CUS uzite dilek



"P-počkej.. vážně?"

Ano, odpouštím ti Tome..

"Ach můj bože.. děkuji.." objal mě

A prosím..  nezlob se furt..je to čím dál horší..

"Já vím.. ale kvůli tobě se změním.. záleží mi na tobě y/n.. vím, že ti na mně nezáleží, ale mě ano.. záleží mi na tobě."

Záleží mi na tobě... Ale je to jen tvůj vztek...a...facky...

"Omlouvám se dobře.. už ti nikdy neublížím"

Chytil mi líčnou kost a začal ji trošku masírovat.

Dobře.. teď nebuďme smutní, teď jdeme do klubu.. tak se musíme bavit.

"Máš pravdu, jdeme je 16:50 a klub začíná v 18:00"

Jo.. teď se oblékneme..

"Dobře.. jdi se obléknout a půjdu pryč.." řekl, když vyšel z ložnice.

Oblékla jsem si černé šaty, Tom měl pravdu... seděly mi... a pak jsem si upravila vlasy a bylo to, nenalíčila jsem se.

Sešla jsem dolů do obýváku a Tom na mě čekal, měl oblek.. byl... krásný... Tom se na mě podíval a začal si hrát s piercingem do rtu. Podíval se na mě nahoru a dolů, trochu jsem se usmála a zacervenala jsem se.

"Wow... Jsi tak krásná..." řekl Tom

Díky.. vypadáš taky skvěle..

"Adam tu bude.. bude dávat pozor a dělat domácí práce."

Dobře.

"Teď.. pojďme?" ušklíbl se.

Jo.. taky jsem se ušklíbla.

Šli jsme ven a měli jsme zase limuzínu, sedli jsme si a šli do toho klubu.

Jak už jsme byli v tom klubu, okamžitě jsme slyšeli hudbu a lidi křičeli a bavili se.

"Nepij moc.. Nechci, abys byla opilá" řekl Tom

neboj já nepiju..

"Dobře.. to jsem rád"

Šli jsme dovnitř klubu a byly tam tuny lidí... a hudba byla hlasitá a bylo to docela dobré.

"Y/n jdu si odskočit hned tu budu zatím si jdi k baru sednout já přijdu za tebou."

Dobře.. přijď rychle..

"Neboj y/n.."

Šla jsem si sednout k baru... a nějaký kluk se na mě díval. Měl blonďaté dredy a modré oči, měl bílou mikinu a volné džíny.

"Ahoj krásko.. chceš drink?" Řekl

Ne promiň, nepiju

"Aahhh.. prosím jen jednu.."

Ne..

"Prosím pěkně prosím"

Řekla jsem ne! zvýšila jsem hlas

"Jak se opovažuješ na mě zvýšit hlas?" Chytil mě za krk a začal mě trochu škrtit.

P-prosím přestaň!

"Ne.. nezastavím děvko"

T-tom.. pomoz mi..

"Tom ti nepomůže"

T-tom.. Začala jsem se dusit.

Tom nás viděl a okamžitě přišel.

"Co to kurva!!! Jak se opovažuješ dotýkat se mé přítelkyně!!" řekl Tom a zvedl ho a začal ho bít.

Kluk začal křičet, nebylo mi ho líto.. ale překvapilo mě to.. Tom.. mě právě tedkom zachránil..?

Tom ho přestal bít, všichni v klubu byli v šoku... poslední věc, kterou udělal... bylo, že na něj namířil zbraň.

T-Tome.. co to děláš..?

"Neublíží mé dívce... pokud si trpěla, on taky" řekl Tom a pomalu mačkal spoušť.

"P-prosím přestaň!!" řekl chlapec

Tom si ho nevšímal a zastřelil ho.

Byl jsem v šoku, všichni taky.. naštěstí nikdo nevolal policii, ale měli..

"y/n pojďme... nechci tady být... a jestli někdo zavolá policii... bude další." řekl Tom

Byla jsem v šoku. Neměla jsem slov.. zabil ho kvůli mně..

Jeli jsme domů.. celou jízdu jsem mlčela.. byla jsem z toho traumatizovaná, ale i šťastná.. že mě zachránil..

Když jsme byli doma, vešla jsem dovnitř a hned jsem šla do ložnice.. sedla si tam a začala přemýšlet.. zachránil mě před tím monstrem.. ale.. proč ho zabil.. byl mladý.. podíval se mladý.. měl si užívat života..

Adam s Tomem taky šli do ložnice, taky mě překvapilo, že Adam taky.. chtějí mi něco říct?

"Vím, co se stalo," řekl Adam

Jak to víš?

"Řekl jsem mu... věděl jsem, kdo ten kluk je." řekl Tom

Kdo je to..

"Chlapec se jmenuje Manzini, je opravdu nebezpečný... existuje tajemství, že zabil svou vlastní přítelkyni... zabil všechny své přítelkyně." řekl Tom

Takže... kdybych byla jeho přítelkyní... zabil by mě?

"Jo.." řekl Tom

Hele.. moc ti děkuji, že jsi mě zachránil.. Nevědela jsem, že je tak nebezpečný.

"To je v pořádku... jen mi na tobě opravdu záleží a... žárlím, když mluvíš s klukama, když nejsem nablízku."

"Pan Kaulitz budu za pár minut podávat večeři jen pro informaci," řekl Adam.

"Proč mi tak říkáš? Říkej mi Tome," ušklíbl se

"Vím, že to jsem řekl jen tak ze srandy... teď udělám večeři, nechám vás taky o samotě," mrkl Adam, když šel do kuchyně.

Ještě jednou.. moc děkuji.. objala jsem ho..

"Podívej... miluji tě... vím, že mě nemiluješ, ale... potřebuji tě chránit... každý musí vědět, že jsi jen moje."

Když někam jdeme jako do klubu, tak mě ochraňuj, protože se na těch místech opravdu necítím dobře.

"Neboj se y/n.. ochráním tě.. pokud zemřeš, zemřu já."

Opravdu..?

"Jestli se ti něco stane.. něco se stane i se mnou.. a to mne nezajímá jak moc by to bolelo.."

D-Děkuji Tome... no... jako únosce... nejsi... tak špatný... jsi laskavý...

"Změním se y/n.. Budu se k tobě chovat jako k princezně po celých 365 dní.. i když mne nemiluješ, máš mě y/n."

Naléhla jsem a políbila jsem ho na tvář.

Děkuji moc.. nemám slov.. jsi doslova.. nejlepší.. když jsem mu políbila tvář začal se červenat.

"Díky.. y/n" Začal se přibližovat k mé tváři, ale v tu chvíli nás zavolal Adam.

"VEČEŘE JE PŘIPRAVENÁ!" vykřikl Adam.

"Ach uh.. večeře je připravená.. uh.. jdeme." řekl Tom.

Mhm.. chtěl mě jen políbit?! Bože, kdyby mě políbil, nevěděla bych, jak reagovat.

CUSKY snad ste si uzili dilek <3

His Eyes Met On Mine (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat