Page 3

31 4 0
                                    

Už som sa chystal na odchod, keď zrazu...

Keď zrazu niekto vykríkol „ja mu to zaplatím" a ten niekto bol Louis. Usmial sa na mňa a vytiahol zvyšných 2,30 libier.

„Ď-ďakujem" vykoktal som zo seba
„Nie je za čo" žmurkol na mňa, pri čom som trochu očervenel

Počkal som ho kým platil svoj nákup. Potom sme spolu vyšli von a ešte raz sa mu poďakoval.
„Na-naozaj ti moc ď-ďakujem. Zachránil si ma. Inak by som teraz musel byť hladný."
„To naozaj nestojí za reč. Rád pomáham ľudom." usmial som sa a pokýval hlavou, že chápem
„Ty si Harry, však?"
Áno som, prečo?" vrátil som mu odpoveď otázkou
„Len tak. Ja som Louis. Louis Tomlinson."
„Ja viem." povedal som a sklopil pohľad k zemi.
„Môžem ťa odprevadiť domov?"
„J-jasné môžeš." pritakal som
„Fajn, veď ma."

Vybrali sme sa teda k môjmu domu. Cesta tam bola veľmi zábavná. Rozprávali sme sa, akokeby sme boli dlhoroční priatelia, alebo spriaznené duše. No dobre, s tými spriaznenými dušami preháňam, ale tak čo.
Zistil som, že Louis má štyri mladšie sestry. Nechápem, ako to s nimi môže vydržať. Za to ja mám len jednu sestru a už to bola tragédia, keď u nás ešte bývala.

Ani som sa nenazdal a už sme stáli pred mojím domom. No, nevošiel som do vnútra. Len tak som stál, ako obarený horúcou vodou. Po chvíli som sa akokeby spamätal a začal sa lúčiť s Louisom.

„Tak, pozval by som ťa do vnútra, ale musím sa ísť učiť. Mama by ma zabila, keby dostanem horšiu známku ako 3. Ďakujem ti ešte raz za ten nákup a aj za odprevadenie." usmial som sa naňho
„Už som ti vravel, že to nestojí za reč. A to odprevadenie? Rád sa prechádzam. Mimochodom, bolo mi s tebou dobre." žmurkol a usmial sa
Bože, on je taký pekný, keď na mňa žmurká.
„Dobre, tak sa maj."
„Aj ty Harry. A veľa šťastia s učením."
„Ďakujem. Ahoj."

Otvoril som vchodové dvere a vošiel do chodby. Tam som sa vyzul a šiel rovno do izby, kde som sa prezliekol do domáceho - to znamená tepláky a vyťahané tričko. V izbe som si nachystal veci na zajtra a na učenie. No ešte pred učením som si rozbalil bagetu a zahryzol sa do nej. Mňam, kuracia bageta je proste najlepšia! A skúste povedať, že nie!

•••
Učím sa už asi hodinu. Posratú hodinu a stále nič neviem. Zajtra ma čaká náročný test z matiky a mne sa to vôbec nechce dostať do hlavy.

Vzdychnem si a zavriem zošit. Výjdem z izby, potom po schodoch dole, až vojdem do kuchyne. Prejdem ku chladničke odkiaľ vyberiem džús a napijem sa rovno z krabice. Mama nemá rada, keď pijem z krabice, ale tak čo už. Počujem, ako buchli vchodové dvere, čo znamená, že prišla mama.

„Ahoj mami." pozdravím ju
„Harry, ahoj. Máme návštevu."

Do kuchyne vošla mama a hneď za ňou mne neznáma pani. Pravdepodobne to bude nejaká jej kolegyňa.

„Harry, toto je moja dobrá kamarátka Johannah. Je to zároveň aj moja kolegyňa v práci."
„Dobrý deň, vitajte u nás doma." slušne som pozdravil Johannah
„Ďakujem. Som rada, že môžem spoznať Anneinho syna. Vždy o tebe hovorila v dobrom a ja som mala nutkanie ťa spoznať." dopovedala načo som chápavo prikývol hlavou a pozrel na mamu
Tá si však môj pohľad nevšimla, prezože pripravovala dve kávy.
„Do ktorého ročníka chodíš, Harry?" spýtala sa ma mamina kamarátka
„Som druhák na gympli." odpovedal som
„Fakt? Aj môj syn chodí na gymnázium. Je vo štvrtom ročníku a volá sa Louis." aha takže to je Louisova mama?
„Aha. No tak to potom viem ktorý je."
„Hej? Ste kamaráti?"
„No, také niečo." usmial som sa
„Prepáčte, ale ja sa budem musieť ísť učiť. Zajtra píšem veľký test z matiky."
„Jasné choď."

Takže, zavrel som sa v izbe a do rúk zobral zošit z matiky. No nedalo sa mi učiť. Dobre, poďme poporiadku. Louis mi zaplatil nákup. Potom sme sa rozprávali a odprevadil ma k môjmu domu. A teraz prišla jeho mama k nám domov? To nemôže byť náhoda!

Od toho všetkého šialenstva čo sa stalo, som vzal mobil do rúk a napísal mojej bande na messenger.

Harry: chalani, neuveríte co sa mi stalo!!!
fakt, prisaham vsetkym veriacim na nebesiach

Niall: co? Nebodaj ti louis vyznal jeho lasku k tebe

Harry: haha, vtipné. To nie, ale nieco iné. Poviem vám to v skole. Teraz sa idem ucit.

Zayn: no to som zvedavý, má to niečo spoločné s Louisom?

Liam: ja si myslím, že keď sa harry vracal domov, tak stretol louisa, potkol sa lebo nevedel odolať jeho kráse a louis ho zachytil 😂

Zayn: to je dobre 😂😂

Niall: liam! Ty idioto! Kvoli tebe mi spadol na zem chleba!

Liam: idioto??? 😂😂

Niall: hej a nesmej sa lebo ta zjem

Liam: to chcem vidiet

Zayn: chalani, nehadajte sa. Harry sa uci a urcite sa este vysporiadava z toho, ze spadol pred svojim crushom a on ho chytil 😂😂😂

Harry: nikto nespadol a nikto nikoho nechytil! A uz prestante, lebo vam to zajtra v skole nepoviem!

Liam: ja som už ticho

Niall: ja tiež

Zayn: aj ja 🤭

Ach jaj tí chalani. Mám ich rád, ale niekedy sú fakt hrozní... Odložil som mobil a ponoril sa naspäť do učenia.

O tri hodiny neskôr
Matika sa mi napokon dostala ako-tak do hlavy a teraz sa chystám na spánok. Som strašne moc unavený a to je len 8 hodín večer. Prezliekol som sa do pyžama, navečeral sa a umyl zuby. Potom som zaľahol do postele a upadol do ríše snov.

Ahojte!
Tretia časť na svete. Napíšte svoj názor, ako sa vám zatiaľ páči príbeh.
Lee_roy1 tragédia je v príbehu a bude mať hlavnú rolu - tragédiu 😂😂😂
Love, mee_1d

BoyfriendsWhere stories live. Discover now