La Lluna i el Sol es troben en conjunció. És l'absència de la llum. És el moment de parar el ritme, sentir la calma i la quietud. L'energia està orientada cap a l'interior i cal donar-se tranquil·litat. S'intensifica la introspecció. Les energies se centren en el món espiritual i els seus dons són la reflexió, la meditació i la concentració.
____________________________________________________________
Primer dia de festa de Nadal, em desperto i el primer que veig és que la meva família no és a casa, com que m'avorreixo decideixo sortir a passejar una estona amb la meva gossa Lali.
Visc en un bonic poble ben cuidat i bastant petit, casa meva està situada a prop de la plaça major, però com que hi he anat moltíssimes vegades decideixo canviar de lloc i anar per exemple al llac, que està més lluny i que fa molt de temps que no hi vaig.
Em poso els auriculars per escoltar la meva música preferida, no tinc planejat trobar-me a ningú així que estic poc pendent del que passa al meu voltant. Porto més o menys una hora caminant, com que és hivern no estic gaire cansada, però tinc ganes de tornar a casa, i la Lali també. De sobte se'm para la música mentre passa corrents pel meu costat un noi guapíssim, té els cabells marrons i els ulls de color de sucre caramel·litzat; es para el temps mentre ens mirem, intento no mirar-lo massa, perquè la meva cara ha passat de ser rosada a ser de color tomata en pocs segons; miro el mòbil d'una manera molt poc dissimulada perquè no se n'adoni i segueixo caminant.
BUF! Què acaba de passar? No m'havia passat mai, encara una mica nerviosa escric a la meva millor amiga:
-"Tia m'acaba de passar la cosa més rara del món, ets a casa?"- Però no em contesta, així que decideixo tornar cap a casa meva intentant no creuar-me amb aquest noi un altre cop.
Quan arribo a casa decideixo posar-me a la banyera amb aigua calenta i la meva música preferida, aviat serà Nadal i necessito descansar després de la dura setmana d'exàmens, que acaba de passar. Quan surto em poso el meu pijama peludet de color marró amb ratlles taronges i negres i un jersei de l'institut també molt còmode. Baixo al pis de baix i veig que encara no ha arribat ningú, em ve molt de gust una tassa de llet calenta així que -mentre encara espero una resposta de la meva amiga- me la preparo.
Estic al llit estirada i m'arriba una notificació de la meva amiga:
-"Perdona'm per trigar tant, què ha passat? EXPLICA-M'HO TOT!"
YOU ARE READING
Les fases de la lluna
RomanceLa història de dos desconeguts amb un final inesperat.