3. BÖLÜMMM🫶🏻🫶🏻

368 21 28
                                    

EVETTT YENİ BÖLÜM BAŞLIYORRRRRRR

........................................................................

Asena'dan

Gözlerimi aralamış etrafa baktım. Dün duyduklarımdan sonra normal bir şekilde uyanmak zor geliyordu. Bitik hissediyordum, sanki duygusuz halim beni bir anda terk edip gitmişti. Saati merak edip telefonuma doğru uzandım. Açıp baktığımda saatin daha 08:50 olduğunu gördüm. Erken kalkmaya alışık biriydim ve bu durum beni rahatsız etmiyordu aksine hoşuma gidiyordu. Gayret edip ayağa kalkmış tavşanlı panduflarımı ayağıma geçirdim. Ardından balkona doğru yöneldim. Balkon kapısını açıp girdiğimde önümdeki cam korkuluğa kollarımı dayamış başımı eydim. Bir süre öyle kalınca sıkılıp içeri girdim kıyafet odasına girip rahat hastaneye uygun bir kombin yapmaya başladım.

........................................................................

Seçtiğim kıyafetleri odada bulunan tekli mini koltuğun üstüne bıraktım. Kıyafet odasında dolapların olmadığı yerlerde cam bulunuyordu fakat film kaplı olduğu için dışardan biri göremiyordu. Bende bu nedenle rahatça giyiniyordum. Kıyafetime uygun bir ayakkabı için ayakkabı dolabına gitmiş bir spor ayakkabı seçtim. Üstüme pembe bol sweat, altıma bol gri eşofman (haşufman), ayakkabı olarak beyaz Nike Air force seçmiştim, yanıma içine bişeyler koymak için beyaz mini bir el çantası aldım. Boynumun ve bileğimin çok boş durduğunu düşündüğüm için saat ve kolye taktım. Dudağıma hafif pembemsi renklerde dudak kalemi, ruj ve gloss sürüp kirpiklerimi kıvırtıp maskara sürdüm.

 Dudağıma hafif pembemsi renklerde dudak kalemi, ruj ve gloss sürüp kirpiklerimi kıvırtıp maskara sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( PEKİ YA KOMBİNİN AŞKOLUĞU)

Giyindikten sonra aşağı inmek adına odadan çıkıp merdivenlere yöneldim. Evin ortasında bulunan salon koltuklarında ( yani şöyle evin içine girdiğiniz gibi biraz ötede salon karşılıyor salonu oda olarak düşünmeyin) dergilere bakan teyzem ve eniştemi gördüm. Koşarak ortalarına zıpladım. Onların tepkilerine kahkahalarla gülerken ikisininde ağzından ufak küfürler çıksada benimle gülmeye başladılar. Gülmekten nefessiz kalınca derin derin nefes aldık. Acıktığımı hissedince teyzeme doğru döndüm.

Ben:" Kahvaltı yapıcaz dimiii???" Dedim ve dudaklarımı büzüp yavru köpek bakışları attım.

Teyzem(Ayda): " Üzgünüm güzelim ama testten önce bişey yememeli ve içmelisin."

Ben: " Off pekiii... Benim bebitolarım nerede??"

Eniştem(Ayhan): " Bahçede senin bebitoların." Diyerek dalga geçti benimlee

Beni beni bihterini

Beni beni Asena'nı

Koltuktan hızla kalktım ve zıplayarak bahçeye yöneldim. BEBİTOLARIMI görünce gülümsemiş hemen yanlarına gittim. Hepsinin başının üstünü sevip onlarla birlikte oyun oynamaya başladım.

ASENA ALYA ÇEVİKER (BİYOLOJİK AİLEM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin