Ahojte lidicky,uzite dilek, POZOR bude tady jedna spicy scénka připravte se na ní.

Bylo ráno a já vstala z postele, Tom nebyl v posteli.. tak jsem se šla podívat do kuchyně.. a tam stáli Tom a Adam a dívali se na mě..

Uviděla jsem na stole dort.. a balónky a znamení všechno nejlepší k narozeninám.

"Všechno nejlepší k narozeninám y/n." Tom se na mě usmál.

"Všechno nejlepší k narozeninám," řekl Adam.

Ach můj... Bože, díky moc kluci... to jste nemuseli... Jak jsem to řekla, hned jsem šla Toma a Adama obejmout.

Když jsem Toma objímala, začal mě znovu chytat za pas, trochu jsem zčervenala.

"No, překvapení je, že jedeme na loď, Adam zůstane doma a bude dělat domácí práce," řekl Tom

Ach můj bože loď... Ach můj bože.. a počkej... kolik je ti let Tome...? neznám tvůj věk

"Je mi 21, takže Adam je starší a ty jsi nejmladší, máš 19." řekl Tom

Jo... a teď pojďme sníst dort, usmála jsem se.

"Jo, poďme do toho" usmál se Tom.

S Adamem a Tomem jsme jedli dort, po jídle jsem se šla obléknout a Tom taky a pak jsme šli do kuchyně.

"Adam, už jedeme, ahoj, budeš mi chybět a udelej domácí práce." řekl Tom

"Jo, nebojte se, užijte si to," řekl Adam

Ahoj Adame. Usmála jsem se, když jsem ho znovu objala.

"Ahoj y/n" objal mě zpět.

"Dobře, pojďme, ahoj adame," řekl Tom

Vyšli jsme ven a limuzína na nás opět čekala a šli jsme na loď, kde na nás čekal Bill a jeho přítelkyně Ria.

Vystoupili jsme z limuzíny a Bill se na nás okamžitě nějak usmál.. podezřele? Měl plán, nebo to byla jen náhoda...

"Y/n všechno nejlepší k narozeninám," řekl Bill a znepokojivě se na mě usmál.

"Všechno nejlepší k narozeninám y/n!!" Ria se na mě usmála a objala mě.

Díky moc..

"Dobře, teď půjdeme na loď?" Bill se usmál

To jo..

Šli jsme na tu loď a byla jsem trochu nervózní, protože neumím plavat..

"Prosím, nebuď nervózní, jsem s tebou," řekl Tom, když mě držel za ruku.

D-díky.. usmál jsem se.

"No, půjdu něco zařídit s lodí, pojedu s Riou, takže ty a Bill tu budete sami."

S-s Billem.. prosím Tome.. víš jaký je..

"Já vím, ale promiň.. musíš s ním chvíli být...slibuji, že se vrátím."

V pořádku..

"Bille, musíš CHVÍLI BÝT S Y/N" křičel Tom.

"Dobře," řekl Bill a krutě se na mě usmál.

Tom a Ria šli něco zařídit s lodí a já byla sama s Billem.

"Vím, že neumíš plavat... babygirl" Když řekl slovo babygirl, zašeptal to.

His Eyes Met On Mine (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat