1.0
🍷
‼️‼️‼️
Bölümdeki italik yazılmış sözlü diyaloglar çataldilindedir.
‼️‼️‼️
🍷
"Akşam yemeğini kaçırmak üzereyiz, acıktım ben."
Jeongguk göğsünde uzanan bebeğinin saçlarına gömdüğü başını kaldırmadan kısaca 'hmm'ladı ona. Gözleri kapalı ve dudakları iki yana kıvrıktı. Burnundan derin nefesler alıyor aynı zamanda Taehyung'un etrafına doladığı kollarını sıkılaştırıp bedenlerini daha çok birbirine kenetliyordu gittikçe. Taehyung ise hâlinden gayet memnun bir şekilde parmak uçlarını Jeongguk'un kaslı ve sıkı göğsünde gezdiriyor, ara ara da tırnaklarını yavaşça sürterek kendi geçici kırmızı izlerinin oluşmasını sağlıyordu beyaz tende. Jeongguk'un geniş sırtı zaten tamamıyla onun kırmızı çizikleriyle doluydu ve Taehyung bunu düşündükçe yüzünde istemsizce oluşan sırıtmasına mâni olamıyordu bile. Huzurla burnunu beyaz boyuna sürükleyip kısaca sürttü oraya Taehyung. Sesini mızmız tonda çıkarmak hiç de zor olmamıştı zira Jeongguk'a karşı fazlasıyla kullanıyordu bu tonu. Jeongguk'un onun şımarık haline delirdiğini biliyor ve bunu kullanmaktan da asla çekinmiyordu.
"Ama cidden acıktım ben. Hem sabahtan beri hiçbir şey yemedik."
"Biraz böyle kalalım, gece seni kaçırır yemek yediririm ben güzelim."
Taehyung sevgilisini tanıyordu. Hiçbir sözünü öylesine söylemediğini ve onu gerçekten de gecenin bir yarısı yemek yemek için Hogwarts'dan çıkaracağını da biliyordu bu yüzden de daha fazla diretmeden başını hafifçe sallayıp biraz daha sokuldu ona. Zarif parmaklarını Jeongguk'un göğsünden kaydırıp boynuna çıkardı yavaşça. Şimdi parmak uçları yumuşak hareketlerle Jeongguk'un kendi izleriyle süslenmiş boyun girintisinde oyalanıyordu. Parmakları bazen tersiyle bazen de iç kısmıyla yukarı aşağı ve dairesel hareketlerle beyaz tende gezinirken başı Jeongguk'un boynuyla omzu arasındaki o kovuğa gömülmüş ve gözleri usulca kapanmıştı. Dudakları, değdiği sıcak ten sayesinde iki yana gerilirken parmaklarının hareketi bir an olsun durmuyor ve yavaşça okşamaya devam ediyordu bulunduğu yeri. Siyah saçlarında hissettiği küçük öpücükler ve hemen sonrasında belindeki parmakların da aynı onun Jeongguk'un boynunda yaptığı gibi kendi tenini yumuşakça okşaması güvende hissettiriyordu Taehyung'a.
İlk başta belinde başlayan bu küçük temaslar kısa süre sonra çıplak sırtının tamamına hükmetmeye başlamıştı. Aynı kendi parmaklarının zevkle yaptığı gibi yukarı aşağı ve bazen dairesel hareketlerle okşuyordu kendi sırtını.
Taehyung Jeongguk'un ince belinin üstüne attığı bacağından ve boynuna doladığı kollarından destek alarak biraz daha yaklaştı Jeongguk'a. Derin bir nefes Jeongguk'un kendine has erkeksi kokusunu ciğerlerine ulaştırırken Jeongguk'un burnunu saçlarından ayırıp şakağına ve oradan da kulak arkasına sürüklediğini hissetti. Hemen sonra da çevresindeki kolların sıkılaşması ve kulağında sevgilisinin sıcak ve ferah nefesini hissetmesi olduğu yerde titrek bir nefesin dudaklarını terk etmesine neden olmuştu.
"Sabahtan beri üşüdüğün için bana sokulup duruyorsun güzelim, onun yerine bana söylesen ve ben de üstüne daha kalın bir şeyler örtsem ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous But Enjoyable | TAEKOOK
FanfictionHogwarts'a altıncı yılında nakil gelen Taehyung, Slytherin sınıf başkanı Jeon Jeongguk'un uğruna her şeyi yapacağı sevgilisidir. Bu hikaye eşcinsel bir kurgu olmakla birlikte homofobik insanların yavaşça bu ortamı terk etmesi önemle rica olunur. Sa...