraya muhabbet etmeye gelmedim."

Laleyi kendime sertçe çekip öpmeye başladım. Lale hemen karşılık verdi. Elini erkekligime götürüp üsten okşamaya karar verdi. Ben de bütün sinirimi atar gibi göğüslerini oksuyordum. Takımı üstünden çıkarmam iki saniyemi almadı çıplak vücudunu bana sürüyordu. Yalandan inliyordu.

Çıplak kalan göğsünü hem sıkıyordum hem de tokat atar gibi vuruyordum. Bir yandan sertçe opusuyorduk. Inlemeye başlamıştı bile.

Onu sertçe itip yatağa düşmesini sağladım.

Üstümdeki gomlegi çıkarırken o da yatağa oturdu ve pantolonumu çıkarmaya başladı. Ben gömleği bir kenara attım o da erkekliğimi meydana çıkarmıştı.

"Mafyalarınki küçük olur derlerdi de sen istisna olmuşsun. "

Dediği şeye karşılık kafasından tutup tüm erkekliğimi ağzına soktum. Önce boğulur gibi ses çıkardı ardından kendisi devam etti. Tamamını alması için başından ittiriyordum.

Diliyle etrafında gezip emerken eliyle de toplarımla oynuyordu.

Biraz devam ettikten sonra geri çekildim ve onu kaldırıp yatağa sırt üstü attım. Daha yatakta zıplaması bitmeden üstüne çıkıp içine girdim. Çok hızlı bir şekilde içine girip çıkıyordum. Zevk vermek adına yine yalandan inliyordu. Göğüslerini yalayıp ısırdım.

Icinden cikip onu ters cevirdim. Göğüsü yatakta kalçası ise havada olacak şekilde dizlerinin üstünde durdu. Kalçasını bana göstererek salladı. Sert birkaç tokat attım. Tamamen kıpkırmızı olmuştu.

Kalçasını yırtar derecede açtım. Ardından tamamen içine soktum. Bedenlerimiz birbirine çok hızlı bir şekilde çarpıyordu. Ama bana yetmiyordu. Bir yandan kalçasına hala sert tokatlar atıyordum.

Ön girişine yaladigim parlaklarımı soktum. 4 parmağımı birden içine kaydirdim.

Onlarla da sertçe onu okşadım. Canı acıyordu belli ki. Inlemeleri gerçekleşti. Sadece canı yandığı için inliyordu. Eylül gibi gerçekten beni istediği ve zevk duyduğu için inlemiyordu

Icine girip çıkmaya devam ettim. Bir ara gözlerimi kapattım. Aklıma eylülün inlemeleri geldi. Onunla odada yaşadığımız o kısacık an..

Lale yerine sanki eylül varmış gibi düşünüyordum. Ve bu o kadar ise yaramıştı ki aldığım zevkten kısa bir süre sonra boşaldım. Lale çok bitkin düşmüştü ama gecenin bu kadarla bitmesine sevinmişti belli ki. Normalde bu kadar sürede asla bitmezdim. Istediğim zevki alacak yöntemi bulana kadar devam ederdim ama bu gece zaten bulmuştum.

Giyinmeye başladım. Lale de konuşuyordu.

"Demek sana da zevk verecek bir vücut varmış. Daha sık beklerim."
"Kendini bisi sanma. Sen kafamdaki seslerin yerine koyduğum bir vücuttan fazlasi değilsin."

Lale bozulmuştu. Ses çıkarmadı. Biraz bahşiş bıraktım. Odadan çıktım.

Bir şeyler içmeye karar verdim. Etrafımda bir sürü kişi dolanmış hizmet ediyordu.

Gece kulübünün müdürü yanıma geldi.

"Efendim bu geceden memnun kaldınız mı? Içeride normal zamandan az kaldınız. Henüz iki saat yeni dolmuştu."
"Çok uğraşmak istemedim diyelim. Yeni kızlar listesi geldi mi?"
"Birkaç kişi geldi ama tamamlamak için yenilerini bekliyoruz."
"Bir kişilik yer bırak."
"Birisi mi gelecek?"
"Evet. Eylül diye yaz sen oraya."
"Tamamdır patron."

Etrafı izlemeye başladım. Üzgünüm eylül ama seni ben alsaydım kendime hakim olamayabilirdim.

Fotoğraf+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin