Ještě chvíli jsme si povídali. Byla jsem už unavená, tak jsem se zvedla a řekla jsem „Kluci je mi s vámi moc fajn, ale jsem už unavená, půjdu si lehnout. “ Rozloučili jsme se a já šla k nám na pokoj. Když jsem přišla, tak Sheron už spala. Šla jsem se osprchovat a lehnout si. Spala jsem asi dvě hodiny. Potom jsem se vzbudila a nemohla usnout. Podívala jsem se na hodinky, bylo 23:18. Rozhodla jsem se, že půjdu do nějakého baru a pořádně se opiju, protože mě mrzela ta hádka se Sheron a musela jsem zpracovat, co mi řekl Tom. Namalovala jsem se a oblékla si bílé minišaty a bílé podpatky. Když jsem vyšla z pokoje, přede dveřmi stál Tom. „Kam jdeš, kotě?“ zeptal se „Pryč. A tobě do toho nic není. Přestaň se o mě zajímat!“ odpověděla jsem mu. „Alee, tak slečna je drzá? Víš s kým mluvíš?!“ „Jo vím. S kreténem co si myslí, že dostane všechno! Ale u mě to tak mít nebudeš!!“ zařvala jsem na něj. Přistoupil ke mně blíž a dal mi facku. „Krávo! To jsi neměla.“ řekl. Vzal mě a násilím mě odtáhl k sobě do pokoje. „Ne! Tome, prosím nech mě být! Tome nech toho!“ křičela jsem, ale marně. Praštil se mnou na postel. „Tak co teď uděláš?? Hmm?! “ řekla jsem nebojácně. Tom vzal pouta a připoutal mě k posteli. „Tome! Okamžitě mě pusť!“ zařvala jsem. „Teď jseš jen moje! Od té doby, co tě nám Gustav představil, tak se mi líbíš. Vzrušuješ mě. Vím, že se ti líbím. Miluješ mě, jako já tebe.“ řekl a sjel mě pohledem. Nechutně jsem od něj odvrátila pohled. „Meleš hovna, kreténe!“ zařvala jsem, až jsem se sama divila, co to ze mě vyjelo. On se jen usmál a začal mi sundavat šaty. „Ty hnusáku jeden odpornej. Přestaň na mě sahat!“ řekla jsem a měla slzy v očích. Přestal mi sundavat šaty, zajel mi rukou pod spodní prádlo. „Nech toho! “ vykřikla jsem a kopla ho. „Ty děvko zkurvená! Budeš dělat to co ti řeknu!!“ a vrazil mi facku. Potom mě odpoutal a vyhodil z pokoje. Šla jsem k sobě do pokoje, lehla si a hned jsem usla.
ČTEŠ
HATERS TO LOVERS
Random16letá Crystal, se vydá se svojí kamarádkou Sheron, na koncert skupiny Tokio Hotel. Měla je všechny ráda, ale největší slabost měla pro Toma Kaulitze. Jenže ten skrývá tajemství, není tak hodný a dokonalý, jak si všichni myslí. Jenže nakonec, bude v...