Özel bölüm

2.3K 154 97
                                    


Sizler çok istediniz diye bu bölümü yazdım, yorum gelmezse darılırım ona göre 🥺 iyi okumalar bebişlerimmm 🌸🍓

•••••••••

Bugün okulun son günü olduğu için kendimi rahatlamış hissediyordum, artık okula gidip gelmekten neredeyse gına gelmişti her gün okula mı gelinirdi ya ?, neyseki son senemi de bugün bitirmiştim, evet sadece ben değil yanımda olan sevgilim ve arkadaşlarımla beraber bitirmiştik.

"Ya amına kodumun okulu ilk geldiğim günü aratmadı, bu kokuşmuş ayakkabıyı kim attıysa onun ben ayağını sikim" jimin ağlayarak elinde tutuğu ayakkabıyı öbür tarafa fırlattığında hep beraber ona gülmüştük, arkadaşlarının dediğinde göre ilk geldiği günde aynı olayı yaşamıştı, en azından başka bir şey atamamışlardı diye düşünmeden edemedim.

"Yavrum merak etme ben onun belasini sikecegim sen yeter ki üzülme " yoonginin sevgilisine bir türlü kıyamaması cok hoşuma gidiyordu, aşırı romantik duruyorlardı, ha söylemeyi unututtum galiba jimin sonunda yoonginin sevgisinin gerçek olduğunu anladığında onunla sevgili olmaya karar vermişti ve böylelikle gerçekten bizden sonraki en iyi çift olmuştu, birbirlerini neredeyse yapışık ikiz gibi dolaşıyorlardı, ve bundan herkes çok memnundu.

"Gavat yoongi sabah ibnenin biri enseme şamar attı, arkasından kahakaha attın, şimdi jimin ağlıyor diye gidip yapanın ebesini sikiyorsun, ben piç miyim lan ?"

"Lan mal sen benim dostumsun gülmesem olmuyor, jimin ise benim biricik bebeğim tabiki kıyamam ona"

"Yarrağımın ucu hanımcı mı oldun sen" Hoseok'un somurtmasının ardından, sonunda taehyung yanımıza geldiğinde, dudaklarım kendiliğinde kıvrılıp heyecandan dört köşe olmuştum, taehyung'un yüzünü görmem bile bana yetiyordu.

"Okulda bittiğine göre bir tatili hak ettik değil mi gençler " taehyung beni sarıp konuştuğunda herkes onu onaylamıştı, gerçekten şu yorucu okul  hayatından sonra tatili hak ettiğimizi düşünüyorum.

"Seninle baş başa bir odada kalsak ha "

"Oraya daha fazla yorulmak için mi gideceğiz " Taehyung dediklerime karşı sırıttığın da bende gülmeden edememiştim.

"Hey hey sevişmenizin sırası değil hadi gidelim artık " Hoseok'un kıskançlığı tuttuğunda sinirle göz devirip dilimi çıkartmıştım. Buna da birini bulma vakti gelmişti. (Mesela ben ;))

"Nereye gidiyoruz peki " bu sefer ben konuştuğumda herkes düşüncelere dalmaya başlarken yoongi ve jimin aniden öpüşmeye başladıklarında gülerek bakışlarımı başka yöne çevirmiştim.

"Eee amina koyayım  sevişmeyin diyorum yarrağım  sonra ulu orta yerde küçük yoongi kalkıyor sonra rezil oluyoruz " hep bir ağızdan gelen gülme sesiyle, dudaklarımı birbirine bastırıp gülmemek için kendimi zor tutmuştum, hoseok yüzünden bir gün gülmekten kesin ağlayacaktım.

••••••••

Arkadaşlarımdan ayrıldıktan sonra eve gelmiş bavulumu toplamak için odama çıkacakken babamın sesini duymamla, tedirgince yerimde kalıp dudaklarımı dişlemeye başlamıştım, galiba şansım bugün yaver gitmeyecek gibiydi.

"Nereye böyle heyecanlı heyecanlı, bize söylemek istediğin bir şey var gibi geliyor söylemeyi ne zaman düşünüyorsun? Jungkook" anlamışlardı Taehyung ile sevgili olduğumu anlamışlardı, kalbim ritimsizce atarken korku vücuduma hızla yayılmıştı, onları nasıl atlatacağımı bilmiyorum veya gerçekleri söylediğimde bana nasıl davranacakları bilmiyordum, bu yüzden olacaklardan çok korkuyordum.

𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐤 // 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin