TAE'den
evden çıktıktan sonra okula zerre gidesim yoktu. aslında gitmesem bir şey olmazdı, devamsızlığım pek fazla yoktu. Yol üstündeki marketlerden birine girer bir şeyler alır bir kenarda yerdim. biraz sokaklarda müzik dinleyerek dolaşır ardından eve geçerdim.
Hem kafam dağılırdı biraz. Annemler zaten bir şey demezleri kendi dert lerinden beni fark etmezlerdi bike. Aslında evden uzaklaşmak için bu gün okula gitmeyi planladım. Ama içimden okulada gitmek gelmiyor. Babamın evden gitmesini beklerim biraz sonrada eve giderim.
Yolda ilerlerken marketlerden birine girip hazır sandiviç ve soğuk çay, çikolata gibi şeyler alıp çıktım marketten. park alanlarından birine gidip oturdum. sandviçimle soğuk çayımı yudumladım.
Yarım saat kadar telefonumla oynadım. 1 saati geçkindir dolaşıyordum etrafta. saate baktığımda şu an okulda olsam 2. derse gireli 10 dk felan oluyordu. sıkılınca adımlarımı eve yönelttim. adımlarımın hızlı olduğunu fark edince yavaşladım.
...
Eve geldiğimde kapıyı çaldım. kapıyı annem açtı.
okula gitmediğimi görünce şaşırmıştı. "neden okula gitmedin?" içeri girdiğimde omuz silktim. "gitmek istemedim." babamı evin içinde olup olmadığını anlamak için içeri göz attım. "babam nerde gittimi?""cehennemin dibinde, içerde oturuyo" anlaşılan hala gitmemişti evden. huzursuzdum hemde fazlasıyla acaba okulamı gitsem. vaz geçip odama yöneldim. odama çıkıp üstümü başımı çıkartıp altıma siyah eşofman üstümede beyaz tşört giyip yatağa yattım.
Telefonumun internetini açıp ınstagrama girdim. bir kaç dm vardı. arladaşlarımdan bir kaç vido izlemeden çıktım geri.
öyle insanların attığı post lara bakıyordum. önerilenlerde yoonginin hesabını görünce hesaba girdim.
mintmintyoon17
600 takipçi/500 takip
134 gönderi324 beğeni/ 56 yorum
Babam sarıyı beğennediğini söyledi saç rengimi değiştirmem gerekyorumlar...
jijin:abicim gel düz siyaha boyayalım
jimjim: saçların yanınca göreceğim seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prend du temps
РазноеBabası yüzünden yürüme engelli kalan yoongi ve onun arkadaşlarının nefret ettiği jungkook