TANITIM 2

979 36 32
                                    

Evettt başlıyoruz

ASENA'NIN GEÇMİŞİ:

Ablası ve annesi sandığı kişileri çok severdi fakat babasından ve babasının ailesinden nefret ederdi. O 6 yaşında iken doğum gününde ablası ve annesi gözlerinin önünde boğazından keserek öldürüldü ve bunu yapan kişi babası, dedesi ve amcasıydı. Doğduğu andan beri ablası ve annesi ile birlikte şiddete maruz kalmıştı ve bu annesi ve ablasından sonra devam etti. 7 yaşında babası yeni biri ile evlenmişti ve o kadının 16 yaşında bir oğlu vardı. O kadın para avcısı oğlu ise kız avcısı biriydi ve annesi bu duruma hiç birşey demezdi.
9 yaşında amcasının oğlu ve üvey abisi tarafından tecavüze uğradı. O zamandan sonra bu tecavüzler devam etmişti dayaklar ile birlikte artık yemek yemeyip yediklerinide kusmaya başladığında Bulimia Nervoza hastalığına sahip oldu. 14 yaşının sonlarına doğru hamile kalmıştı 15 yaşında ise kızını doğurmuştu. Eftalya Elisa doğmuştu. Daha çok dayak yemeye başlamıştı bu sefer. Uzun yurtdışında olan teyzesi ve eniştesi Türkiye'ye gelmişti bu güne kadar yaşananları öğrenince ikiside şok olmuştu. Asena'nın babasını arayıp Asena'yı alacağını ve onları hapse tıkacağını söylemişti. Bunları duyan babası ise hemen Asena'nın yanına gitmişti ve saçından tutup sürükleyerek dövmeye başlamıştı. O sırada Asena'nın çığlıkları yüzünden Elisa yüksek sesle ağlamaya başlamıştı. Asena ayağa kalkamıyordu o sırada babası sinirle gidip Elisa'yı kucağına almıştı bir elinde Elisa bir elinde bıçak vardı. Asena sesi çıkabildiği kadar yapma demeye çalışıyordu fakat çok geç olmuştu babası elindeki bıçağı Elisa'nın kalbine saplamıştı. Asena çığlıklarla ağlamaya başlamıştı babası Elisa ile yere çökmüş Elisa'yı yere bırakıp Asena'nın yakasından tutup yumruk atmaya başlamıştı. Sonrası Asena için karanlıktı fakat teyzesinin anlatmasıyla bildiği kadarıyla teyzesi ve eniştesi eve polislerle gelmişti ve onları hapise attırmıştı sonrası ise hastanede devam etmişti Elisa hayattan gitmişti. Asena ise hayattan gitmeyi isteyerek hastaneden çıkmıştı ve hayatının geri kalan yıllarını psikologlarla, teyzesi, eniştesi ve hayatı olacak 3 arkadaşı ile devam etmeye çalışmış ve kendini toparlamıştı.

 Asena ise hayattan gitmeyi isteyerek hastaneden çıkmıştı ve hayatının geri kalan yıllarını psikologlarla, teyzesi, eniştesi ve hayatı olacak 3 arkadaşı ile devam etmeye çalışmış ve kendini toparlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ASENA ALYA ÇEVİKER

- 17 yaşında, 1.74 boyunda kilosu 52'tür.
- Doğuştan sinir ve astım hastası yaşadıklarından sonra ise Bulimia Nervoza hastalığına kapıldı. Klostrofobisi var. Panik atağı var.
- Teyzesi Eliz ve eniştesi Ayaz ile yaşıyor. Teyzesi ve eniştesi dünyaca ünlüler ve Türkiye'de ki en zengin 3 aileden biriler.
- Ünlü markalarda modellik yaptığı falan oldu. Dansı, çizmeyi, modellik yapmayı, paten, kaykay, bisiklet, motor ve araba sürmeyi, evcil hayvanlarını, alışveriş yapmayı, gezmeyi, kumsalları, dövüşmeyi, dövmeleri ve piercingleri, yemek yapmayı, müzik dinlemeyi, buz patenini, top, kapalı alan, açık alan sporlarını, yağmuru, vanilya ve şakayık çiçeğini ve kokularını, karam cikolatasını, çikolatalı sütü, kahve ve kahve kokusunu, etraftaki herhangi bir kokuyu, makyajı, Marvel ve Fenerbahçe'yi, saygılı insanları, dayanışmayı, kitap okumayı falan çok sever.
- Saçlarını genel olarak şarap kızılı, gece mavisi, kumral, kahverengi, koyu mora ve sarıya boyamıştı. (Kendi rengi siyah)
- En yakın arkadaşları Barın, Barış ve Kumsal Deniz ile bir sahilde tanışmışlardı birbirlerini zaten sosyal medyadan tanıdıkları için hemen kaynasmislardı. Barın ve barış ikiz Kumsal ise onların kuzeniydi.
- Kızından sonra baya bir toparlanmıştı fakat o gün kasıklarına aldığı darbelerden sonra çocuğu olma ihtimali %50'ydi.
- Barın, Barış ve Kumsal'ın aileleri ile çok iyi anlaşır.
- Siyah saçları, mavi gözleri var fakat çok koyular (fotoğraftakini önemsemeyin), çilleri, gamzesi, perçemi var, saçları beline kadar uzanıyor (kıvırcık), burnunun ucu kalkık ama çok hafif kemeri var ama çok güzel, dudakları aşırı dolgun, kirpikleri çok uzun, yüz hatları kemikli ve sert olmasına rağmen yanakları tam sıkılmalıktır.

ASENA ALYA ÇEVİKER (BİYOLOJİK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin