08*****:
yoongi
cevap vermek bu kadar zor olamaz....
istemediğimi söylemiştim hala neden yazıyordu ki.
"kimden" babama bakıp telefonu yüz üstü masaya koydum "hiç" sessizce cevap verip yemeğine devam ettim, "hiç, iyi tamam" inanmış gibi durmuyordu, bir süredir bir şeylerden şüpheleniyor gibiydi. ama hala anlamış değildim."çocuğu rahat bırak, arkadaşlarından gelmiştir" annem tekrar benim yerime güzel bir cevap verdi, babamın alaylı sesiyle ona döndüm "bununmu tekerlekli sandalyeye kaldıktan sonra kimse yüzüne bile bakmıyor öesajmı atıcaklar" evet bu da bir gerçekti.
önceden arkadaşlarım evimden çıkmazdı. artık annemle babam bike bıkmıştı onlardan. bir gün biri bir gün biri gelirdi.
şimdiyse hiç biri bir msj dahi atmıyorlardı. dışarda karşılaşırsak bir iki zoraki merheba diyip
uzaklaşıyorlardı."demekki gerçek arkadaş değillermiş, ayrıca jin ve jimin var onlardandır." bana bakıp güldüğünde bende güldüm. "evet onlardan geldi" yalan.
"iyi bakalım ama gözüm üstünde bu halinle aptal aptal işkere kalkışma" başımı olumlu anlamda salladım. "yoonginin okulu ne olacak en azından lisesini bitirseydi" annemle birlikte ikimizde babamın bir cevap vermesi için ona döndük "okusa ne okumasa ne bu haliyle iş mi bulacak sanki." neden sürekli halime vurgu yapıyorki bu 1 yıldır böyleydi. "ne demek bu hali. hali ne olursa olsun belki iyileşir hem sen bu hale getirdin sen düzelticeksin." annem babama sesini yükseltmeye başlayınca babamda başladı "düzeltmiyorum. başıma bela kaldı zaten, ne yapayım ha okula mı gidicek bu haliyle"
"gitsin, ne olacak okullarda tekerlekli sandalyelerde olan bir sürü öğrenciler oluyor, ne var yani okullar şimdi yürüme engelli öğrencilere göre tasarlandı buluruz iyi güzel bir okul ne var yani 1 yıl zaten"
babam alayla gülüp "rezilmi olalım zaten her kese rezil olduk. her yerde jihyun un oğlu sakat kalmış diyorlar. bu kadarı fazlayken birde okula gidiyormuş şeyinimi dinleyeceğim ben"
annem homurdanarak odasına gitti. babamla sofrada ikimiz kalmıştık. çıtımı çıkartmadan yemeğimi yiyordum. aslında pek iştahım kalmamıştı amaç oyalanmak dı.
..
karakaçanlartamliste
namuu:
ee ne dedi bu çocukhosukk:
bir berber bir berbere ne demiş?tae:
gel beraber olalım demişhosukk:
daağğt
ger beraber bir berber dükkanı açalım demişnamuu:
sabır😑tae:
bende aynısını söyledim🤔hosukk:
ne alakaaaaaatae:
hıı salak hııjungoo:
berber berbere niye beraber berber açalım
demiştae:
sanane sanamı soracak
😏namuu:
la olum jungoo çocuk ne dedi
ÇOCUK!!!!!jungoo:
hangi çocukhosukk:
hiii
junkookun çocuğumu var?tae:
olum salak mısın ??namuu:
şu yoongi denen çocuk
hani jimini arkadaşı
jiminde jin in arkadaşı haniiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prend du temps
AcakBabası yüzünden yürüme engelli kalan yoongi ve onun arkadaşlarının nefret ettiği jungkook