Hát igen ide is el értünk annyi történt hogy már Maricsot nagyon megszerettem. Hát igen de hát közbe jött valami..... Az iskolát már befejeztem. Kaptam egy nagyon jó munkát de az Spanyolországba van... Nem tudom mi lesz a reakciója Maricsnak de már félek mert hát lehet egy kicsit le maradtatok de már együtt vagyunk. Hát igen szembesíteni kéne őt ezzel a dologgal.
Éppen a szobájában van.Most vagy soha.... Nem?
-Szia baba- köszöntem félve és leültem az ágyra szembe vele...
-Szia Picur- ült fel és megcsókolt
-Figyelj mondodnom kell valamit......é-é-én nem tudom hogy mondjam el neked- ö csak biztatoan bólintott egyet.- én ki kötözök Spanyol országba- hadartam el
-oké és mikor? Hány napra?- kérdezte aggódóan
-Hátt ..... Holnap reggel- mondtam félve- és hátt.... Talán úgy egy évre...- motyogtam
-egy évreeee mii? És így itt hagysz? - háborodott fel- ha elmész itt ennek a kapcsolatnak vége- mondta fenyegetően
-ilyet ne mondj én szeretlek...! Majd még oldjuk valahogy- kezdtem el könnyezni
-mi az hogy meg oldjuk? Nem nem fogjuk megoldani! És hogy öszinte legyek ezt már nem is akarom- csuklott el a hangja-
- értem- ráztam meg a könnyes szemem- akkor ha neked ennyit ért az egész akkor ennyi!- mondtam felpattantam az ágybol és ki sétáltam az ajtón ezzel az életéből is.
Elmentem össze pakolni... 1ora múlva elmentem fürdeni. Vagyis akartam amikor mentem be neki mentem valakinek.
-Bocsi- mondtam nem mertem felnézni mert láttam hogy Peti az
-semmi!.... Figyelj nem úgy gondoltam kérlek.....- gugolt le mellé. Én csak közbe vágtam
-nem kell szépíteni felfoktam vége köztük mindennek- mondtam majd fel áltam és be mentem a fürdöbe.
Le fürödtem mivel nem tudtam ezek után aludni így így csak bámultam a plafont.
Majd csörgött az ébresztő
Ez még a bátyám ingje. Fogtam a böröndöm és le mentem. Milán, Bruno és Laci mosolyogva várt lent. Nem gondoltam volna hogy időben itt lesznek. Ja és Peti ö is itt volt csak ö magában mérgelődött. Na hát ja. Beültünk a kocsiba és el indultunk.
-na akkor let's goooo- kiabáltuk egyszerre a fiúkkal. Hát Peti duzzogot.
-mivan haver te sosem hagyod ki a let's goooo üvöltését.
- jahh- mondta Spacc
-csak hagyjatok- mondta a rekettes hangján
-jahh inkább induljunk mert nem bírok sokáig emellett az ember mellett- forgattam meg a szemem és mutattam Maricsra
-oké oké-mondta milán majd rá lépett a gázra- megjöttünk- kiáltott fel és mindenki kiszállt a kocsiból.
-sziasztok- öleltem meg mindenkit kivéve Petit vele csak szemeztem.- Mila annyi lenne a kérésem ha haza értetek ezt olvastad fel de mindenki legyen ott.- parancsoltam és szaladtam a géphez mert már csak pár perc volt
**PETI SZEMSZÖGE**
-nézzük már meg-szoltam elörre a hátso ülésről Milánnak
-nem!! Azt mondta ha haza értünk- vágta rá. Majd taposott a gázra és mendtünk
-naaaa olvasd már BROOOO!- mondtam a haveromnak aki elő vette a cetlit és hívta Brunyeszékat. Majd ök is lehuppantak a kanapéra.
-Na kezdjünk is bele- mondta majd ki nyitotta a papírt és elkezte olvasni-
sziasztok egy év múlva találkozunk.. és mivel még van egy fél órám nem tudtam aludni na mindegy is... el szeretném mondani mennyire hálás vagyok mindeggyikötöknek. Nagyon szeretlek titeket. Kutyus te lettél szinte a egész gangből a legjobb haverom és nagyon imádlak. Lackó tejes szívemből mondom hogy minden egyes alkalommal amikor beszélgettünk akkor mindent el mondtam neked. Remélem ez hivásba is így lesz. Drága egyetlen Mila te voltál akire mindig támaszkodtam. Mindig megnevettetél és én remélem mire haza jövök lesz egy barátnőd mert te nagyon is meg érdemled. És persze Peti hát mit ne mondjak fáj, fáj hogy így ért véget a történetünk. És az is fáj hogy meg se próbáltuk folytatni. Életem legjobb napjai, hetei, hónapjai voltak amit veled töltöttem. Az érintésed... Bárcsak még egyszerre érezhetném de itt a vége... Hozzá teszem én mindenkit szeretem mindenkit másképp és minden nap gondolok rátok.
Ui: mindenki szobájába van egy meglepi, amit még reggel tettem oda. Remélem tetszeni fog.
Puszi: Szonja❤️
YOU ARE READING
Koncert és egy szak
RomanceSziasztok Kovács Szonja vagyok. Spanyol országba éltem. Majd haza költöztem Magyarországra és itt folytatom tanulmányim........