7.rész

181 4 0
                                    

Megfogta a kezemet majd elsétáltünk a kocsi-ig, szó nélkül csak élveztük a pillanatot, be ültünk és elindult a motor majd rá tete a kezét a combomra. Végül én törtem meg a csendet egy nagyon nagyon megondolatlan mondattal

-Lennél a barátom?... v..vagy a palim ? - mondtam igencsak zavarban és dadogva mivel tudtam hogy ö nem fogja megkérdezni és csak cikisen nevettem magamon..

-ezt nem nekem kellet voln......-terelte a szót...

- shhhh csak mondjad és ne terelj- tetem az ujjamat a szája elé. Ö csak markolászta a combom

- persze hogy leszek- nevette el magát- de nem tereletem- vette le a kezét a combomról

-Hát pedig úgy tűnik és még be is durciztál..- flegmáztam majd elfordultak tőle. Annyit éreztem hogy lassul a kocsi és egyszercsak leált a motor, kipattant az autóból majd ki nyitotta az ajtót ki kapcsolta a övemet majd fel kapott.- te meg mit csinálsz- fogdosta a fenekem.

-ellenállhatatlan vagy és csak téged akarlak- suttogta a mondanivalóját a fülembe. Végig csókolta az ajkaimtol a nyakamig után agyrém lejjebb ment.....

-P..Pehti elég tegyél le- idegeskedtem zavaromba

- Jahjj ugyan már tudom hogy szeretnéd

-Nem..... vagyis nem ..... najo de egy kicsit de nem most, de az 100% hogy szeretném és veled- probáltam hadarni hogy ne dadogjak de hát nem sikerült. Majd le tett én csak megpusziltam kétszer a száját közbe végig símitottam a felsőtestét.

-lejjebb is mehetnél de most az egyszer elengedlek- húzott magához én csak kuncogva el lőktem magamtól majd helyet foglaltam az ülésen. Be ült ő is és el indultunk.... szótlanul telt az egyész út de nem ilyen cikin hanem ilyen kellemesen.. imádtam minden egyes percét de meg kellett hogy szakicsam...

- Haza viszel ugye akkor vidra utca 50

-Hozzám jösz- mosolygott rám, megcsapta a combom.

-Ma van edzésem úgyhogy biztos hogy nem- vágtam rá ahogy meprobált ismét megszólalni.

-Haza doblak de ha megigéred hogy össze szeded ami kell és utána jössz is ki!!- erre a mondatra csak meg forgattam a szememet és egyet bólintottam- Okos kislány.....Ne flegmáz- nevette el magát..

Átértünk hozzánk

-siess baba-kiabált utánam miközben végig mért... Felmendtem össze szedtem a cucaimat és siettem le

-azt hittem már itt hagysz- huppantam le a kocsinak az ülesére

-téged én soha nem hagynálak egyedül

-oksi- mondtam teljesen zavarba. Ö csak nevetett egyet és el indultunk

Koncert és egy szakWhere stories live. Discover now