5. POUTA A NUCENÁ PRAVDA

113 4 1
                                    

Vytrhla jsem se mu z objetí a odešla do pokoje. „Blbec namyšlenej“ řekla jsem a praštila rukou do polštáře. Myslela jsem, že jeho slovům nebudu věnovat pozornost, ale jak řekl to o těch povídačkách...Kurva co tím myslel?! Měla snad Sheron pravdu? Lehla jsem si na postel a začala jsem usínat. Když v tom najednou slyším, jak mi někdo klepe na dveře. Myslela jsem, že to je pokojová služba, tak jsem šla otevřít. Jenže místo pokojové služby tam stál Tom. Hned jak jsem ho viděla, tak jsem mu chtěla zavřít dveře před nosem, jenže on tam dal nohu. Dveře rozrazil, chytl mě za ruku a odtáhl k němu do pokoje. Než jsem stačila cokoliv říct, už jsem byla u něj v pokoji. „Tome, co to děláš?“ zeptala jsem se. Tom mi neodpověděl chytl mou ruku, praštil se mnou na zem a poutama mě připoutal k posteli. „Brouku, takhle tady budeš viset tak dlouho, dokud mi neřekneš do podrobna, co ti minule říkal Gustav a teď Sheron!“ usmál se a sjel mě pohledem. „Ty kreténe! Nic ti neřeknu. A jestli si myslíš, že ti tohle projde, tak se pleteš. Gustav mě určitě bude hledat “  a zamračila jsem se na něj. „Hahaha, Gustav se o tebe nestará. Nejsi malý děcko!“ řekl a začal si hrát s piercingem. „Jsi šestnáctiletá kočka, která je teď jen se moje! A já si teď s tebou můžu dělat co chci. Jsi zpoutaná, nemůžeš se bránit, kotě “ „Ty nechutnej bastarde! Nenávidím tě!“ zařvala jsem na něj a odvrátila od něj pohled. On ke mně přišel, chytl mě za bradu a otočil mojí hlavu tak, abych mu koukala do očí a řekl „Nadávej mi jak chceš, škodíš akorát sama sobě. A pamatuj, slova nejsou meče!“ skousl si ret a mrknul na mě. Byla jsem hrozně vytočená, naštvaná, chtělo se mi brečet..... „Brouku, nepustím tě, dokud mi neřekneš, na co jsem se ptal “ řekl mi klidným hlasem. „Nemám v plánu ti cokoliv říkat, ty kokote!!“ Tom ke mně přišel a vrazil mi velkou facku, až se mi začala motat hlava. „Ty mrcho! Teď jsi mě nasrala! Asi ti budu muset ukázat, že se mnou takhle mluvit nemáš!“ klekl si na mojí úroveň a začal mě osahávat. „Tome! Tome přestaň.“ stále jsem opakovala. „Drž hubu! Teď se necháš dobrovolně ošukat, nebo to bude s násilím.“ Začal ze mě strhávat oblečení. Sundal mi podprsenku a silně mi začal mačkat prsa. „Tome dost! To bolí! Nechci to.“ Dal mi facku a řekl „Nezajímá mě co chceš! A drž už hubu a přestaň dělat problémy!“ já začala křičet, jenže to Toma nasralo, a tak vstal došel pro izolepu a zelepil mi pusu..(no pecka, uz jsem zpoutaná, mam zalepenou pusu....bomba) říkala jsem si sama pro sebe. Potom Tom pokračoval. Začal mi stahovat kalhotky. Začal mě dělat rukou. Nejdřív se mi to líbilo. Jenže jen do té doby, než jsem se neudělala. Potom to už bolelo, jenže Tom mě dělal i přes bolest. Potom mě prstil.. to strašně bolelo. Přála jsem si, aby toho už nechal. Prstil mě dokud jsem nevystříkala. Viděl, že brečím, ale nevěnoval tomu pozornost. Potom vytáhl svůj penis a tvrdě ho do mě vrazil. Zasouval pořád a pořád. Zrychloval a zase zpomaloval. Když už cítil, že bude tak se mi vystříkal na prsa. Bylo mi hrozně. Nenáviděla jsem ho ještě víc. Když Tom skončil, vzal kapesník a utřel mi prsa. Odlepil mi pusu a řekl „Tak prcino! Teď už budeš mluvit? Jestli ne, udělám ti klidně i něco horšího!“ TYVOLE! VŠAK MĚ PRÁVĚ ZNÁSILNIL! CO BY CHTĚL DĚLAT HORŠÍHO?! Bála jsem se ho, takže jsem mu nakonec všechno řekla. On mě pohladil po vlasech, dal mi tvrdý polibek a řekl „Hodná holka! Tak se mi to líbí!“ a sjel mě pohledem. Potom mě odpoutal a vyhodil od sebe z pokoje....

HATERS TO LOVERSKde žijí příběhy. Začni objevovat