-לארה-

959 26 1
                                    

קמתי במיטה שלא שלי, בבית שלא שלי,
אני אפילו לא בפנימייה, אני לא זוכרת כלום אפילו איזה יום היום!
רגע.. אני רואה יד מחבקת אותי, מה?! שיט אולי זה תומר?! לא לא לא. רק שזה לא תומר אני מתחננת בבקשה רק שזה לא הוא.
אני מסיטה את השמיכה לצד ו..
״אעעעע״ אמלה זה ארטמיס אוי לי ״מה קרה, אתמול
בלילה היית יותר כיפית״ ״אוי אנחנו עשינו את זה?!״ שאלתי באכזבה
שיט שיט שיט שיט! ״תשמע זה.. כיאלו אנחנו.. זה.. זה לא יעבוד בקיצור״ היה לו מבט מאוכזב בעיניים, הוא היה מאוכזב.
ולהגיד את האמת די כאב לי עליו זה לא שאני לא אוהבת אותו, אבל זה גם לא שאני כן! ״הכל טוב כולה סטוץ״ הוא אמר אבל אני יודעת שהכל לא טוב, הוא מאוכזב, מאוכזב ממני. אבל מה הוא חשב שאחרי סקס שאני אפילו לא זוכרת ולא רוצה אותו אז אנחנו ביחד? ממש לא.
״לא לא זה לא הכל טוב זה פשוט ששתינו שונאים אחד את השני
וככה זה ישאר אנחנו פשוט לא מתאימים וזהו. כיאלו.. בלי להעליב..״ שיט נראלי פגעתי בו ״הכל טוב כולה סטוץ מה את נלחצת כמו ילדה קטנה״ הוא מתחיל עם ההעלבות כי הוא בעצמו נפגע.
הרגשתי את הכאב שלו,
שיט לארה מה אכפת לך מהרגשות שלו בכלל, תזכרי מה הוא עשה לך, תזכרי איזה בןזונה הוא, תזכרי איך מהרגע הראשון שהוא ראה אותך הוא התעלל בך, ופגע ברגשותייך. זאת אומרת, אני לא אוהבת אותו. אז למה לעזאזל אכפת לי מהיצור הזה ?!
הוא שם מיד את הבגדים שלו, כולל את החולצה שהייתה מעלי שהייתה שלו ויצא מהחדר בעצבים.

                                          -ארטמיס-
יצאתי משם בעצבים! חשבתי שאחרי הלילה הזה
נהיה ביחד, טעות! היא סתם זונה מה אני מוצא בה בכלל..
זין באלי אותה! באלי לטעום אותה שוב,
בא לי לטרוף אותה.
בא לי אותה.
זין עם זה!
אני נכנס אליה לאותו חדר כן. לאותו החדר שזיינתי אותה שוב
ושוב, מכל החורים שהיו לה זיינתי אותה.
ואני מנשק אותה נשיקה עמוקה. כן כן אני מנשק אותה.
כעבור מספר דקות אני מתחיל לחשוב שעשיתי טעות כי היא שותקת לא אומרת מילה. פשוט כלום.
״תגידי משהו״ השתיקה הזאת מביכה. ״אין לי מה להגיד כל כך אני פשוט טיפה מופתעת ממך זה הכל, לא ידעתי שככה אתה מרגיש כלפיי..״ ״אני גם מופתע מעצמי אבל אלה הרגשות שלי, מצטער.״ ובום היא מנשקת אותי בחזרה. אני מאוד מקווה שזה לא נשיקת רחמים.
כי אם כן, היא שווה לי לתחת מבחינתי.

אהבה קטלניתWhere stories live. Discover now