Bölüm 14

7K 517 269
                                    

Bu bölümde yorumlarınızı okumak istiyorum iyi okumalar🌻🌻

••••••••

Jungkook
Ezik naber 3 gündür yanıma gelmiyorsun üzülüyorum ama

Taehyung
Sana benden uzak dur demiştim

Jungkook
Yanına mı gelmişim beyinsiz

Taehyung
Kes sesini ve siktir gir birde seninle
Uğraşamam

Jungkook
Seni özlemiştim ama neden öyle diyorsun ki

Taehyung
Bak Jungkook zaten çok sinirliyim o yüzden bulaşma bana canını yakarım

Jungkook
Senin yakacağın tek şey cebindeki paslanmış olan sigarandır

Taehyung
Ne istiyorsun

Jungkook
Hiç sadece biraz eğlence istiyorum

Taehyung
Eğlenceni gidip orda burda sürten sevgilinden alabilirsin

Jungkook
Sen ne diyorsun lan orospu çocuğu

Taehyung
Tekrar mi söyleyim istiyorsun

Jungkook
Nerdesin lan söyle

Taehyung
Oy oy cesaretli çocuk sevgilisine laf gelmesini kaldıramıyor

Jungkook
Nerdesin diyorum sana

Taehyung
Arkadayım gel

Jungkook
Geliyorum bekle orda

Taehyung
Bekliyorum

•••••••••

Jungkook sinirle önündeki sırasını fırlatıp, arkasına bile bakmadan okul bahçesine doğru hızlı giderken, aklından onu nasıl benzeteceğini düşünüyordu, çünkü o ezik bildiği herif onun en sevdiğinden vurmuştu, birde iyilik perisi gibi ortalıkta dolaşıyor diye aklından geçirdi, sadece götü kalkık bir picti ve bugün ona gününü gösterecekti.

Jungkook hışımla arka bahçeye vardığında, sigarası elinde pişkin pişkin sırıtarak duran bedeni  gördüğünde sinirle küfür edip, yumruk yaptığı eliyle hiç çekinmeden dudaklarının üstüne yumruğu geçirdiğinde, taehyung afalamış bir şekilde kendini yerde bulmuştu, neler olduğunu anlamak için kafasını kaldırdığında ateş saçan çift gözleri gördüğünde, dudaklarından akan kanı bir çırpıda silip sırıtmaya devam ettiğinde , Jungkook bu duruma daha fazla dayanamayarak üstüne çıkıp yumruklarını ardı ardına geçirmişti, bu siniri nefret ettiği adamdan mı yoksa sevgilisinden mi dolayı anlayamıyordu, ama sadece sinirini atmak istiyordu.

Taehyung ise hiç bir şey yapmadan yumrukları göğsünde hissettiğinde, dayanamayıp üstündeki bedeni hızla altına almıştı, Jungkook bunu asla beklemiyor gibiydi, ve elleri suan onun boynunu sarmış durumdaydı, taehyung'un eli ise jungkook'un kafasının tam altındaydı.

"İn üstümden "

"Neden biraz da ben sana bakayım olmaz mı"

"Siktir git " Jungkook dişleri arasında sinirle konuştuğunda, taehyung'un daha çok hoşuna gitmişti ve yavaşça altındaki bedene daha çok yaklaştığında, altındaki beden ani şekilde kızarıp bozarmaya başlamıştı, asla olmayacak bir duyguyu suan taehyung'ta yaşadığı için siniri fena halde bozulmuştu .

𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐤 // 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin