Cuskyyyyyy uzijte dileek


(RÁNO 5:50)

Bylo 5:50 ráno a já jsem vstala z postele a ustlala jsem si postel, pak jsem šla do koupelny a pokusila jsem se tiše pečovat o pleť. Pak jsem šla do sprchy a sprcha trvala celkem 5 minut.

Po sprše jsem se oblékla do uniformy a nalíčila se a samozřejmě jsem si upravila vlasy.

Když jsem se vším skončila, vzala jsem za klicky a vyšla jsem ven, šla jsem ke svému autu a nastartovala motor.

Po pár minutách jsem už byla v kavárně, dala jsem si věci do skříňky a už jsem otevřela kavárnu.

Vařila jsem zákazníkům kafe jako každý den, překvapilo mě, že se Tom ještě neukázal, asi mě jenom chtěl na jednu noc.

Takže po pár hodinách bylo 14:30 a za hodinu bych měla skončit v práci , tak jsem udělala jen pár káv a pomalu se začala chystat.

Vzala jsem si věci ze skříňky a zavírala kavárnu..

Když jsem byla venku, už jsem ho viděla, díval se na mě.

Snažila jsem se ho ignorovat a jít za svým autem, ale on mě následoval.

Měl na sobě bílé tričko, černou bundu a samozřejmě volné džíny.

Co chceš Tome, skončila jsem s tebou.

"Ale ještě jsem s tebou neskončil y/n."

Ale já jo!! Otevřela jsem dveře od auta a chtěla jsem dovnitř, ale Tom mě vzal... za ruku?!

Hej!!! Nech mně na pokoji!!  křičela jsem

Vzal mě silně za ruku a nic neřekl, šli jsme k jeho autu, jeho auto bylo černé Audi a hodil mě do auta a málem jsem se praštila do hlavy.

Zamkl dveře auta a já byla v šoku, co po mě chtěl..?!

Prosím nech mě být!!! Já křičela.

Ignoroval mě a šli jsme do domu, kde jsem ten dům nepoznala.

Když jsme tam byli, otevřel dveře a znovu mě vzal za ruku, tentokrát ne silno, a pak jsme vešli dovnitř domu a všechno bylo černo-červené, bylo to tam moc krásné.

Ale najednou jsem tam viděla Billa.
B-Bill?! Prosím pomoc mi!!! Já křičela

"Promiň, nemůžu..." řekl Bill

Tom mě vzal do pokoje a zamkl ho, byli jsme tam jen my dva, ale postel a pokoj nebyly špatné.

"Poslouchej mě, pokud se do mě do 365 dnů nezamiluješ, opustím tě." řekl Tom se svým silným německým přízvukem.

Co tím myslíš, opusť mě a zamiluj se do 365 dnů?!

"Pokud se do mě do 365 dnů nezamiluješ, opustím tě a už mě nikdy neuvidíš."

Takže myslíš, že se do tebe musím zamilovat do 365 dnů?!

"jo"

To je špatné, já se do tebe nezamiluji!! Nikdy takovému sukničkáři!!

"Kvůli tobě bych se změnil, ale... když mě nechceš, aspoň to uvidíš"

  co uvidím?!

"nebude se ti to líbit." Mrkl na mě.

Co to sakra uvidím, řekni mi!!

"Neřeknu ti to, uvidíš." Usmál se na mě

His Eyes Met On Mine (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat