cauky mnaukyyy užite si dileeek!!

A btw.. tohle je konec dílů His Eyes Met On Mine.. na konci dílů vám řeknu odkaz a možná bude další příběh:) a tenhle díl bude trošku kratší protože je to konec tak se omlouvám.



Bylo ráno a otevřela jsem oči a byla jsem vzhůru, koukla jsem se na Toma a ten ještě spal,tak jsem byla ještě chvíli v posteli ale pak.... mi přišlo blbě a chtělo se mi zvracet. Tak jsem šla rychle do koupelny a zvracela jsem na záchodě a když už mi bylo líp tak jsem to spláchla ale když jsem se pak otočila tak tam Tom na mě koukal před dverma a zeptal se:

"Copak ti je?"

Přišlo mi jenom blbě to je vše

"Počkej počkej počkej.. ne-nejsi náhodou.. tehotná?!"

Cože?! Ne! Ja nevím!! řekla jsem když jsem byla v šoku a byla pravděpodobnost že jsem těhotná.

"Jdu koupit test zůstaň tu nic nedělej"

Fajn...

Uplynulo pár minut a já čekala v koupelně na Toma který šel koupit test do lékárny. Ten pak přišel a dal mi krabičku s testem a já si ho vzala

Tak běž pryč já si to udělám.

"Dobře pak řekni výsledek" řekl když odešel s koupelny a zavřel dveře a já si dala ten test a čekala jsem na výsledky.

A taaaaaammmm... Ano! Y/n je těhotná!!! Y/n s toho byla v šoku ale i byla šťastná tak hned zavolala Toma aby přišel do koupelny a tam mu řekla že je těhotná a byli oba šťastní.

***TIME SKIP*** teda za devět měsíců později.

Auuu Tome praskla mi voda!!!

"Panebože jdeme rychle do nemocnice!!"

Y/n a Tom šli do nemocnice a tam y/n zavedli do nejakeho pokoje a čekali tam pár minut než doktorka přijde a pomohla jí s dítětem.

Když doktorka přišla tak už y/n začala pomalu rodit, tlačila a tlačila samozřejmě i křičela protože jí to bolelo jak svině,a když bylo miminko na světě tak y/n a Tom byli šťastní a plakali štěstím.

"Je to chlapeček, jak se bude jmenovat?" Doktorka řekla.

"Arthur.. Arthur Kaulitz" Tom řekl

"Dobree hned to bude" Doktorka řekla když šla něco podepisovat a pak dala do papíru že chlapeček se jmenuje Arthur Kaulitz.

***TIMESKIP*** když už byli doma,s Arthurem a dali ho do postýlky.

"Hele něco jde na novinách pojďme si to kouknout" Tom řekl

Dobře ale potichu protože Arthur spí

"Jojo" Tom řekl když pustil noviny a tam byl... Adam?! Co tam dělal?!

Noviny říkali: Adam Ortega šel do vězení protože obtěžoval dívky minimálně 12-13 let. Je odsouzený na 15 let.

Cože?! Ale aspoň konečně je ve vězení ale tak chudák dívky.

"No to máš pravdu. Teď už jdem spát.. měli sme toho moc a bylo to náročné"

Máš pravdu... Tak dobrou

"Dobrou" a pak šli do postele a usnuli.


***TIME SKIP*** teda o 13 let později když Tom měl 34, Y/n 32 a Arthur 13.

Arthur měl všechno co chtěl a byl šťastný. Stejně jako y/n a Tom. Měli se fakt dobře a plánovali další dítě když Arthur trošku odroste.

Zazvonil zvonec, a pohádky je konec:-)






Takže moje zlatíčka tohle je už konec tohle příběhu vím je blbej ale už nemám nápady to udělat zajímavější a jsem fakt moc ráda že to čtete takovouhle kravovinu fakt si toho vážím, napište do komentářů jestli mám udělat part 2 na tenhle příběh anebo další příběh a to bude zase o billovi spíš,tak prosím piste:)

His Eyes Met On Mine (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat