1- BAŞLANGIÇ

1.2K 34 4
                                    

Her şey o sabah işe geç kalmamla başlamıştı . Ben bir polisim ve işimi tam anlamıyla aşkla yapıyordum sabah kalkmak dışında iş yerine gittiğimde herkes bana bakıyor ve patronun odasını işaret ediyordu acaba kovulmuş muydum bunu anlamanın tek yolu vardı o da odasına gidip yüzleşmekti eşyalarımı masamın üstüne koyup odasına yöneldim kapısını tıklayıp içeri girdim yüzü beş karış bana bakıyordu

" ooo çiçek hanım hiç gelmeseydiniz buradaki işleri biz hallederdik" 

" yok canım olurmu öyle şey onlar benim işlerim sonuçta."

salağa yatarak

" kızım sen benimle dalga mı geçiyorsun"

" bakın gerçekten haklısınız ama biliyorsunuz taşınma arifesinde olduğum için hem çok yoruluyorum hem de uykusuz kalıyorum "  

sinirli bakışlarla

" çiçek"

" efendim"

" 1. kural"

" ' bahaneye yer yok ' da yani bahane de değil ki gerçek"

"kes"

" peki"

"seni işten o kadar atasım var ki işini iyi yaptığın için şükret"

" teşekkürler"

"hemen şımarma çünkü cezanı açıklamadım daha"

" ceza mı"

" karadağ olayını biliyorsun  dimi" 

" şu yakalayamadığımız karadağlar mı"

" evet ama artık yakalayacağız onun bir oğlu varmış araları biraz limoni ama yeni işler peşindeler ve onları yakalamamız için tek fırsat bu adam"

"yani benden ne istiyorsunuz peki"

" sadete gelelim diyorsun olur o adamla yakınlaşmanı istiyorum güvenini kazanmanı istiyorum"

" amirim saçmalamayın ben nasıl yapayım ayrıca ben daha önce hiç saha çıkmadım ki"

" yapmak zorumdasın hem ceza bu ayrıca buradaki herkesin sevgilisi yada kocası var bu yüzden senin yapman gerek ayrıca sen yetenekli birisin güzelde yalan söylüyorsun her ne kadar yemesem de"

" övdünüz mü gömdünüz mü pek anlamadım ama"

" her neyse yapman gereken tek şey taşınmak"

elinde anahtar gösterdi

"amirim ben zaten yeni taşındım hatta hala taşınıyorum ev sahibine ne diyeceğim "

" sen uydurursun bir şeyler güzel yalan söylersin sen"

"amirim ayıp oluyor ama"

"neyse halledersin sen bu arada bu yeni kimliğin yeni adin Dolunay bu kimlikle kaydını yaptık yaşayacaksın apartmanda karşılıklı oturacaksanız yani her hareketini takip etmeni isticem senden kaçta çıkıyor, kaçta giriyor, nereye gidiyor ,ne yiyor , ne içiyor gözü kulağı olacaksın"

"bunları yapabilirim tabi bilirsiniz işimi iyi yaparım da dediğiniz gibi bunlar tehlikeli adamlar silah kaçakçılığı falan yapıyorlar mafya bir nevi bu adamın apartman dairesinde ne işi var hadi var bu adamın koruması falan yok mu"

" dediğim gibi ailesiyle arası limoni koruması falanda yok yani özel şoförü vardı oda kayıplara karıştı"

" nasıl yani"

" bu adama yüklü miktarda bir para vermişler emanet iletmek için adam paraları almış ve yok olmuş"

"amirim bu tarz mafya adamları bu parayı yedirmezler adamı bulamamışlar mı"

"bulmuşlar canım , denizin dibinde"

" nee"

"yeni bu karadağların işi ama kanıtlanamıyor her zamanki gibi"

"bunlar nasıl adamlar ya"

" çiçek hemen gidiyorsun ve bugün taşınıyorsun ev zaten eşyalı masrafları da biz halledeceğiz senin yapman gereken tek şey kapıyı açıp girmek"

" peki amirim merak etmeyi bu işi en yakın sürede halledeceğim iyi günler ." deyip arkam döndüm kapıyı açıp çıkacakken bana

" çiçek dikkatli ol bu adamların şakası yok bu işi ciddiye al lütfen"

"merak etmeyin amirim pişman olmacasınız " yani umarım 


 YANLIŞLIKLA SİLİP TEKRAR YÜKLEMEYE BAŞLADIĞIM HİKAYEME HOŞ GELDİNİZ YORUMLARINIZIN VE VERDİĞİNİZ OYLARIN HEPSİNİN GİTMİŞ OLMASINA ÇOK ÜZÜLÜYORM UMARIM EN KISA SÜREDE ESKİ HALİNE DÖNER

DEDEKTİFÇİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin