Lauren's perspectief
Ik word wakker en kijk raar om me heen. Waar ben ik? Oh ja bij mijn nieuwe papa's. Ik stap voorzichtig mijn bed uit, en loop zachtjes de deur uit. Aangezien die op een kier stond kon ik er zo door. Op blote voeten loop ik zachtjes de trap af. Ik kijk nog snel op een klokje en zie 09:30 staan. Wat t betekent weet ik niet. Klok kijken kan ik nog niet. Ik hoor zachte stemmen aan de andere kant van de deur als ik voor de deur sta naar de woonkamer. Ik open zachtjes de deur en gelijk zijn alle ogen op mij gericht. Een meisje met haar, haar in de war, doffe oogjes en in haar Mickey Mouse pyjama. Ik kijk beschaamt naar beneden en gelijk komt papa Robbie naar me toe lopen. 'Papa Robbie.' roep ik vrolijk, en hij glimlacht. 'Lauren.' roept hij ook vrolijk. Ik spring in zijn armen en leg mijn hoofdje in zijn nek. Ik knuffel hem stevig en hij knuffelt mij stevig terug. Hij geeft voor zichtig een kusje op mijn voor hoofdje, en zet me dan neer. 'Lekker geslapen, lieverd?' vraagt papa Milo. Ik knik hard met mijn hoofdje. Ik spring naast papa Raoul op de bank en sla mijn armpjes om hem heen. Hij slaat ook zijn armen om mij heen en knuffelt me ook stevig. Dan geef ik papa Matthy stevig een knuffel, en zo geef ik iedereen een stevige knuffel. Tevreden ga ik op de bank liggen en kijk op de tv. 'Voetbal!' roep ik enthousiast. 'Ja, vindt je dat leuk?' vraagt papa Matthy. Ik knik hevig met mijn hoofdje. Hij glimlacht lief naar me en ik glimlach liefjes toe. 'Zullen we een jou aankleden en jou haartjes doen?' vraagt papa Koen. 'Ja!' roep ik enthousiast. Hij staat op en pakt me op en slingert me door de lucht. Ik lach luid, en klem mijn benen om hem heen. Hij lacht ook en neemt me mee naar mijn kamer. Hij gooit me zachtjes op bed en ik lach. Hij grinnikt en pakt wat kleren. Hij komt terug met de kleren en ik ga goed zitten zodat hij er makkelijk bij kan. Voor mij is het nog moeilijk, dus helpt papa mij. 'Armen omhoog.' zegt papa en ik doe mijn armen in de lucht. Hij trekt mijn pyjama shirt over mijn hoofdje en helpt me dan in mijn normale shirt. Hij doet dan ook mijn broek en sokken aan. Hij pakt de borstel en spuit wat water in mijn haar om er makkelijk door de klitten heen de komen. Hij gaat rustig met de borstel door mijn haar, zodat hij me niet pijn doet. Ik lach als papa een gekke bek in de spiegel trekt en hij grinnikt. Als papa helemaal klaar is tilt hij me weer op en neemt me me naar beneden. Hij komt beneden en zet me op de bank neer. 'Papa, ik heb honger.' zeg ik tegen papa Robbie. 'Papa is bezig met het eten.' glimlacht hij. Ik knik en kijk naar Nickelodeon op te tv. 'Eten.' roept papa. Ik spring op en ga op de schoot van papa Robbie zitten. Ik neem een hapje van het broodje dat papa Raoul voor me heeft gesmeerd en zucht genietend. Zo lekker. Ik eet mijn broodje op en zit dan vol. 'Ik ontplof zowat.' zucht ik en laat me achter over vallen tegen papa's borst. 'Je hebt één broodje op.' zegt Milo verontwaardig. 'Ik kreeg niet zoveel eten, dus vind het lastig om veel te eten.' zeg ik schouder ophalend. 'Neem nog een stukje fruit.' zegt papa Milo. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik ontplof zowat dat kan ik echt niet.' zeg ik. 'Oke dan.' zegt papa. Ik sta op om naar de keuken te lopen en een glas water te pakken. Ik pak een glas en ga op een krukje staan voor de kraan om het glas te vullen. Als het glas gevult is neem ik alvast een slok voordat ik van het krukje afstap aangezien hij een beetje vol zit. Ik stap van het krukje af en loop weer naar de tafel. Ik zet het glas op tafel en ga weer op papa's schoot zitten. Ik neem nog een slok van mijn water en iedereen kijkt me glimlachend aan. Ik drink dan mijn glas in één teug op. Ik sta op en pak mijn beker en bord ik zet het op het aanrecht en ren dan naar de bank ik ga op de bank zitten en kijk weer naar te tv.
I WANNA HOLD WANNA HOLD YOU TIGHT ONE WAY OR ANOTHER I'M GONNA MEET YA.
Oke ja goed hahaha.
BEN HYPER WANT BEN MET TESSA AAN HET BELLEN.
Even voor de duidelijkheid de delen worden nog maar iets van zo lang ofzo dus jaaa.
JE LEEST
Een nieuw thuis? • Bankzitters •
FanfictionLauren is een meisje van net 6. Haar ouders zijn overleden toen ze 2 was, en nu zit zij dus in een weeshuis midden in Utrecht. Haar geboorte stad. Ze heeft geen vrienden en wordt mishandeld door de directrice. Volgens haar is ze een mormel een mislu...