4.CO VŠECHNO JEŠTĚ NEVÍM?!

83 4 1
                                    

Druhý den ráno, jsem se vzbudila okolo deváté hodiny. Sheron už byla vzhůru a balila si věci. „Sher, ty vážně odjedeš?“ zeptala jsem se. „Jo, nechci už tady být ani minutu!“ zapla svůj kufr, rozloučila se se mnou a odešla. Vstala jsem, oblékla se a udělala si make - up. Vylezla jsem z pokoje a šla na snídani. Jenže v tom mě zastavil Gustav „Crystal! Včera jsem ti jasně řekl, ať se držíš od Toma dál. A co ty uděláš? Vážně jsi byla v noci u něj v pokoji?!“ „Víš... není to tak jak to vy -“ přerušil mě Gustav. „Hele, mně je jedno jak to vypadá, nebo co jste tam dělali. Dobře, jak chceš. Nechtěl jsem ti to říkat, ale očividně budu muset. Tom vede mafiánskou skupinu. Vlastní 3 zbraně a nemá smilování nad ničím a nikým. Když ho hodně naštveš a nebudeš dělat co on chce, tak tě klidně i zabije. Radím ti dobře Crystal, přestaň se s ním stýkat a ignoruj ho! V té mafiánské skupině je on a další tři mladí muži. Není dobré si s nimi zahrávat!“ a ušklíbl se. Hned jsem začala přemýšlet, proč se tak ušklíbl. Co to znamenalo? Myslel tím něco? Říkala jsem si. Nakonec jsem jen pokrčila rameny a šla na snídani. Když jsem se vracela na pokoj, všimla jsem si, že mi volá Sheron. Zvedla jsem to a říkám „Ahoj Sher. Děje se něco?“ „Crystal! Okamžitě se sbal a koukej se vrátit domů!!“ říkala to dost vyděšeně. „Ježiši Sheron, o co zase jde?!“ odpověděla jsem ji. „Jeden můj známý pracuje na policii, tak jsem ho požádala, aby mi prověřil ty 4 z Tokio Hotelu. A zjistili jsme, že Tom Kaulitz vede mafiánskou skupinu, kde jsou další 3 mladíci a to jsou Bill, Georg a Gustav. Prosím okamžitě se vrať “ zasmála jsem se do telefonu a odpověděla jí „Sheron, ty jsi zase opilá, nebo něčím sjetá??! Posloucháš se? Gustav je můj bratranec. Proč by byl mafián??!“ „Crys, prosím věř mi! Je to pravda, jsi ve velkém nebezpečí.“ řekla mi ustaraným hlasem. „Dobře, budu o tom přemýšlet, čau“ a položila telefon. Když už jsem teda konečně chtěla jít do pokoje, tak jsem cítila, jak mě někdo obejmul ze zadu. Samozřejmě, kdo jiný než Tom. „Slyšel jsem celý váš rozhovor. A asi bys měla začít věřit na podle tebe fámy, kotě “ usmál se a jazykem si olízl piercing.

HATERS TO LOVERSKde žijí příběhy. Začni objevovat