1. Bölüm

758 33 16
                                    

SELAMMMM İLK BÖLÜMDEN BAŞLIYORUZZZZZ...

................................................................

ASENA'DAN;

Saat 10' da alarmın sesi ile yeni bir güne uyandım. Hafta sonuydu okulun ikinci dönemindeydik bu yüzden erken kalkıp günümü güzel geçirmek istiyordum. Alarmı kapatıp banyoya gidip en başta kendime bakıp hayatı sorguladım. Bir zaman sonra mal mal bakmak yerine harekete geçmem iyi olacaktı çünkü bütün gün evde duracaktım.

Evdeki sessizlikten teyzem ve eniştemin işe gittiğini tahmin ediyordum. Bunları düşünürken lavaboda çok kaldığımı fark edip elimi yüzümü yıkamış dişlerimi fırçaladım. Banyodan çıkıp aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm aşırı derece zayıftım hastalığım yüzünden, kurtulamıyordum, içten içe öldürüyordu bu beni. Bu saçma düşüncelerle kendimi yememek için üstümü değiştirecektim ama üşengeçliğimden üstümü değiştirmeden odadan çıkmıştım. Aşağıdan yukarı merdivenlerden gelen yüksek pati sesleri duymam ile sırıtmıştım. Rex geliyor olmalıydı. Veee tam da tahmin ettiğim gibi REX merdivenleri çıkıp hala kapının önünde dikilen beni yalamaya başlamıştı. Boylarımız yakın olduğu için uzanmaya gerek duymamıştı, bende başını okşayıp aşağı inmeye başladığımda o da arkamdan geliyordu.

Aşağı indiğimde Tragus yanıma gelmişti bende eğilip onu başından öpmüştüm. Kafamı kaldırınca Pony, Foxy ve Alf'i görünce tebessüm etmiştim. Onları da öpüp mama kaplarının yanına gitmiştim. Leydi ve Zeus onlara aldığım kedi evinde yatıyor olmalıydılar, Cookie, Alvin ve Alice ise bahçededir diye düşünüp onlarında mamasını koyup onları aramaya çıkmıştım. Zeus, Leydi, Cookie, Alvin ve Alice için çatı katında yani evin en üst katı olan 4. katında boş bir kaç oda vardı. Yaklaşık 2 oda büyüklüğünde olan odalardan birini boşaltıp oraya hepsinin kendi rahatına göre şeyler koymuştum. Tragus, Rex, Alf çok azıcık, mini minnacık büyük olduğu için Foxy ve Pony ile beraber Zeusların olduğu odanın yanındaki odaya onları koymuş kendim içinde koltuklar ve kitapliklar koymuştum.

Odaya vardığımı fark edince kapıyı açıp girmiştim ve tam da tahmin ettiğim gibi Zeus ve Leydi buradaydı kedi evinin içindelerdi. Kedi evinin hemen yanındaki küçük yatağa bakınca orada Cookie'yi görmüştüm masumca yatıyordu. Gidip onu kucağıma alıp öpmeye başladım. Yere yeniden koyduğumda sersemlemişti sarsak adımlarla zıplayarak aşağıya inmeye çalışıyordu ben bu haline kahkaha atarken kendimi durdurup Zeus ve Leydi'nin de keyiflerini bozup kedi evinden alıp yere bırakmış aşağı inmelerini söylemiştim. Şimdi sıra Alvin ve Alice'i bulmaktaydı. Asansör ile en zemin kata inmiştim benim odam 1 kattaydı yani zemin katın bir üst katındaydı o nedenle merdiven kullanıyordum ama 4. kattan zemin kata inmeye üşendiğim için asansör ile inmiştim. Arka bahçeye çıkmadan önce duvar dibinde olan yemek kapılarından yemek yiyen oburlara bakıp sırıtmış sürgülü cam kapılardan çıkıp bahçede pufların üzerinde havuç (🥕) yiyen Alvin ve Alice'e bakmıştım. Onları da öpüp kucağıma almış içeri girmiştim. Alice ile Alvin'i mama kaplarının önüne bırakıp mutfağa girmiştim. Dolabı açıp 2 tane çikolatalı sütü elime almıştım.
Ardından salona gidip L koltuğa kurulmuştum sıkılmayayım diye televizyondan Marvel İron Man açıp izlemeye başlamıştım.

.....

.....

.....

.....

