Jungkook;
Kafeteryada toplu bir şekilde oturmuş sohbet ortamı dönerken, önümde duran ezik bir çocuğu yanıma çağırdığımda, korku içinde hızla yanıma gelip kekeleyerek konuştuğunda, sinirle ona bakıp sesini kesmesini söylemiştim, kafasını sallayıp dudakları titrek bir şekilde önünde iki büklüm durduğunda, gözlerimi devirip arkadaşlarıma bakıp bir şeyler isteyip istemediklerini sormuştum, hiç çekemezdim bu tipleri.
"Bana sıcak bir kahve yanına da bolca mochi al, geç kalırsan canın yanar"
"He-hemen ge-ge-getiriyorum " gözlerimi devirip gitmesi için işaret ettiğimde, yine koşar adım kantin sırasına girmişti, gözlerimi ondan çekip diğerlerine katılmıştım.
Aradan çok geçmeden masama hızla konan kağıt parçasıyla, yerimden sıçramış sinirle kafamı yukarıya doğru kaldırmıştım.
"Para sana ait galiba güzelim "
"Aaa yoksa sen mi alacaksın ezik kölem" dememe kalmayıp yakalarımdan tutulup ayağa kaldırıldığımda, bütün herkes bize bakmaya başlamıştı, sinirle taehyung'un boğazına yapışıp bırakması için tehdit savurduğumda, boğazını kolaylıkla kurtarıp beni sıraya doğru çekiştirdiğinde, omuzuna yumruk attıp küfür etmeye başlamıştım.
"Orospu çocuğu bırak lan beni "
"Sesini kes Jungkook yoksa burada herkesin içinde öperim seni " gözlerim şok içinse titrediğinde tepkime sırıtmış, uzun olan sıranın en sonuna beni arkasında da kendi geçtiğinde, sinirle söylenip önümdeki öğrencilere bakmıştım, hepsi korku içinde geçmem için yer verdiklerinde taehyung hepsine emir verip yerlerinden ayrılmamalarını söylemişti.
"Kendi yiyeceğini alma yaşına geldiğini düşünüyorum "
"Kölelerim ne güne duruyor o zaman "
"Buradaki kimse senin kölen değil hepiniz eşitsiniz şimdi o çeneni kapat ve sıranın gelmesini bekle " söylediklerine gözlerimi devirip, onu dinlemeyerek sıradan ayrılacakken belimden tutup bedenimi bedenine yasladığında, sok içinde olduğum yerde kalmıştım, şuan sırtım onun göğüsüne yaslı bir şekilde duruyordu. Kendime gelmeye başarıp ondan kurtulmaya çalıştığımda, beni daha çok sıkıp yasladığında pes edip sinirle söylenmiştim.
Suan çok zor bir durumdaydım nefesini kulaklarımda hissediyordum, ve bu durumda kendimi iyi hissetmiyordum, anlamadığım bir şekilde onun hanında garip hissediyorum, bu yüzden ondan uzak durmaya çalışıyordum ama o her zaman burnumun dibinde bitiveriyordu, şuan olduğu gibi.
"Hey sıran geldi uyan artık " taehyung'un konuşmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp ondan hızla uzaklaşıp istediğim yicekleri aldıktan sonra yüzüne dahi bakmayıp apar topar ondan uzaklaşmıştım, sonunda arkadaşlarımın yanına vardığımda onlarda şaşkınca bana bakıyorlardı. Offf sırası mı şimdi.
"Jungkook siz neydiniz öyle be "
"Bir şey söyleyim mi taehyung'un seni çekip kendine yasladığında bir saniye bile gözlerimizi sizde ayıramadık çok iyi durdunuz varya"
"Kes sesini Felix yoksa seni, seni aldatan hyunjinin yanına postalarım" Felix yüzünü asıp diğer tarafa döndüğünde sinirle söylenip yerime oturmuştum, söylememem gereken şeyi söyleyip. Onu tekrardan üzmüştüm bu sefer benim hatamdı.
.........
Taehyung
Öğle yemeğini beraber yiyeceğiz bir yere kaçmaJungkook
Siktir gitTaehyung
Bunu birde yanındayken söyleseneJungkook
Söylemeyeceğimi mi sanıyorsun ezik seni siktir git kendine başka arkadaş bulmaya çalış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐤 // 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
FanfictionOkulda sessiz ve ezik olarak bilinen kim Taehyung, okulun popüler zorbası olan Jeon jungkook'la başı dertteydi. #SEMETAEHYUNG #UKEKOOK {Texting & Düzyazı #