وحشتوني أووي يا كتاكيتي♥🐥، أخيرًا وبعد إكتر من شهر غياب رجعت ليكم بحلويات♥😹
_أحداث المَشهد هَدّور بَعد وِلادة 《قُدس》بِنت 《أركان وأجوان》
《تنوية: بنت أركان وأجوان اسمها متزكرش قبل كِدا في أي بارت مِن برتات الرواية لأن أخر مَشهد في البارت الأخير مِن الجُزء التاني عِرفنا إن أجوان حامِل أساسًا، البارت دا خاص بيهُم هُما التلاتة فَقط》، جماعة بجد الناس اللي مِش بتتفاعل دي لا سلام ولا مِسا ولا كِلمة كويسة...
فوت وكومنت بقى يا كتاكيتي..♥️🐣
أتمنى لكُم قِراءة مُمتعة...♥️🤗
__________________________________
مساءًا
فيلا الخواجة
وتحديدًا في بهو الفيلاحيثُ كانت أجوان تُشاهِد التِلفاز بإندماج ، وأعلى قدميها تقبع ابنتها النائمة صاحِبة العام إلا يومين، دَلف أركان لداخِل الفيلا بعدما عاد مِن عملُه للتو ، طالعهُم أركان بحنان وإشتياق ،وتأوه بحُب وحنان مِن هذا المَشهد ، فهو حتي الآن لا يُصدق أن أجوانُه أصبحت لهُ وحَصل على ابنه مِنها أيضًا ، يا الله كَم هَذا كَرم مِنك عليه...
إتجه لهُم أركان ، ثُم وضع قُبلة حنونة مُحبة أعلى وجنتيّ زوجتُه، وأردف بابتسامة حانية:
"مساء الخير يا خليجي الصَغير"
طالعتُه أجوان ، وأجابت بابتسامة صافية:
"مساء النور يا خواجة ، إتأخرت ليه كِدا النهاردة؟؟"
ابتسم لها أركان ، ثُم إقترب مِن وجنتيّ ابنتُه وطبع قُبلة حنونة مُحبة أعلاهُم ، وأجاب بنفس الابتسامة الحانية:
"كان ورايا شُغل كِتير النهاردة ، مساء الخير يا 'قُدسي' "
قال أخر حديثُه لابنتُه الحبيبة الغافية ، تشنج وجه أجوان ، صاحت بغيرة وحُنق:
" 'قُدسي' !! ، أركان أنا كام مَرة أقولك مضيفش ياء المِلكية دي غير لاسمي أنا بَس؟؟"
ابتسم أركان بتوتُر ، وحاول إصلاح ما أفسدُه ، قائلًا بتبرير:
"معلش نسيت يا أجواني ، وبعدين ما هي مِش بنت الجيران دي بنتنا وعادي أدلعها وأضيف ياء المِلكية لاسمها ، ولا إنتِ عايزاني محِبهاش وأدلعها وتِطلع يا حرام مُعقدة وغير سآوية نفسيًا ، وفي الأخر تروح تِدور على الحُب والحنان في راجِل تاني غيري؟!! "
أشاحت أجوان وجهها لجِهة الأخرى ، وأردفت بضيق حقيقي وغيرة:
"ولو ولو يا خواجة ، أنا مِش عايزة حَد يشاركني حُبك ،حَتى لو كان الحَد دا بنتنا 'قُدس' "
جذبها أركان لأحضانُه ، وأردف بحنان وإحتواء:
"خلاص يا سِتي ولا يهمك هقولها 'قُدس' بس مِن غير ياء المِلكية ، حِلو كِدا؟؟"
أنت تقرأ
ما وراء كواليس العائلات 《حَلقات خاصة》
Comédieحبيت نرجِع ذكرياتنا مع الكثير والكثير مِن أبطالنا الأعِزاء ، هِنا هنزل حَلقات خاصة لكُل أبطالنا ، سواء كانوا أبطال رواية 《عِشق منذُ الصِغر》أو أىّ رواية تانية فيما بعد بإذن الله ، أتمنى الحَلقات تكون خفيفة وجميلة وتنأل إعجابكُم.. إنطلقوا للمُتعة وال...