Impreza 🌹

84 4 0
                                    

Siedziałam sobie w kawiarni popijając kawę, była sobota, dzień wolny. Siedziałam tu już dobre 45 minut, nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić więc siedziałam i oglądałam deszcz padającym za oknem obok mojego stolika.
Nagle z transu wybudził mnie głos kelnera.

- przepraszam, że przeszkadzam, ale siedzi już tu pani 45 minut, napewno nie chce pani jeszcze czegoś zamówić- spojrzałam się w kierunku mężczyzny który nachylał się nade mną z kartą w ręce

- nic się nie stało, w zasadzie już chciałam wychodzić. Dziękuję za kawę- uśmiechnęłam się do kelnera i złapałam mój płaszcz w ręce. Zapłaciłam za posiłek i wyszłam z budynku.

Na dworze padał deszcz, natomiast ja bardzo lubiłam takie spacery. Nie przejmowałam się kapiącymi na mnie kroplami deszczu. Nagle poczułam wibrujący telefon w mojej kieszeni, wyjęłam urządzenie z płaszcza odblokowałam telefon, dzwonił mój przyjaciel, Park Jimin. Od razu na mojej twarzy pojawił się uśmiech, odebrałam.

- cześć skarbie- głos chłopaka wydobył się z słuchawki

- cześć Jimin, coś się stało, że dzwonisz?- spytałam patrząc w podłogę

- w zasadzie to mam pytanie, organizuję jutro imprezę i chciałbym zapytać cię czy poszłabyś ze mną?

- no dobrze, tylko kto na niej będzie

- tylko moi przyjaciele i jakieś dziewczyny, to co przyjdziesz?- spytał

- pewnie

- kocham cię, przyjadę jutro o 18:30 ubierz się ładnie, do jutra

- do jutra- rozłączyłam się i schowałam telefon do kieszeni płaszcza. W zasadzie cieszę się, że Jimin zaprosił mnie na tą imprezę gdyby nie to nudziła bym się w domu oglądając serial.

Gdy znalazłam się w domu, zdjęłam buty i płaszcz który odwiedziłam ja wieszaku. Szczęśliwym krokiem podeszłam do szafy z ciuchami. Otworzyłam ją a moim oczom ukazały się piękne sukienki. Nie wiedziałam jakie wybrać więc wysłałam zdjęcia sukienek do Jimina by wybrał w której mam przyjść. Chłopak odpisał że czarną bo bardzo podkreśla moją figurę. Jest ona dość wyzywająca ale Jimin to mężczyzna więc powinien znać się na rzeczy.

Rano godz 14:40

Obudziłam się patrząc na telefon. Przeraziłam się godziny o której wstałam. W zasadzie poszłam spać po północy ale prawie 15 godzin snu to dużo. Wyspana wstałam i nie ubierając się poszłam do kuchni zrobić śniadanie. Miałam jeszcze prawie 4 godziny. Włączyłam telewizor i odpaliłam muzykę, akurat włączyła mi się Euphoria. Zapomniałam wspomnieć, że Jimin jest w znanym zespołem bts, znamy się od zawsze. Cieszę się, że w końcu poznam jego przyjaciół z zespołu. Gdy zjadłam śniadanie włożyłam naczynia do zmywarki i usiadłam na kanapie trzymając się za głowę. Kocham imprezy, chodzę na nie dosyć często ale teraz musiałam trochę przystopować bo mam dosyć słabą głowę. Przez kolejne 3 godziny siedziałam i przeglądałam Instagrama. Spojrzałam się w telefon była 17:30, biegiem ruszyłam do sypialni i ubrałam się w sukienkę. Zrobiłam jeszcze delikatny makijaż i założyłam szpilki. Gdy spojrzałam w godzinę uspokoiłam się gdyż mam jeszcze 10 minut. Ale znając jimina przyjdzie szybciej. Po chwili usłyszałam pukanie w drzwi uśmiechnięta podeszłam do nich i je otworzyłam.

- cześć mała- chłopak podszedł do mnie i mnie przytulił- ślicznie wyglądasz

- cześć, nie podlizuj się tak- zaśmiałam się- idziemy?

- jasne- mężczyzna złapał mnie za rękę i wyszliśmy z mieszkania kierując się do jego samochodu

- tylko nie przeraź się chłopaków

Kochaj Mnie, Proszę...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz