Hned jak mě vyhodil od sebe z pokoje jsem okamžitě šla k sobě. Lehla jsem si na postel a snažila se vzpamatovat z toho, co mi Tom právě udělal. Ležela jsem a přemýšlela, proč je Tom tak krutý. Vždyť je hezký, roztomilý a sexy. Tak proč tak kruté chování?? Říkala jsem si. Z toho všeho přemýšlení jsem usla. Spala jsem tvrdě, ale asi za 4 hodiny mě vzbudilo hlasité bouchání na dveře. Vstala jsem a šla otevřít. Byl tam Tom. „Co chceš?" řekla jsem nepříjemně. „Promluvit si" a vstoupil do mého pokoje. Sedli jsme si na postel a já čekala, co z něj vyleze. „Promiň za ten včerejšek. Né že by mě to mrzelo to ne, ale nemusel jsem na tebe být tak surový." „Tos nemusel no" sklonila jsem hlavu a odsedla si od něj dál. On se ke mně posunul, obejmul mě a zašeptal mi „Opravdu se omlouvám." Potom se zvedl a odešel. Momentálně jsem vůbec nechápala jeho jednání. Nejdřív se ke mně chová jako ke kusu hadru a najednou se omlouvá. Řekla jsem si a zakroutila hlavou. Rozhodla jsem se, že půjdu na nákupy. Oblékla jsem se a vyrazila jsem. Z nákupů nákupů jsem se vrátila asi po 6 hodinách. Měla jsem přes 20 tašek, ve kterých bylo oblečení, make -up, spodní prádlo, nebo taky doplňky jako náramky, prstýnky atd... Když jsem šla na pokoj, tak jsem potkala Toma. Vypadalo to, jako by na mě čekal. Když mě viděl, začal se hrozně smát. „Pane bože Crystal, ty jsi snad vykradla krámy v celém městě, ne??" a div se neválel smíchy po zemi. Já se na něj podívala a protočila oči. Tom ke mně přišel a řekl „Ukaž prosimtě. Pomůžu ti s tím." „Nemusíš!" a nechtěla jsem mu dát ani jednu tašku. „Crystal, to nebyla otázka! Prostě mi dej nějaký tašky." než jsem se vzpamatovala, Tom už si vzal několik tašek a šel k mému pokoji. Rychle jsem otevřela pokoj, abysme to všechno mohli položit. Tom položil tašky první a pak až já. Byla jsem k němu zády, takže jsem se na něj otočila a on se zrovna postavil, takže jsme měli spolu tak nějak OMYLEM oční kontakt. Chtěla jsem hned odvrátit pohled, ale to nešlo. Ty jeho nádherný čokoládový oči. Chvíli jsem si koukali do očí a potom jsme se začali líbat. Po chvíli jsem se od něj odtrhla a řekla „Ježiš promiň, tohle jsem fakt nechtěla " „Nenene, to já se moc omlouvám " řekl Tom a bylo na něm vidět, že se mu to líbilo. Jako neříkám nic jo, ale nebylo to špatný. Řekla jsem si pro sebe. Potom jsem si řekla, že si budu chvíli číst. Tak jsem si četla. Podívala jsem se na hodiny a bylo 13:02. Řekla jsem si, že si objednám jídlo, abych se naobědvala. Když jsem zvedla mobil a řekla jsem „Dobrý den, chtěla bych si objednat jí -" Tom mě přerušil a vtrhl do pokoje. „Crys, nikam nevolej! Jdeš na oběd se mnou." vzal mi mobil a típl hovor. (Jezisi kriste. Ten kluk je neuvěřitelnej. On mě snad odposlouchává přes zeď, nebo co) zasmála jsem se sama pro sebe. „To určitě. Nejdu!" „Jdeš!!!" „Nejdu, kreténe." Přišel ke mně a silně mě chytl za zápěstí a řekl „Crystal zklidni se a přestaň dělat problémy! Prostě jdeš se mnou a víc o tom nebudu diskutovat. A jestli budeš dělat problémy, tak poznáš co je bolest!" když to dořekl, tak jsem myslela, že mu jednu vrazim. Ale nakonec jsem jen kývla. „Vem si nějaké hezké šaty a připrav se. Za 15 minut před mým pokojem." „Jasný" řekla jsem a on se šel taky chystat. Uběhlo 15 minut a vyrazili jsme. Tom mi řekl, že mi to sluší, já se usmála a poděkovala mu. Ale stále jsem s ním fakt jít nechtěla. Pořád jsem přemýšlela, jak mu utéct, nebo tak něco. Nakonec mě nenapadlo nic jiného, než počkat až půjde na WC a jednoduše zdrhnout. A tak jsem taky udělala. Utíkala jsem a ani nevim kam. Běžela jsem hrozně dlouho až jsem doběhla k nějakému baráku. Vypadal hezky, a tak jsem se rozhodla, že půjdu dovnitř. Hned jak jsem tam vešla bylo tam několik mužů i pár žen. Ti muži vypadali nebezpečně. Ale určitě nejsou jako TOM KAULITZ. Řekla jsem si. Hned jak si mě všimli tak jeden chlap, celý potetovaný vytáhl mobil a někam volal. Ani ne za 10 minut se rozletěly dveře a já se lekla. Stál tam Tom. Přišel ke mně, dal mi velkou facku a řekl „Už zase zlobíš?! Mám tě potrestat?" „Ne! Tome prosím. Nic mi nedělej " prosila jsem smutně. Byla jsem vyděšená. „Na to jsi měla myslet dřív!!" řekl a táhl mě do auta. V autě mi dal pouta. Na jedné ruce jsem měla pouto a druhou částí jsem byla přišpendlená k držáku na stropě. „To abys mi neutekla, kotě " a mrknul na mě. „Drž hubu! Nejsem žádné tvoje kotě. A pusť mě ty čuráku!" on se jen podíval na mě ve zpětném zrcátku a neřekl nic. Když jsme přijeli na hotel, Tom mě táhl někam do podzemí. Přišli jsme do nějakého pokoje, kde byla postel, pouta, paralyzér atd.... „Tady taky skončíš, ale to až později " řekl a zasmál se. Táhl mě do další místnosti.... Byla tam velká postel, jinak nic. Tom mě na ní hodil a začal mě hrozně moc mlátit. Potom tam zavolal nějakýho dalšího chlapa, který mě znásilnil a Tom se jen vesele díval. Bylo mi blbě. Z něho, že tohle dovolil. Nenávidím ho! Kéž by chcípl, říkala jsem si. Když všechno skončilo, tak mě Tom odvedl ke mně do pokoje a řekl „Aspoň budeš vědět, že máš bejt hodná holka." Chtěla jsem odsud jít pryč, ale nemohla jsem. Věděla jsem, že bych byla zase potrestaná. Ale já se nikdy nevzdám. Jenže teď jsem měla další problém. Začínala jsem něco cítit k Tomovi, i když mi tak moc ubližoval.... Hold mě prostě přitahuje i přes to, jaký je hajzl.
ČTEŠ
HATERS TO LOVERS
De Todo16letá Crystal, se vydá se svojí kamarádkou Sheron, na koncert skupiny Tokio Hotel. Měla je všechny ráda, ale největší slabost měla pro Toma Kaulitze. Jenže ten skrývá tajemství, není tak hodný a dokonalý, jak si všichni myslí. Jenže nakonec, bude v...