0.8
🍷
‼️‼️‼️
Bölümdeki italik yazılmış sözlü diyaloglar çataldilindedir.
‼️‼️‼️
🍷
"Şşhht sessiz olun biraz, uyandıracaksınız onları!"
"Ne zaman geldiler, sen gördün mü?"
"Güneş çoktan doğmuştu geldiklerinde. Birkaç tıkırtıya uyandım ben de. Cidden sabaha kadar sevişmiş azgın herifler."
Son sözü oldukça hayret dolu bir ifadeyle dökülmüştü Jimin'in dudaklarından.
"Onlardan başka türlüsünü beklemezdim zaten ama seslerini nasıl duymadık ki? Pek sessiz olabilen bir çift değiller, bunu en son Tae'nin evindeki partide gayet net anlamıştım."
"Tae yine cave inimicum büyüsü yapmıştır. Çoğunlukla dışarıdakiler onları duymasın diye yapıyor zaten."
Kısa süreli bir sessizlik olmuştu aralarında. Hepsi bir anlığına geçmişe gitmiş ve o parti gecesini tekrar yaşamışlardı. Akıllarında dolanan hatıralar pek iç açıcı değildi, bu da yüzlerine buruşturmalarına sebep olmuştu elbette. Kimse eğlenmek için geldikleri partide daha başladıktan on dakika sonra parti sahiplerinin sevişme seslerini duymaktan memnun değildi. Ama elbette ne Jeongguk ne de Taehyung bunu umursamamıştı.
"Sabaha kadar fazlasıyla yorulmuş olmalılar, uyandırmasak mı?"
"Onları uyandırmazsak dersleri kaçırırlar ama Namjoon."
"Sence uyanabilecek halleri kalmış mı Hoseok?"
Tek kişilik yatakta sarmaş dolaş uyuyan ikiliye baktılar kısaca. Karınlarına kadar örtülmüş örtüden gözüktüğü kadarıyla çıplaklardı ki alt kısımlarının da çıplak olduğuna emindiler. Gördükleri kısım ise dün geceden - işleri sabaha sarkmıştı ama olsundu - kalma izlerle doluydu. Özellikle boyunları mosmordu ikisinin de. Jeongguk daha çok Taehyung'un siyah damarlarının olmadığı tarafa çalışmıştı çünkü o damarlar cidden kendi hallerinde çok seksiydi. Onların görüntüsünü bozmak istememişti. Taehyung ise hiç ayrım yapmadan Jeongguk'un boynunun neresi olduğunu umursamadan koca koca yerler olarak morartmıştı. Bu yüzdendi arkadaşlarının kendilerince hareketli bir gece geçirdikleri kanaatine varmaları. Eh bu oldukça doğru bir yargıydı. Küvetten çıktıktan sonra orada, koridorlarda, salonda ve tekrar bahçede kaç tur daha seviştiklerini hatırlamıyorlardı bile. Cinsel hayatları oldukça hareketli bir çiftti onlar.
Jeongguk ve Taehyung dar yatakta birbirine dolanmış uyurken arkadaşları sessizce çıkıp yalnız bıraktı onları. Derse gelmedikleri için muhtemelen azar yiyeceklerdi ama açıkçası onlar bunu pek de umursayacak düşünce yapısında değillerdi.
Diğerleri sessizce yatakhaneyi terk ettikten ortalama iki saat sonra ilk uyanan Jeongguk olmuştu. İlk başta ayılmak için birkaç kere gözlerini kırpıştırmış, sonra da çıplak göğsünde huzurla yatan Taehyung'una çevirmişti parlayan bakışlarını. Sanki dün yaşadığı her şey güzel bir rüya gibi gelirken burnunu yumuşacık saçlara yaslayıp derince kokladı sevgilisini, kendine yaşadıklarının gerçekliğini kanıtlamak istercesine. Taehyung'un etrafına doladığı kollarını biraz daha sıkılaştırıp iyice göğsüne çekti onu. Derince sevgilisini solurken gözlerini huzurla yumdu ve anın tadını çıkarmaya başladı usulca. Yüzündeki gülümsemesi hiç solmuyor aksine her saniye daha da büyüyorken ellerinin altında sevgilisinin sıcak tenini hissetmek mükemmeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous But Enjoyable | TAEKOOK
FanfictionHogwarts'a altıncı yılında nakil gelen Taehyung, Slytherin sınıf başkanı Jeon Jeongguk'un uğruna her şeyi yapacağı sevgilisidir. Bu hikaye eşcinsel bir kurgu olmakla birlikte homofobik insanların yavaşça bu ortamı terk etmesi önemle rica olunur. Sa...