El kell mondanom neki.....
-hová hová kisasszony- kérdezte Benisso
-hát Peti után mert beszélni szeretnék vele- kötöttem rá az orrára ami nem is rá tartozik
-Nyugi van rá ér az amúgy is most mozsdoba ment!- fogta meg a kezem
-igazad van... Mért én fussak utána - motyogtam
- pontosan így van. Meg kaphatom esetleg az instád??- kérdezte
-hat persze- meg mondtam neki és meg is köszönte és elment mosdóba
MARICS SZEMSZÖGÉBŐL
Elmentem slozira amikor a kezemet mostam bejött Benisso és csak engem bámult
-Mit akarsz??- néztem a tükörbe öt
-Azt hogy száj le Alexárol amúgy sem vagytok már együtt és gondoskodom róla hogy ne változzon- bámult még mindig mint valami rossz elmebeteg
- Nem fogod elvenni ami az enyém erről ne is álmodoz- vágtam vissza ahogy csak tudtam
-ohh dehogy nem, ha nem úgy lesz ahogy én akarom akkor nagy valószínűsége annak hogy vagy neked vagy Alexának sújos baja lesz úgyhogy vigyáz mit teszel vagy mondasz mert nagyobb esélye van annak hogy te mész előbb korházba- szorított a falhoz a keze nyoma ott maradt a nyakamon annyira szorított. De akkor sem fogok lemondani rólunk. Mit tett velem a szerelem?!
ALEXANDRA SZEMSZÖGÉBŐL
Vissza jöttek a fiúk. Peti nagyon fura lett. Nem volt olyan beszédes és életvidám. Maga elé bámult folyamatosan. Na de Benisso ö egyenesen szikrázott az örömtöl többször is megfogta a lábamat akkor elhúzódtam töle.
Vége lett a forgatásnak.-Alexa nem jösz velem haza?- kérdezte szemöldökét huszkodva Benisso
- Nem kösz maradok ennék az öreg embernél.- karoltam át Peti vállát és nyomtam egy puszit a pofikájára. Én nem tudok rá haragudni nem tudom azt mondani hogy nem szeretem. Attól még igen is megbántott nem is kicsit de nem lehet minden tökéletes ugye? Hát ugye!
Peti csak ártatlanul nézet mintha hülye lennék.
-na gyere Petyus menjünk!- mondtam majd megindultunk- tudom hogy csak azért csináltad hogy Benisso kiakadjon de.....- nem tudta befejezni
- nem, nem azért volt hanem azért mert rám nyomult nem szeretem a nyomulos embereket....- meg azért mert téged szeretlek........
-Oh értem- szomorodott el. Majd haza értünk
Egyből fel szaladtam és bedőltem az ágyamba.Reggel
-jo reggelt- mondtam ahogy le fáradtam az emeletről. Csak Peti volt lent. Csakhogy ö szart a fejemre.- jó reggelt hogy vagy?- böktem oldalba és legugoltam elé. Ö csak nézte tovább a telefonjat.-hat jó akkor játszunk így.- kimentem a konyhába csináltam reggelit.- gyere csináltam reggelit. Már egyből jött oda. Letettem elé a kaját. Megette és csak nézte tovább a telefonját.- még egy annyit sem mondasz hogy kösz vagy hogy finom volt??- dühöngtem.- jó akkor ezentúl halott vagy számomra- köptem felé a szavakat majd felvonultam a szobámba mint egy diva.
Holnap milán el utazi úgyhogy ma este már csak mi ketten leszünk ithon vagyis egyedül leszek itthon hogy pontositsak. De ma fodrászhoz megyek és Brunoval találkozni.
Mert amióta haza jöttem azóta nem beszéltünk személyesen.Ezt csinálta a fodrász. Majd mentem Brunoval talizni
Este
Haza értem már milán elment 1orája. Peti meg még nem ért haza mert elvileg el ment stúdióba. Én fogtam magam fel mentem. Felvettem Bruno egyik poloját és egy bugyit feltettem a lábamat az asztalra egy adag fagyival a kezembe és bekapcsoltam a tévét és azt bámultam. Amíg be nem toppant Marics....
Nem szólt hozzám csak leült mellém. Majd végig mért és rám tette a kezét. Szó nélkül le toltam magamról.
-most mi a baj??- kérdezte. Én csak rá nézem, de nem szóltam semmit hagy szenvegyen csak
YOU ARE READING
Koncert és egy szak
RomanceSziasztok Kovács Szonja vagyok. Spanyol országba éltem. Majd haza költöztem Magyarországra és itt folytatom tanulmányim........