Bir tane daha izleyeyim ne olucak diye diye saati 3 etmiştim. Orta sehpadaki telefonumu elime almış ve kilidini açmıştım ve Kumsal'ın beni 3 kere aradığını görmüştüm. Dün Marvel izleyip telefona bakamayabileceğimi söylemiştim merak etmesin diye. Kumsal'ı aramaya başlayınca 6 çalışta aramam reddedilmişti. Şaşkın şaşkın telefonun ekranına bakarken Kumsal' dan bildirim gelmişti.

Deniz'im🌊:
Şuan önemli bir işim var sonra sana geri dönüş yapıcam

Bende tamam yazmıştım fakat Kumsal her zaman benim telefonlarımı açardı, ne olursa olsun açardı. Biraz gerilmiştim içimden bir ses garip olaylar yaşanacağını söylüyordu. Neyseleyip odama çıkmıştım. Canım sahile gitmek istiyordu. Bu yüzden hazırlanmaya başlamıştım. Dar siyah ince askılı mini tulum giymiştim üstüne de Nike'ın gri tech fleece hırkasını giymiştim. Dudağıma Dior'un dudak yağını sürmüş sağ bileğime saatimi takıp kulaklığımı cebime atmıştım ayakkabı dolabına gidip ait Jordan retro giymiştim.

 Dudağıma Dior'un dudak yağını sürmüş sağ bileğime saatimi takıp kulaklığımı cebime atmıştım ayakkabı dolabına gidip ait Jordan retro giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salona indiğimde Tragus, Rex, Alf, Pony, Roxy, Leydi, Zeus bişeyler yapıyor Cookie, Alvin, Alice ise uyuyordu. Bunlar o kadar rahat yatakları varken neden burada uyuyordu ki Tragus dışarı çıkacağımı anladığı için yanıma gelmişti. Herhalde benimle gelmek istiyordu. Diğerlerine baktığımda beni umursamadan oyunlarına devam etmişlerdi. Bende onların mamalarını mama kabına koyup Tragus'a tasmasını takmıştım. Çıkmadan teyzemlere mesaj atıp geç gelebileceğimi söylemiştim. Ardından yol almak adına kapıdan çıkmıştım.

.....

.....

.....

Saat akşam 7 olmuştu. Biz hala Tragus ile sahilde oturuyorduk. Uzun süredir elime almadığım telefonu elime alıp kilidi açmıştım. Aniden gözümün önüne doluşan bildirimler ile gözlerimi pörtletmiştim. Eniştem, teyzem, Barın, Barış ve Kumsal bir çok kez hatta milyonlarca kez acil eve gel yazmış ve aramıştı. Hemen ayağa kalkıp Tragus ile eve gitmeye başlamıştım. En son gelen mesaj 5 dakika önceydi bende bunu fırsat bilerek hemen Kumsal'ı aramıştım ikinci çalışta açmış ve hemen " Neredesin kızım sen? " demişti.
Bende durumu izah etmiştim Kumsal ise hemen size gel önemli bir konu var demişti. Bende telefonu kapatıp adımlarımı hızlandırmış eve doğru yol alıyordum.

.....

.....

.....

.....

Kapının önüne gelip zile basmıştım. Bir kaç dakika sonra Barın ağzı dolu bir şekilde kapıyı açmıştı. Bir kaç dakika kapıda birbirimize mal mal bakmıştık. Ben " Oğlum çıksana! " diye bağırınca kendine gelmiş ve kapıdan çıkmıştı. Ayakkabılarımı ve Tragus'un tasmasını çıkarınca Barın'a " Ne oluyor ? " diye sormuştum o ise " Salona git" demişti. O böyle dedi diye sinirli bir şekilde salona girmiştim girerken " Ne olduğunu artık açıklar mısınız? " demiştim fakat içeride gördüğüm Çeviker ailesi ile sözüm sonlara doğru kısılmış şaşkın şaşkın onlara, teyzemlere, kumsallara bakıyordum.

.....

.....

.....

.....

EVCİL HAYVANLARI YAZARKEN ZORLANSAMDA BAYA KISA OLMASINA RAĞMEN BENCE İLK DENEYİMİME GÖRE GÜZELDİ. EVCİL HAYVANLARIN ODASINI OBUR EV İÇİNDEYKEN GÖSTERİCEM. GÖRÜŞMEK ÜZERE AŞKLAR 🫶🏼🫶🏼🫶🏼

ASENA ALYA ÇEVİKER (BİYOLOJİK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin