1. KONCERT

171 4 2
                                    

Jmenuji se Crystal a je mi 16. Miluju skupinu Tokio Hotel, a tak jsem se se svojí kamarádkou Sheron, vydala na jejich koncert. „Sheron dělej! Za chvíli vyrážíme, nechci tam přijít pozdě. “ „Nojo, prosimtě. Já je tak nežeru jako ty.“ odpověděla mi. Čekala jsem, než si Sharon dodělá make - up a vyrazily jsme. Když jsme tam přijely, tak jsme tam chvíli čekaly a za chvíli přijel Tokio hotel. A ještě jsem se zapomněla zmínit, že jsem sestřenice Gustava. Když přijeli, tisíce fanynek je začaly vítat. Ale já jsem pozdravila jen Gustava a lačne pozorovala Toma. Ten si toho všiml, usmál se a mrkl na mě. Po skončení koncertu, jsme šly se Sharon za nima do backstage. „Ahooj, Gustave, ráda tě vidím. “ řekla jsem. „Nazdar Crystal, kdo je ta holka, co přišla s tebou?“ zeptal se. „To je moje kamarádka Sharon“. Gustav k ní přišel a podal ji ruku „rád tě poznávám, řekl “. Podívala jsem se na Toma, jenže ten už mě dávno pozoroval. Ucukla jsem pohledem a říkám „Gustave, nechceš nás představit? “ „No jasně, promiň. Tohle jsou moji kámoši Georg, Bill a Tom. Tom s Billem jsou dvojčata. “ Usmála jsem se a koukla po Tomovi. Sheron protočila oči a zavraždila mě pohledem. Potom jsme šli všichni na hotel a já měla pokoj se Sheron a Tom, Bill, Georg a Gustav každý zvlášť. Tom měl pokoj hned vedle nás. Asi po hodině to mě a Sharon přestalo bavit na hotelu, a tak jsme šly někam do města. Když jsme vyšly z pokoje uvědomila jsem si, že nemám peněženku. „Sher, běž napřed, dohonim tě. “ Sheron kývla a šla dál. Nemohla jsem se dostat do pokoje. Už pěkných pár minut jsem se tam snažila dostat, ale pořád nic. Najednou vyšel z pokoje Tom a říká „Co tam blbneš u těch dveří?“ „Nejde se mi dostat dovnitř.“ Odpověděla jsem mu. Přišel ke mně, něco tam otočil a dveře se otevřely. „Děkuju“ řekla jsem a trochu se na něj usmála. „Jasně, ale zadarmo to rozhodně nebude, zlato“ řekl a mrknul na mě a začal si hrát s piercingem. Věděla jsem, že mám pro něj slabost, ale v žádném případě jsem neplánovala s ním něco mít, nebo dokonce s ním chodit. „Zapomeň, nemusel jsi sem přijít a ty dveře otevřít! “ řekla jsem. „Uvidíme“ řekl. Hodila jsem na něj opovrhující pohled a šla jsem za Sheron.

HATERS TO LOVERSKde žijí příběhy. Začni objevovat