0.4
Kanlı Baron, Slytherin masasında dolaşıp dişine göre birini bulmaya çalışırken gözüne Taehyung ilişti. Yeni çocuğu test etmek ve biraz da eğlenmek için onun yanına ilerledi. Tam arkasındayken bir anda "Böö!" diye tüm salonun dikkat kesileceği ve çığlıklar atacağı şekilde bağırmasıyla beklediği tepki korku içeren her türlü şeyken Taehyung'un gözünü bile kırpmamış olması herkesi hayrete düşürmüştü.
"Ne-"
"Beni korkutmak için daha çok çalışman lazım Baron. Kolay kolay korkmam ama bunu bir daha denersen sen korkabilirsin."
Bunu direkt Dumbledore'a bakarak söylemişti. Ardından ona sahte bir şekilde gülümsese bile Dumbledore bu çocuğun onu uğraştıracağının farkındaydı. Zaten Jeongguk'un sevgilisinden iyi bir kişi olmasını bekleyemezdi. O çocuk kara büyülerle fazla ilgiliydi.
"Git burdan Baron. Yeni geldi daha."
Öğrenci başkanı olarak Adrian olaya el attığında homurdanarak uzaklaştı oradan Kanlı Baron ve gidip diğer hayaletleri kışkırtmaya başladı.
"Merhaba, ben Adrian. Öğrenci başkanıyım. Dumbledore'un dediğine göre bana emanetsin."
"Siktir git Adrian. Uzak dur ondan ancak Jeongguk'tan dayak yeyince aklın başına geliyor senin."
"Sen karışma Min. Muhattabım sen değilsin."
Yoongi sinirle dişlerini sıkıp elini asasına atmışken onu Namjoon durdurmuştu. Gözleriyle biraz ileride gitmek için hazırlanan Dumbledore'u işaret etti sakince. Yoongi sinirle yerine tekrar otururken en ufak bir yanlışında boğazına yapışmak için zaman kolluyordu Adrian'ın.
Eli tanışmak için hâlâ havada olan çocuğa baktı Taehyung tek kaşı alayla havalanmışken. Yakışıklı çocuktu aslında. Ama Jeongguk'un yanına bile yaklaşamazdı.
"Sizinle herhangi bir etkileşimde bulunmak istemiyorum. Okulun kurallarını pekala biliyorum. Teşekkürler."
Oldukça kibar çıkan sesi kulaklarını kutsuyordu. Cidden sanki dünyanın en güzel şeyini söylüyormuş gibi öylesine naif ve kibar konuşuyordu ki hayran kalıyordunuz. Bu ses tonuyla uzaylı istilasının başladığını söylese bile inanırdınız.
"Yine de yardım etmek istiyorum. Sonuçta bu Dumbledore'un isteği."
"Lan reddetti çocuk seni! Yüzsüz müsün gitsene, yoksa gelip ben seni sürükleye sürükleye mi götüreyim?"
"Jimin."
Hoseok'un uyarı dolu sesiyle Jimin de kollarını bağlayıp geri oturmuştu sandalyesine.
"Düşüncelerimi gayet açık ifade ettiğini düşünüyorum. Eğer anlamadıysanız Bayan Poppy'e görünmenizi tavsiye edebilirim. Size yardımcı olacaktır. Ama şimdi eğer biraz daha burada kalırsanız Bayan Poppy'e daha başka sebeplerden gitmeniz gerekecektir ve ben şahsen bütün bunların oluşumuna neden olurken fazlasıyla zevk alacağım."
"Bana siz diye hitap etmek zorunda mısın cidden?"
Omuz silkerek cevap verdi Taehyung.
"Yakın değiliz. Samimi olmam için bir neden yok."
Derin bir nefes verdi Adrian.
"Bu kadar agresif olmana gerek var mı? Biraz olsun normal konuşsan Jeongguk'un gelip gereksiz kıskançlık yapmasından korkuyorsun ama merak etme ben ona ağzının payını veririm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous But Enjoyable | TAEKOOK
FanfictionHogwarts'a altıncı yılında nakil gelen Taehyung, Slytherin sınıf başkanı Jeon Jeongguk'un uğruna her şeyi yapacağı sevgilisidir. Bu hikaye eşcinsel bir kurgu olmakla birlikte homofobik insanların yavaşça bu ortamı terk etmesi önemle rica olunur. Sa...