Uzun zaman oldu sonunda yeni bölüm yazabildim, kimsede istemediği için yazma isteğim gelmiş olabilir neyse iyi okumalar.
80 yorum 80 vote
......
'Bugün ilk defa okula mutlu ve huzurlu gidiyordum. Ve bu mutluluğumun sönmesini hiç istemiyordum'
İçimdeki heyecanla beraber okul bahçesine girdiğim an karşıma çıkan wonho ile bütün enerjim solmuş şekilde olduğum yerde kalmıştım. Garip bir şekilde beni süzdüğünde, sinirle dilimi yanaklarımda gezdirip garipçe ona bakmıştım, hala ne istediğini tam kavrayamamıştım ve yüzsüz olduğunu tekrardan söylemem gerekiyor muydu?.
"Seni görmeyeli uzun zaman oldu"
"Ne istiyorsun sen yine! sana benim karşıma çıkma dememiş miydim?" Dediklerime sırıtarak bakıp ardından konuşmaya başlamıştı.
"Benden neden uzaklaştığını anlamadım ah yoksa taehyung ile barıştınız mı?"
"kiminle barışıp barışmadığım seni ne ilgilendiriyor acaba" sabah sabah huzurlu okula gelmemin yine içine sıçılmıştı, bundan kurtulduğumu düşünürken her seferinde karşıma çıkması beni içten içe onu dövmemle körüklüyordu.
"Taehyung gibi biri sevilir mi ya aptal olma jungkook, sırf onun abisiyle yattığım için konuşmadı benimle, aldattıldığını öğrendiğinde tipi çok komikti biliyor musun" anlattıkları canımı daha çok sıktığında dayanamayarak yumruk yaptığım elimle yüzünün ortasına geçirdiğimde, acıyla yere düşmüş ve sızlayan yanaklarını elliyle kapatmıştı.
"O sana belki de vurmadığı için intikamını almış oldum, sana son uyarım bizden ve bu okuldan siktir olup git yoksa bu okulu sana cehenneme çeviririm" küfür ederek ayaklanıp karşıma dikildiğinde, sırıtarak ona yukarıdan bakmış, ve atağa geçmeden yüzüne tekrardan yumruk atmamla yerde kapaklandığında, bedenine tiksinerek bakmıştım.
"Tamam dur gideceğim burdan " ayağımla bedenini ittirip gülümseyerek okula doğru ilerlediğimde, kolumdan tutulmamla sinirle söylenip tekrardan elimi yumruk yaptığımda, gördüğüm tae ile şaşkınca kalıp heyecanla dudaklarımı yalamıştım.
"Senden günaydın diye cümleler beklemiştim oysaki" elimi yüzümle sıvazlayıp utançla kafamı eğdiğimde, yanımızdan geçen yüzü dağılmış wonho'yu gördüğümde, elimle ağzımı kapatıp gülmemek için kendimi zor tutmuştum, taehyung'ta fark etmiş olmalı ki arkasından şaşkınca bakıyordu.
"Ona bunu sen mi yaptın? " yüzümü elleriyle yukarıya kaldırdığında bilerek gözlerimi başka yöne çevirmiştim, söylenerek gözlerimi birleştirmemi sağlayınca, bıkınca bakışımı çevirip basımla sorusunu onaylamıştım, kendisi kaşınmıştı ama.
"Neden yaptın diye sormayacağım ama senin artık şu dövüş sanatıyla bir uzaklaşman lazım güzelim anlaştık mı " kafamı salladığımda gülümseyerek bakıp ardından hızla bana yaklaşıp, dudaklarıma öpücük bırakıp çekildiğinde yanaklarım adeta alev almışlardı"
"Taehyung yapma şunu okuldayız " kalbimin hızlı atışını yok sayarak taehyung'a baktığımda, bir şey olmaz der gibi mimik yapıp ardından ellimden sıkıca tutup okula doğru ilerlemiştik, bugün hayatımın en güzel günlerinden biri olabilir.
•••••••
Yazardan
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Neden canımı yakmakta bu kadar ısrarcısın"
"Hiç bir şey yapmadım sadece ondan hoşlanmıyorum o kadar " jimin gözleri dolu şekilde karşında ki adama bakmış ardından sinirle söylenmeye devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐬𝐤 // 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
FanfictionOkulda sessiz ve ezik olarak bilinen kim Taehyung, okulun popüler zorbası olan Jeon jungkook'la başı dertteydi. #SEMETAEHYUNG #UKEKOOK {Texting & Düzyazı #