Ahojte tohle je česká verze His Eyes Met On Mine, udělala jsem jí nebo některý nevědí po anglicky.
INFO O Y/N: Jmenuješ se y/n a pracuješ jako barista v kavárně Je ti 18 let a žiješ šťastně, nemáš problémy a všichni tě mají rádi, považují tě za milého, chytrého a hodného dítěte . Dříve jsi žila v Německu, ale přestěhovala jsi se do LA Los Angeles, takže umíš německy i anglicky, ale jedna věc tě trápí, a to, že máš problémy s tátou, máš sice dobrou a starostlivou rodinu, ale kromě tvého otce, tvoje matka a tvoji sourozenci a prarodiče jsou zlatíčka, ale tvůj otec.. miluješ ho víc než cokoli jiného, ale je to alkoholik a pokaždé, když se opije, skončí to špatně.. bije moji matku, moje sourozence a mě.. pokaždé je opilý.. mám kvůli němu modřiny.. o čem si myslím, že se mu snažíš dobře a chceš, aby se šel léčit, ale vždycky to dopadne tak, že tam nikdy nechodí.. ale když není opilý.. je tak milý.. a miluju, že když není opilý, aspoň se o nás všechny stará, ale každou noc jde do baru... a pak to začne.. pláč, modřiny, křik... každou skurvenou noc...
Bylo 6:30 ráno a vstala jsem z postele, ustlala jsem si postel, pak jsem šla do koupelny a tam jsem se osprchovala, pak jsem si vysušila vlasy a udělala si péči o pleť, snažíš se být zticha, protože vsichni spí, pak jsem se rychle nasnídala, oblékla jsem si uniformu do práce, nalíčila jsem se a vzal klicky od auta a vyšla jsem ven, šla jsem ke svému autu a otevřela ho A pak jsem nastartovala auto a šla do práce, bylo přesně 7 hodin ráno, když jsem tam přišla, pak jsem vešla dovnitř, dala si věci do skříňky v práci a šla jsem uvařit kafe pro zákazníky.
Zatímco jsem dělala kávu, přišel za mnou chlapec, aby si koupil kávu.
Měl černé dlouhé dredy s černou bundou, volné džíny a černou košili, černý peircing na rtech, černé náušnice a měl černé oči... ty oči mě přinutily zamilovat se... jeho oči se setkaly s těmi mými. (Tato éra Toma je 2009-10)
"Ahoj krásko... rád bych si koupil kávu"
řekl s přízvukem, který by mohl být německý.
ušklíbl se na mě, hned jsem se začervenala,
"ahoj krásko.." ten úšklebek?!
Dobře.. hned to bude. Řekla jsem klidným hlasem, uklidňující hlas byl znamením, že jsem se zamilovala.
Udělala jsem kávu a dala jsem mu ji.
"Co to stojí?"
Ach ne.. je to v pohodě, usmála jsem se na něj.
"Neee kolik to je?"
Dobře, jsou to 3 dolary
Dal mi peníze a usmál se na mě, znovu jsem se začervenala.. opravdu jsem se zamilovala.. jeho oči, rty.. jeho vlasy.. je opravdu pěkný.. chci říct... kdo by ho nemohl mít rád ..?
"Jak se jmenuješ?" Řekl s přízvukem.
Y/n.. je moje jméno. řekla jsem nervózně.
"Nebuď nervózní.." usmál se na mě
A jaké je tvé jméno?
"Jmenuji se Tom, Tom Kaulitz, jsem z Německa, proto mám přízvuk."
Kdepak, jsem taky z Německa. Usmála jsem se.
"Neveděl jsem, nemáš přízvuk."
No, když jsem byl malá, žila jsem v Německu, ale pak jsem se přestěhovala sem... a... počkat... nejsi ten slavný kytarista z Tokio Hotel?!
"Ano jsem.."
Oh wow.. Nespoznala jsem tě.. no musím říct, že jsi opravdu dobrý
"Děkuji, můžu mít tvoje číslo, abychom si mohli zavolat později?"
ČTEŠ
His Eyes Met On Mine (CZ)
Mystery / Thriller⚠️POZOR JE TO 18+ BUĎTE PŘIPRAVENÍ NA SCÉNKY⚠️ Příběh o tom jak Tom unese y/n a přinutí ji se zamilovat do 365 dní,zamiluje se? Nebo ne? To uvidíte ve příběhu. y/n=your name (tvoje jméno) a chci vám říct že děkuju moc za ty zhlédnutí v tomhle příbě...