මෙය මාගේ මනඃකල්පිතයක් පමණි. සැබෑ ජීවිතයේ අයවලුන් හා ඒහා සබැදි ස්ථාන මෙම කථාංගයට කිසිදු සබදතාවක් නොමැති බැවින් ඒවා සම්බන්ධ කර නොගන්න.
මෝහිනීගෙ මිනිහා ඉන්නෙ කනත්තෙනෙ මහත්තයා. ......මන් හිතන්නෑ කනත්තෙ ඇඩ්රස් ඇරැනම වෙන ගෙවල්වලට යන පාර මෝහිනීගෙ මිනිහා දන්නව ඇතියි කියල. ..... ඉතින් ඒ ප්රශ්නෙට කොයිවගේ උත්තරයක් ද ඔය මහත්තය එදා බලාපොරොත්තු උනේ.... "
***************************************
" මොකක්. ..මුගෙ කට බලපන්කො අග්ර. ...."
අග්ර මහත්තයාගෙ යාලුව මාව පෙන්නන ගමන් මම කියල දැම්ම වචන
ගැන කියල දාද්දි ඒ ඇස් ඇවිත් මන් ලග නතර උනා ...... හිනාවක්. .. කේන්තියක් .... ඒ කිසි දෙයක් නැති බැල්මක්. ...... කොටින්ම චෝදනාවක් නැති බැල්මක්. ...... ......
"මම දන්නව මහත්තයාට ඒක විහිලුවක්. .....ඒ උනත්. ...මහත්තයා එහෙම කීව එක වැරදි නැද්ද ... මම මෝහිනීගෙ දරැව ගැන දන්නෑ මහත්තයා... ... . ඒ උනත් මගෙ දරැපැටිය තාමත් හුස්ම ගන්නව.... ඌට අම්මෙක් නැතත් අප්පෙක් ඉන්නව..... මට ඌව හරි වටිනවා මහත්තයා. ..... එහෙව් එකේ මගෙ දරැවට මහත්තයා එහෙම කියද්දී මට කේන්ති ගියා. ..... ඒකයි එහෙම කරේ..... "
" සොරි. ....මගෙයි වැරැද්ද මල්ලී. ......ඒ යමන් බන් ......."
ඒ දෙන්නම යන්න ගියා උනත් මම තාමත් ඒ විදිහටම උන්න. .... කොටින්ම මගෙ අතේ තාමත් අග්රව් මහත්තයාගෙ අයිඩෙන්ටි ය පවා තිබුන. .....
.."දරැවො වින්සඳ. ..... "
"ආ.... ආ... ඔව් ලොකු නෝන.... ...... නෝන මේ ... මේ අයිඩෙන්ටි කාඩ් එක. ...."
"මේ ... අපෙ පුතාගෙනෙ. ..පුදුමයි. ..... මේ කොල්ලට මේක අමතක උනා. .... අනේ ලමයො දුවල ගිහින් මේක දීල එන්න. ....."
.."හොදයි නෝන......"
මම පාරට දීව......
" පුංචි මහත්තයා. .... ..... "
"අග්ර අන්න උඹව හොයනව. .. ...."
පුංචි මහත්තයාගෙ යාලුව මාව පෙන්නන ගමන් වාහනේට නැග්ග වෙනකොට දුවගෙන ආව මම කකුල් දෙකට නැවතීමක් දුන්න. ......